On myös tärkeää iloita pienistä asioista ja muistaa että omaan elämänlaatuunsa pystyy itse vaikuttamaan. Moni asia on asenteesta kiinni.
Posiitivinen mieli ja asenteella eteenpäin.
308 posts, 16 pages, 163,164 views
ini:
Jep..biletys on edelleen lähellä sydäntäni mutta oon oppinu arvostamaan muitakin asioita ja todella joutunu painaan sitä jarrua. Välillä oli vaan vaikaata löytää syytä jarrutella, paljon helpompaa oli unohtaa ja antaa mennä.
Sillon vain tietyn tyyppinen konemusa oli kuunneltavaa mutta nyt musiikkimaku on laidasta laitaan,,rakastan musiikkia ja sillä on suuri merkitys elämässäni,,,silti ei ole kiksun voittanutta..
[muokattu 24.5.2004 20:12]
Kirsikka:
Poikaystävä, vanhemmat, pikkusisko. Tällä hetkellä ratsastus (ja erityisesti vuokraheppani) on mulle tärkeää. Muutenkin ylipäätään se, että on jotakin josta pitää ja jonka parissa viettää mielellään aikaa (mulla tällä hetkellä juuri tuo ratsastus ja terraarioharrastus...). Se, että on onnellinen.
climate:
Huh huh, jos tietäisin mitkä ovat tärkeimpiä asioita elämässäni niin olisin varmasti paljon onnellisempi ja vakaampi ihminen. Varsinkin viimeaikoina on tuntunut siltä että alkaa häviämään käsitys siitä mikä on oikeasti tärkeätä ja mikä ei ole tärkeätä. En tiedä onko se mitään vakavaa, vai kuuluuko muutos asiaan kun elämässä kehittyy... ...mutta jotenkin epävarmalta on viimeaikoina tuntunut jos multa on kysytty mitkä ovat asioita joita arvostan elämässä
Tiedän kyllä asioita joista nautin, mutta vaikeaa sanoa ovatko ne sittenkään niitä oikeasti tärkeitä asioita: matkustelu, uuden oppiminen, muutos/vaihtelu, ihmiset, eläimet, musiikki, kesä... näitä tavanomaisia juttuja siis
climate:
Huh huh, jos tietäisin mitkä ovat tärkeimpiä asioita elämässäni niin olisin varmasti paljon onnellisempi ja vakaampi ihminen. Varsinkin viimeaikoina on tuntunut siltä että alkaa häviämään käsitys siitä mikä on oikeasti tärkeätä ja mikä ei ole tärkeätä. En tiedä onko se mitään vakavaa, vai kuuluuko muutos asiaan kun elämässä kehittyy... ...mutta jotenkin epävarmalta on viimeaikoina tuntunut jos multa on kysytty mitkä ovat asioita joita arvostan elämässä
Tiedän kyllä asioita joista nautin, mutta vaikeaa sanoa ovatko ne sittenkään niitä oikeasti tärkeitä asioita: matkustelu, uuden oppiminen, muutos/vaihtelu, ihmiset, eläimet, musiikki, kesä... näitä tavanomaisia juttuja siis