Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

2,266 posts, 114 pages, 1,184,727 views

BT

Posts: 164

#281 • • BT
Paul Van Dyk
Ferry Corsten


kummatkin on käyny tietääkseni suomes jo keikalla mutt vois kyll tulla uudestaa.
Avatar
#283 • • Edited Jaska Guest
Nick Sentience*ding*
Flip

Posts: 36

#285 • • Flip shitmat
Way Out West.

--
fuck'em and their law

Flip

Posts: 36

#287 • • Flip shitmat

d0a, 2.5.2005 16:49:

sama juttu myös täällä. ton Koneistosta nauhotetun liven jälkeen tajusin, mitä menetin (löytyy -> hybridized.orgista



Thanks :)

--
fuck'em and their law

Tronic

Posts: 287

#288 • • Tronic
Max Graham, Greg Benz, Benjamin Bates tai Moguai.
Plaque

Posts: 269

#289 • • Plaque
Juno Reactor ois ollu parasta. *eiei*

Neophyte, Hellfish taikka Infected Mushroom. *sydän*
Raver

Posts: 91

#290 • • Raver xD
Kai Tracid vois tulla Suomeen, vaiks se soittaakin vähän rankempaa, mut kuitenkin se on niin hyvä *joo*

--
äksdee

hrdkvr

Posts: 3,929

#292 • • hrdkvr KURGO

Iceman, 30.4.2005 03:42:
No ei osu ihan tranceen mut läheltä liippaa... pakko vaan laittaa ku tod. haluaisin nähdä livenä...!!!

= T H U N D E R D O M E =

Kuulin eka kerran 16veenä ja siitä lahtien se on ollu musaa mun makuun!!!

Niiden biiseissä oleva !MATALA! ahdistava basso on niin v....n makeen kullonen!!!



onx thunderdome niminen bändigi vai?

mä tiedän vaan id&t lafkan thunderdome KOKOELMAT

--
-keep it hard-

Avatar
#293 • • Iceman Guest

hardikaveri, 4.5.2005 12:42:

onx thunderdome niminen bändigi vai?

mä tiedän vaan id&t lafkan thunderdome KOKOELMAT



En muuten ole aivan satavarma asiasta, mul on vaan aina ollut käsitys että on olemassa bändi? *ding* ???
toni

Posts: 912

#294 • • toni

Iceman
En muuten ole aivan satavarma asiasta, mul on vaan aina ollut käsitys että on olemassa bändi? *ding* ???



=D

Voithan tarkistaa cd-kotelon takakannesta tms.? Ainakin mulla näyttäis olevan yksi ton niminen kokoelmacd...
toma

Posts: 2,009

#295 • • toma Tototoototo
No tälläinen löytyi kyllä http://www.discogs.com/artist/Thunderdome, mutta en kyllä ole ikinä kuullutkaan moisesta, eivätkä ne ole julkaisseet kun pari biisiä. Joten taitaa mennä kokoelmat ja artistit sekaisin :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

eero

Posts: 14

#296 • • eero
Hyperin jos joku sais hinattua tänne pohjolaan niin tulisi varmasti oltua paikalla
ETJ

Posts: 1,229

#297 • • ETJ Failed specimen
Dj The Crow (uusiks), Warmduscher, Kai Tracid, Trance Generators, Sam Punk, Luna, Technoboy, Blutonium Boy, Tommy Pulse yms. ois ihan kiva nähdä.
toni

Posts: 912

#298 • • toni
Kai Tracid ois kyl kiva saada tänne uudestaan. Vois sit yrittää muistaaki siitä jotain... :)
CM

Posts: 1,507

#300 • • CM
Bart van Wissen Suomeen. Äijän DJ-setit ja tuotanto on ihan huippuluokkaa, vaikka äijä on vasta jotain 22v.