Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

2,266 posts, 114 pages, 1,184,127 views

darkfr

Posts: 232

#261 • • darkfr d:play

remotion:
Sopiihan se vaikkei tollanen MTV ookkaan niin kovassa huudossa suomessa.
ATB - 9PM (Signum Mix) on edelleen the tune.



itseasias 9PM (till I come) oli pahinta skeidaa aikoihin silloin kun se tuli. Mut esim. uudempi Marrakech on ihan helvetin hyvä biisi kyllä, eikä niin pahasti poppia enää.

--
4/4

placiq

Posts: 1,260

#262 • • placiq Jorkki
Picottoo olis tietty kiva kuulla ja Cari Lekebusch sais tulla uudestaan *pihkassa*
remotion

Posts: 5,283

#263 • • remotion nostatus guru

tenkai:
---
remotion:
Sopiihan se vaikkei tollanen MTV ookkaan niin kovassa huudossa suomessa.
ATB - 9PM (Signum Mix) on edelleen the tune.

---


itseasias 9PM (till I come) oli pahinta skeidaa aikoihin silloin kun se tuli. Mut esim. uudempi Marrakech on ihan helvetin hyvä biisi kyllä, eikä niin pahasti poppia enää.



Haistappa huilu! Tuo Signum mix on ainakin itselleni suht tärkeä biisi.
darkfr

Posts: 232

#264 • • darkfr d:play

remotion:
Haistappa huilu! Tuo Signum mix on ainakin itselleni suht tärkeä biisi.



no eipä sillä mulle kauheammin mitään merkitystä ole *hymy*. kuuntele toki vaikka güntheriä mutta ei se tarkota
et mun pitäs ko. biisistä sen enempää diggailla. kunhanpahan ilmaisin oman mielipiteeni tuosta biisistä,
ei ihan joka asiasta niitä herneitä kannata varmaan ottaa nenään. *hymy*

--
4/4

remotion

Posts: 5,283

#265 • • remotion nostatus guru

tenkai:
---
remotion:
Haistappa huilu! Tuo Signum mix on ainakin itselleni suht tärkeä biisi.

---


no eipä sillä mulle kauheammin mitään merkitystä ole *hymy*. kuuntele toki vaikka güntheriä mutta ei se tarkota
et mun pitäs ko. biisistä sen enempää diggailla. kunhanpahan ilmaisin oman mielipiteeni tuosta biisistä,
ei ihan joka asiasta niitä herneitä kannata varmaan ottaa nenään. *hymy*



Enpä ottanutkaan herneitä, mut oman mielipiteen ilmaisemiseen ei sunkaan kannattais lytätä toisen mielipidettä.
Tein vaan saman sun postille mitä sä mun postille ekassa quotessa, joten nyt huomasit miten ei kannata tehdä.

Eipä tuo ATB enää kyllä niin säväytä mutta lähinnä kun siitä puhuttiin ni itselle toi signumin tuotos on tärkein ja sitä mielipidettä puolustelin, uusimpia en oo ees kuullut.
SASHA  F

Posts: 1,722

#266 • • SASHA F
ei ketään trance proge tyyppiä
serotonot

Posts: 3,137

#267 • • Edited serotonot Paul Easy
thomas pentonin vois joku tuoda.

nii ja steve muranon
hrdkvr

Posts: 3,929

#268 • • hrdkvr KURGO
shokk/dj energy/flutchililsscch*** (en muista miten kirjoitetaan, mutta sama jamppa messissä)

--
-keep it hard-

pyhimys

Posts: 622

#269 • • pyhimys

pyhimys, 14.2.2005 19:22:
Mitenhän tuon otsikon saa muutettua? Ottaisin pois tuon "lähinnä trance/proge", koska samahan se mistä genrestä porukka haluaa nähdä artisteja/dj:tä. Samaten ottaisin pois tuon gallupin, kun ei sillä oikein mitään tee enää tuossa. "Tulokset" voi merkata johonkin. Muokkaa aihetta komennosta ei taida pystyä tekemään kumpaakaan tai sitten olen puusilmä. Eli moderaattoreilla vähän puuhaa, jotta saadaan aihetta järkevämmäksi.



Niin...elikkäs tämmöistä toivetta olisi täältä suunnalta modejen suuntaan edelleen.
krispis

Posts: 1,020

#270 • • krispis Huhuu
gabriel & Dresden
Emery_

Posts: 3

#271 • • Emery_
No kyllä se arminin puoleen käänty vaikka en itse vielä niitä pääse katsomaankaan.. *nauru*
CM

Posts: 1,507

#272 • • CM
Danny Tenaglia ois kyl kova. Ja kuten OlliS:kin Tiistain Tanssi-illassa mainitsi niin Greg Benz. Jos joku live vielä niin Faithless :)
pyhimys

Posts: 622

#274 • • Edited pyhimys
Sander Kleinenberg olisi varmasti kiinnostava tapaus.
Avatar
#275 • • fanatic Guest
Blank&Jones*joo* ei ole tietääkseni vielä ollutkaan*ding*
Avatar
#276 • • Iceman Guest
No ei osu ihan tranceen mut läheltä liippaa... pakko vaan laittaa ku tod. haluaisin nähdä livenä...!!!

= T H U N D E R D O M E =

Kuulin eka kerran 16veenä ja siitä lahtien se on ollu musaa mun makuun!!!

Niiden biiseissä oleva !MATALA! ahdistava basso on niin v....n makeen kullonen!!!
Aisti

Posts: 402

#277 • • Aisti Turtiloparabellum
Alucard.. =x
UzU

Posts: 2,361

#278 • • UzU [33100]
Zabiela & Chemical Brothers
hemuz

Posts: 2,178

#279 • • hemuz kätevä emäntä
Lisa Lashes