Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

2,266 posts, 114 pages, 1,233,911 views

DJ Rx

Posts: 2,527

#1541 • • DJ Rx FINRG Recordings

JussiS, 8.1.2009 15:13:
---
DJ Rx, 7.1.2009 22:55:
joo jos laitetaan 50e lipun hinnaksi ni joo *nauru* kyllähän meki oltiin tuomassa Lady Danaa sinne kunnes se ilmoitti hintansa *lmao*

---

Aika usein noi järjettömät hintapyynnöt on helppo tapa sanoa, ettei kiinnosta tehdä ko. tapahtumaa.

Yleensä noissa on sentään joku järki, eli tietyn lähtöhinnan jälkeen suhdetta lasketaan lipun hinnan + venuen kapasiteetin mukaan. Livet toki maksaa useinkin aika järjettömästi, ihan jo roudausteknillisistä syistä.



Järjettömät hintapyynnöt yleensä viittaavat siihen että tapahtumasta koituvat kulut ovat aivan liian suuret verrattuna siihen kuinka monta ihmistä tapahtumaan voidaan ottaa sisään / kuinka monta ihmistä oletetaan saapuvan tapahtumaan. Jonkunlaista kannattavuuslaskentaa järjestävä taho joutuu todennäköisesti kuitenkin tekemään ja näiden laskelmien pohjalta tapahtumanjärjestäjä todennäköisesti tulee arvioimaan kohtuullisen lipun hinnan oli tapahtuma minkä kokoinen tahansa. Valitettava totuus on että suomen kokoiseen maahan ei ole taloudellisesti kannattavaa tuoda tiettyjä artisteja, johtuen vallitsevasta markkinatilanteesta ja volyymistä jota suomesta löytyy :(

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#1542 • • astaroth Guest

DJ Rx, 7.1.2009 23:16:
Ei kun se peruutti "henkilökohtaisista syistä" *nauru*


toi muuten vitutti aika huolella silloin, sattui noihin aikoi maistumaan muijan matsku kivasti. ilmoitus peruutuksestakin tuli, kun oltiin autoon hyppäämässä helsingistä. transexperiencessa toi sit oli kai 03 viimeksi tai jtn
Lauri

Posts: 1,051

#1543 • • Lauri Devoted

DJ Rx, 8.1.2009 17:49:
---
Kyllä mä uskon että niin minä kun sinäkin ollaan maksettu oppirahat näistä tapahtumanjärjestämisistä, mä en vain oikein pysty sisäistämään että minkä takia tapahtumaa pitää ylipäätään alkaa järjestämään jos se ei taloudellisesti kannattavaa? vai onko tässä nyt oikeasti joku pointti mitä mä en ymmärrä? Eikö sitä menestystä voi muka tällä alalla rakentaa jo alusta alkaen taloudellisesti kannattavalta pohjalta?



Välillä on hyvä tehdä sellaista mikä tuntuu, että se pitää
tehdä vaikka se vähän maksaisikin. Jos ajattelee aina
vain tuottoa lyhyellä tähtäimellä, on se pitkällä aikavälillä
toimintamalli joka johtaa joko mielenkiinnon loppumiseen
ja sitämyötä toiminnan loppumiseen.

Tietysti jos elää yksi tapahtuma kerrallaan, niin ei siihen
ole välttämättä varaa. Jolloin kannattaa miettiä, että mitkä
ovat tapahtumien järjestämiseen liittyvät tarkoitusperät...
DJ Rx

Posts: 2,527

#1544 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings

Lauri, 8.1.2009 18:32:
---
DJ Rx, 8.1.2009 17:49:
---
Kyllä mä uskon että niin minä kun sinäkin ollaan maksettu oppirahat näistä tapahtumanjärjestämisistä, mä en vain oikein pysty sisäistämään että minkä takia tapahtumaa pitää ylipäätään alkaa järjestämään jos se ei taloudellisesti kannattavaa? vai onko tässä nyt oikeasti joku pointti mitä mä en ymmärrä? Eikö sitä menestystä voi muka tällä alalla rakentaa jo alusta alkaen taloudellisesti kannattavalta pohjalta?

