Miksi ihminen haluaa päihtyä?

341 posts, 18 pages, 157,298 views

peepe

Posts: 904

#181 • • peepe
Varmaan siis yhtä paljon syitä kuin ihmisiäkin. Mut jos se arki on sellasta, et vaatii joka viikonloppu aivot narikkaan ja täyden nollauksen, niin kantsisko tosiaan tehdä asioille jotain? Tai jos ei selvinpäin uskalla puhua, niin eikö kannattais opetella? Jos maailma ahdistaa, niin samat jutut ne on vastassa kuitenkin sit ku pää selviää, jos siis selviää...
Nacu

Posts: 1,293

#182 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Yleensä mä haluan päihtyä vain yhdestä ja ainoasta syystä: MUA VITUTTAA!!1 *igor*

Nytkin pitkän selväpäisyyden rupeman jälkeen tuntuu, ettei niitä "vapaita" ole ollut lainkaan. Tuntuu, että päivät ovat yhtä pitkää arkea kun ei pääse nollautumaan... Ja ei ne harrastukset sun muut tekemiset luo sitä samaa fiilistä kun kunnon känät ja aivoton krapula seuraavana aamuna. Siinä sitä vasta tuntee elävänsä! *muhaha*

I need a beer! *känni*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Tripla-T

Posts: 373

#184 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Miten niin vain ihminen ? Olis kannattanu katsoa tässä hiljattain tullu dokumentti, josa simpanssit, musta makit ja jopa ampiaiset veti ittensä sekasin, makit mm. pureskelemalla toukkia, jotta ne vapauttaisivat hallusinogeenistä suoja-ainetta. *nauru* Emme ole siis yksin päihtymässä tällä planeetalla...

--
Crom ! - Conan Barbaari

POSER

Posts: 800

#185 • • POSER Wimp and Poser

ric, 24.5.2005 00:10:
joskus kai jokainen huomaa, että jumalaa ei ollutkaan, ja että elämä onkin syvält sieltä eikä sittenkään syvällistä.. kunhan nyt tunnen jotain.. (?@?)*igor**känni*



Sä sit vissiin oot tainnut mennä päihtymään. Jokos taas huomasit ettei sitä jumalaa olekkaan olemassa?

--
Keppiä Jehoville!

lillikutti

Posts: 249

#186 • • lillikutti hyppivä jyvä
myös jotkin eläimet ovat päihdehakuisia, ei vain ihmiset. kädelliset pöllii ihmisten juomia terassilta ja kissaeläimet pureskelee päihdyttäviä kasveja. kuulin koirastakin, joka tykkäs pössytellä isäntänsä avustuksella.

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

mirah

Posts: 257

#187 • • mirah Starchild

lillikutti, 24.5.2005 12:06:
myös jotkin eläimet ovat päihdehakuisia, ei vain ihmiset. kädelliset pöllii ihmisten juomia terassilta ja kissaeläimet pureskelee päihdyttäviä kasveja. kuulin koirastakin, joka tykkäs pössytellä isäntänsä avustuksella.



Joo, kaverin kissa juo olutta ihan innolla. Ihmeellinen.
lillikutti

Posts: 249

#188 • • lillikutti hyppivä jyvä

Joo, kaverin kissa juo olutta ihan innolla. Ihmeellinen.



hih, hassua! tietty sitten monet kissat tykkää vetää kissanminttuakin.

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

a-j

Posts: 785

#189 • • a-j

lillikutti, 24.5.2005 12:06:
myös jotkin eläimet ovat päihdehakuisia, ei vain ihmiset. kädelliset pöllii ihmisten juomia terassilta ja kissaeläimet pureskelee päihdyttäviä kasveja. kuulin koirastakin, joka tykkäs pössytellä isäntänsä avustuksella.



kerran avara luonto ohjelmassa kuvasivat gebardeja jotka söi
savannilla hulluruohoo *hih*

sit ne sekavuuspäissään hyökkäili seeprojen kimppuun, mutta
viime hetkessä tajusivat että mitävit*, seeprathan on aivan liian
isoja saaliiksi ja lopettivat takaa-ajon *nauru*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

hallucinogen

Posts: 8,190

#190 • • hallucinogen Edain
Noista elukoiden päihdehakuisuudesta tuli kerran avaraluonnossa kans kun oli sellasia yli kymmensenttisiä koppiksia millä oli jättimeiset leuat. No kuitenkin ne koppiksen huomas yhden puun josta valui mahlaa ja osa sit oli ehtiny käymään niin sit ku ne joi sitä niin alko heti kauhee tappelu kännipäissään ja hoipertelua ympäriinsä, oli huvittavan näköistä :D

