Kuukauden totaaliselibaatti (Gallup)

357 posts, 18 pages, 103,244 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#101 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Miracle:
---
Keeerin:
No ilman seksiä oleminen onnistuis helposti, kun ei noita partnereita ole liiemmin ollut tarjolla..et sen puoleen ei ongelmia..Kuukausi nyt menee useinkin rikki..mutta totaaliselibaatti..*ding* no saattais onnistua.. Harvoin tulee yksinkään mitään tehtyä..*igor* et joo tää on ihan pala kakkua! *nauru*

---


*muhaha* meil alkaa ote lipsuu... Sillon ku moltiin nuoria ja kireitä, nii rumimpia sai potkii jaloista pois... *lmao*



Sanoo siellä ihminen, joka just..tiedät kyllä nii..*hmph* *vink* Mä täällä jatkan näitä hämähäkinseittien pyyhkimistä..*nauru* Ja otan tavotteeksi vaikka puoli vuotta..Uskon että sekin luonnistuu helposti! *muhaha* *hahjust*

[muokattu 19.6.2004 23:44]

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

LiLa

Posts: 159

#102 • • LiLa

murmeli:
Kuukauden(kin) selibaatti onnistuu helposti, kun on ollut jo 20 vuotta neitsyt ja päättänyt odottaa avioliittoon asti.. kuten minä *joo*



Mitäs mitäs sä oikein selit tääl ihmisten nähden.. Ai sinä ilman seksiä *nauru* Mulla on välil ollu pitkiäkin selipaatteja ja toisinaan ei ollenkaan (arvaten). Mut nyt on sellanen kausi et 1kk en pystyis oleen ilman.
toma

Posts: 2,009

#103 • • toma Tototoototo

Keeerin:
---
Miracle:
*muhaha* meil alkaa ote lipsuu... Sillon ku moltiin nuoria ja kireitä, nii rumimpia sai potkii jaloista pois... *lmao*

---

Sanoo siellä ihminen, joka just..tiedät kyllä nii..*hmph* *vink* Mä täällä jatkan näitä hämähäkinseittien pyyhkimistä..*nauru* Ja otan tavotteeksi vaikka puoli vuotta..Uskon että sekin luonnistuu helposti! *muhaha* *hahjust*



Heheee ehkä te vaan ootte liian pinkeitä ettei kukaan uskalla mitään!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Mikki

Posts: 833

#104 • • Mikki

toma:Heheee ehkä te vaan ootte liian pinkeitä ettei kukaan uskalla mitään!




Jätetään sana \”EHKÄ\” pois

--
Names are for friends, so I dont need one.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#105 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mikki:
---
toma:Heheee ehkä te vaan ootte liian pinkeitä ettei kukaan uskalla mitään!

---



Jätetään sana ”EHKĔ pois



Ihanaa pojat!! Kiitos! *blush* Ootte itekin ihan ihania! *iloinen* *nauru* *hali*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

W

Posts: 1,049

#106 • • W

Keeerin:
---
Miracle:
---
Keeerin:
No ilman seksiä oleminen onnistuis helposti, kun ei noita partnereita ole liiemmin ollut tarjolla..et sen puoleen ei ongelmia..Kuukausi nyt menee useinkin rikki..mutta totaaliselibaatti..*ding* no saattais onnistua.. Harvoin tulee yksinkään mitään tehtyä..*igor* et joo tää on ihan pala kakkua! *nauru*

---


*muhaha* meil alkaa ote lipsuu... Sillon ku moltiin nuoria ja kireitä, nii rumimpia sai potkii jaloista pois... *lmao*

---


Sanoo siellä ihminen, joka just..tiedät kyllä nii..*hmph* *vink* Mä täällä jatkan näitä hämähäkinseittien pyyhkimistä..*nauru* Ja otan tavotteeksi vaikka puoli vuotta..Uskon että sekin luonnistuu helposti! *muhaha* *hahjust*

[muokattu 19.6.2004 23:44]



*nauru**nauru**nauru*
igi

Posts: 73

#107 • • igi
Mikä läppä tää on ?!!?! Kyllähän kuukauden jaksaa vaikka päällään seisoen...

[muokattu 20.6.2004 19:32]

--
I intend to live forever or die trying.