--
pikku-*possu*

boldy

Posts: 98

#191 • • boldy Ectoplasmic Byproduct
Eräs tuntemani viejari yritti kerran saada koiransa kaljanhimon loppumaan hankkimalla sille kankkusen. Projekti epäonnistui, koska mitään kankkusta ei ikinä ilmennyt...

that lucky dog! *känni*
koo

Posts: 379

#192 • • koo

I-NA, 24.5.2005 17:31:
meidän kissa (jäi kämppikselle)tuli aina viereen ku poltettiin pilvee, ja sit se kölli selällään tassut ilmassa ja kehräs loppupäivän. Lisäks se oli ihan saatanan läski, eli näytti huvittavalta ku se makas masu pystyssä.

Meniks muuten vähän off-topiciks??*hih*



Ihan vaan mielenkiinnosta: miks annoitte kissan päihtyä? Tuskin pilvi kissallekaan mitenkään erityisen terveellistä on. Mä ainakin haluaisin suojella oman lemmikkini terveyttä kaikilta mahdollisilta kemikaaleilta.

--
Backstagella on paratiisi.

tumpsi

Posts: 2,553

#193 • • tumpsi rekisteröitymätön

koo, 24.5.2005 18:03:
Ihan vaan mielenkiinnosta: miks annoitte kissan päihtyä? Tuskin pilvi kissallekaan mitenkään erityisen terveellistä on. Mä ainakin haluaisin suojella oman lemmikkini terveyttä kaikilta mahdollisilta kemikaaleilta.


OH NOES, WE'RE DEALING WITH A PRO HERE!!!
hallucinogen

Posts: 8,190

#194 • • Edited hallucinogen Edain

koo, 24.5.2005 18:03:
Ihan vaan mielenkiinnosta: miks annoitte kissan päihtyä? Tuskin pilvi kissallekaan mitenkään erityisen terveellistä on. Mä ainakin haluaisin suojella oman lemmikkini terveyttä kaikilta mahdollisilta kemikaaleilta.


Pitäähän elukoillakin olla kivaa, kuten et koiran annetaan pitää päätä ulkona ikkunasta kun ajellaan autolla *nauru* tai kisu saa osansa grillibroilerista =) No joo, en kyllä itse ainakaan tarjois omalle katille viinaa tai pilvee mutta tuskin se pieni kaljatippa sille elukalle nyt kamalan pahaa tekee tai jos kissa on samassa huoneessa missä poltetaan.

--
pikku-*possu*

tumpsi

Posts: 2,553

#195 • • tumpsi rekisteröitymätön
En kyl mäkään antais, mut koo: tutustuppa aiheeseen ennen kuin alat maalata piruja seinille :)
koo

Posts: 379

#196 • • koo

hallucinogen, 24.5.2005 18:08:
Pitäähän elukoillakin olla kivaa, kuten et koiran annetaan pitää päätä ulkona ikkunasta kun ajellaan autolla *nauru* tai kisu saa osansa grillibroilerista =) No joo, en kyllä itse ainakaan tarjois omalle katille viinaa tai pilvee mutta tuskin se pieni kaljatippa sille elukalle nyt kamalan pahaa tekee tai jos kissa on samassa huoneessa missä poltetaan.



En mäkään päihteitä kissalleni tarjoilisi. Pienen eläimen elimistö on kuitenkin herkempi kuin ihmisen, ja muutenkin eri aineet toimii eri lajeilla eri tavoin. Toiselle lajille aine A on tappava myrkky, toiselle ruokaa.

En nyt tarkoittanut moralisoida tai mitään. Tosiaan: ihan vaan mielenkiinnosta.

Että OU NOUS vaan sullekin tumpsi, en mä mitään piruja maalaillut. Tarvii heti tulla teilaamaan joillain ihme kommenteilla.

Nii.

--
Backstagella on paratiisi.

tumpsi

Posts: 2,553

#197 • • tumpsi rekisteröitymätön

koo, 24.5.2005 18:13:
Että OU NOUS vaan sullekin tumpsi, en mä mitään piruja maalaillut. Tarvii heti tulla teilaamaan joillain ihme kommenteilla.

Nii.


Nii. Älä sä ala mulle mun intter netis!

Sitä vaan meinasin ettet tunnu aiheesta kovinkaan paljoa tietävän, joten imo olisi suotavaa
että perehtyisit aiheeseen esim. tän topikin & sen sukulaisten avulla ennen kuin alat asiasta
vouhottamaan.
koo

Posts: 379

#198 • • koo

tumpsi, 24.5.2005 18:19:
Nii. Älä sä ala mulle mun intter netis!

Sitä vaan meinasin ettet tunnu aiheesta kovinkaan paljoa tietävän, joten imo olisi suotavaa
että perehtyisit aiheeseen esim. tän topikin & sen sukulaisten avulla ennen kuin alat asiasta
vouhottamaan.



NII. Eksä tunne mua?
Kyl mäkin nyt jotain tiedän siitä miksi joku haluaisi ehkä päihtyä, ja ehkä jopa tästä jumalan lahjasta kannabiksestakin tiedän jotain. Ja tästä topicistahan ne todelliset asiantuntijat löytyvät... Varsinkin tässä kannabisasiassa on ihan sama mitä sanoo, koska on aina jonkun mielestä väärässä. Jos puolustaa on väärässä, jos vastustaa on väärässä. Puolueetonta tietoa on vaikea tunnistaa propagandasta ja niin edelleen.

Mulla vaan tuli mieleen, että jos joku antaa kissansa päihtyä, mitä kyseinen tekisi lapsensa kanssa? Enkä nyt tarkoita, että lapsi ja kissa olisivat verrattavissa. Yhtä tietämättömiä kuitenkin molemmat omasta parhaastaan. Ja jos kissalla on oikeus nauttia pilven pössyttelystä, mites lapsi... Kaipa sekin siitä saisi hyvän fiiliksen. Enkä tässäkään tarkoita nyt tarttua mihinkään terveydellisiin asioihin, vaan ihan siihen, miten jengi suhtautuisi tohon seikkaan. Kuinka moni antaisi lapsensa olla osallisena pilvestä. Moni täällä kuitenkin tuntuu pitävän pilveä "ei huumeena, jolla ei ole mitään haittavaikutuksia". Jos pahan sanan tästä aineesta erehtyy sanomaan, saa heti hunnilauman niskaansa.

Ainakin mun isi lopetti pilven polton kotona kun äiti kysyi "entä jos pikku-kaisa alkaisi polttamaan?"

--
Backstagella on paratiisi.

tumpsi

Posts: 2,553

#199 • • tumpsi rekisteröitymätön

koo, 24.5.2005 18:29:
NII. Eksä tunne mua?


Öö, en?
Tän perusteella en välttämättä haluiskaan..


*klips*


Mitenkäs tää nyt liitty mihinkään?


Ainakin mun isi lopetti pilven polton kotona kun äiti kysyi "entä jos pikku-kaisa alkaisi polttamaan?"


Se on hieno päätös se.

Ennen ku alat oksentaan mun päälle lisää tota ajan hermolla olevaa huumetietoutta, niin todettakoon että itse en käytä huumeita. Mutta tiedän niistä kyllä yhtä sun toista.



Ja vielä: anna nyt sen kissan olla, ja lapsien, ne ei tähän kuulu. Jos haluut kissoista jauhaa ni tee se sillee et mä en oo siin osallisena, koska oon jo kantani siihen ilmaissu.
:)
koo

Posts: 379

#200 • • koo
No sori nyt vitusti. En mä tota kaikke suoraan sulle tarkoittanut, vaan selvensin vaan vielä sitä edellistä viestiä...

Mä luulin et jätkältä löytyis vähän huumorintajua.

Antaa siis tämän ajatuksen olla, jos kerran mun oksennus ei tähän kuulu, eikä ilmeisesti miellytäkään. *piis*

--
Backstagella on paratiisi.