W

Posts: 1,049

#108 • • W
Kyllähän sitä nyt pystyy, mutta meikäläinen ainakin pelkäis viimeisinä päivinä liikkua enää yleisillä paikoilla, kun panettais niin perkeleesti! Mene nyt sitten aurinkorannalle pikkusissa uimahousuissa....tai ravintolaan kännissä! Sitä ihan varmaan tekis jotain tyhmää! *iihhih*

Ja tyhmällä tarkoitan että saattais herätä jossain ihan väärässä paikassa...*iihhih*
Kyllä sitä aivot menee tukkoon tollaisesta! Tosin en ole ikinä elämässäni ollut yli.....hmmn...3-4päivää täys-selibaatissa...eihän sitä tiedä mitä tapahtuu sen jälkeen...
Roger Roger

Posts: 3,372

#109 • • Roger Roger Kentti
Eih millään onnistu, paitsi jos se masturbointi otetaan pois

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#110 • • . Guest
Mix ihmeessä...? Kyllähän sitä sit joskus vanhempana kerkiää
rauhottua*joo* On mulla monesti ollu melko pitkäkin tauko
mutta eipä sitä ole tullu suunniteltua*hymy* Ei vaan oo
irronnu*iihhih* Pitää ruveta Super dj:ksi ni johan irtoo*nauru**muhaha*
Avatar
#111 • • *Mirri* Guest

Mikki:
---
toma:Heheee ehkä te vaan ootte liian pinkeitä ettei kukaan uskalla mitään!

---



Jätetään sana ”EHKĔ pois



*blush* Noh noh pojat... *plur*
zaler

Posts: 1,545

#112 • • zaler e h k i s

kelly:
joo o...kuukausi ei oo ees paha..pidempiäki aikoja kestetty ilman ongelmia..*vink*


jeah *lmao*

--
let´s eat to the beat!

WuZuul

Posts: 181

#113 • • WuZuul
Hohoo, helppo nakki. Eipä oo niin paljoo vientiä että tuottais selibaatti ongelmia. Ja totaaliselibaatti.. No ei sekään mikään ongelma ole... Nyt kuitenkin kun sanon ni joku ehuna pöwwöpää vie jalat alta.. ja sit heräsin *nauru*

mutta liitytäämpä remmiin ja katotaan mitä tulevan pitää *nauru*

[muokattu 25.6.2004 14:11]

[muokattu 25.6.2004 14:38]

--
Wannabe bilekone.

sielu hänkin

Posts: 343

#114 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Mä olen pitkään harkinnut kahta viikkoa, ja seurustelevana ja samassa sängyssä miehen kanssa päivittäin nukkuvana kaksi viikkoa ois ollut pitkä piina. Mutta varmasti valaiseva kokemus. Uskoisin jo siinä ajassa löytyvän todella paljon uusia juttuja mitkä yllättäen saa jotain kutinaa aikaan! *blush* *nauru*
Kuukaus olisi kyllä aika hc koettelemus. Vaikka niitä öitä nyt yksin viettääkin. Onko se sitten hauskaa naida itsensä rikki sen kuukauden jälkeen? Äitikin aina sanonut että ei saa kaikkea kerralla ottaa. Vähän kerrallaan kahden kuukauden ajan on parempi siis kun ei ollenkaan ensin kuukauteen ja sit ihan liikaa.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Dementation

Posts: 2,892

#115 • • Dementation wednesday?
Kymmenen päivää on nyt oltu totaaliselibaatissa ilman lipsumisia, ja voin kertoa,
että silloin tällöin meinaa olla vaikeeta. Kieltäytyä seksistä ei ole vielä tarvinnut kuin kerran, mutta masturboinnin pois jättäminen on ollut kyllä vaikeaa...

No kyllä tää tässä menee, joskaan en tiedä tulenko kestämään vielä yli 2 viikkoa...
Ehkä, jollei joku tosi ihana ala kiusimaan mua teoilla tai sanoilla...

*kiitoskiitos*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

egg

Posts: 62

#116 • • egg tamago desu.
helppo nakki *hih**vink*

--
Faster than the Fast people @-@

kAiStA

Posts: 229

#117 • • kAiStA
Sanotaan näin, että kuukauden voi kyllä olla ilman, mutta jos oikeanlainen tilaisuus tarjoutuu, niin ei siinä enää paljon kerkeä selibaatteja miettimään.. Huono itsekuri jos on kysymys elämän pikku iloista...*plur*

--
Let the music be your only God..

-Santtu-

Posts: 1,965

#118 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
On ainaki joskus onnistunu... *iihhih*

Taidanpa testata..*juonittel* Ku on ilman jonku aikaa ni sit on taas kivampaa.. *vink*
Avatar
#119 • • Jonulih Guest
No tuota..
Kylmä uskon et onnistuu *nauru*
Jazmine

Posts: 1,009

#120 • • Jazmine Pösilö
Kuukausi on mennyt jo *tuulettaa* *iloinen*
Ja helppohan se on sinkkuna pitää selibattii kuukauen, ku ei oo miestäkään...*igor*

[muokattu 9.7.2004 12:55]

--
Polcca on parasta *sydän*