---


Välillä on hyvä tehdä sellaista mikä tuntuu, että se pitää
tehdä vaikka se vähän maksaisikin. Jos ajattelee aina
vain tuottoa lyhyellä tähtäimellä, on se pitkällä aikavälillä
toimintamalli joka johtaa joko mielenkiinnon loppumiseen
ja sitämyötä toiminnan loppumiseen.

Tietysti jos elää yksi tapahtuma kerrallaan, niin ei siihen
ole välttämättä varaa. Jolloin kannattaa miettiä, että mitkä
ovat tapahtumien järjestämiseen liittyvät tarkoitusperät...



Itse olen valitettavasti juuri toista mieltä, sillä mielestäni raha tuo jatkuvuutta järjestävälle taholle. Saamalla katetta tapahtumista järjestävä taho pystyy panostamaan saaduilla voitoilla brandin kehittämiseen, mainostamiseen, suurempien ja laadukkaampien tapahtumien järjestämiseen ja näin ollen nimekkäämpien artistien tuomisen suomeen. Todennäköistä on myös että jossain vaiheessa jostain tapahtumasta tulee myös takkiin, mutta sitä varten ovat aikaisemmista tapahtumista saadut voitot, joilla voidaan korvata yksittäisestä tapahtumasta menetettyä pääomaa. Saamalla katetta tapahtumista tapahtumajärjestäjä varmistaa brändin ja tapahtumien taloudellisen tulevaisuuden toisin kuin tuottamalla tappiollisia tapahtumia jolloin toiminta tulee päättymään ennemmin tai myöhemmin tapahtumatuottajan pääoman / vieraan pääoman loppumiseen.

Hyvänä esimerkkinä loistavasta brändin rakentamisesta ja vuosia jatkuneen kovan työn ja kehityksen tuloksena pitäisin Laserpointtia, joka on kasvanut verrattain vaatimattomista puitteista yhdeksi suomen johtavista brändeistä kuluneen vuosikymmenen aikana. Mikä sitten tekee Laserpointista niin hienon; sen koko, puitteet ja korkealaatuinen artistikattaus johon tarvitaan, rahaa.

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Lauri

Posts: 1,051

#1545 • • Lauri Devoted

DJ Rx, 8.1.2009 19:18:
---
Itse olen valitettavasti juuri toista mieltä, sillä mielestäni raha tuo jatkuvuutta järjestävälle taholle. Saamalla katetta tapahtumista järjestävä taho pystyy panostamaan saaduilla voitoilla brandin kehittämiseen, mainostamiseen, suurempien ja laadukkaampien tapahtumien järjestämiseen ja näin ollen nimekkäämpien artistien tuomisen suomeen. Todennäköistä on myös että jossain vaiheessa jostain tapahtumasta tulee myös takkiin, mutta sitä varten ovat aikaisemmista tapahtumista saadut voitot, joilla voidaan korvata yksittäisestä tapahtumasta menetettyä pääomaa. Saamalla katetta tapahtumista tapahtumajärjestäjä varmistaa brändin ja tapahtumien taloudellisen tulevaisuuden toisin kuin tuottamalla tappiollisia tapahtumia jolloin toiminta tulee päättymään ennemmin tai myöhemmin tapahtumatuottajan pääoman / vieraan pääoman loppumiseen.



Niin, mielipiteitä on moniksi ja se on vain hyvä asia.
Jos aina on mielessä vain kate ja sen tuoma turva, tarkoittaa
se sitä, että jää asioita tekemättä jotka ovat tulevaisuuden
standardeja. Jos sitä rahaa ajattelee pelkästään tapahtuma-
kohtaisesti, ollaan mielestäni väärällä tiellä ja lopputulos on
melkolailla kulttuuria tuhoavaa sielutonta paskaa.


Hyvänä esimerkkinä loistavasta brändin rakentamisesta ja vuosia jatkuneen kovan työn ja kehityksen tuloksena pitäisin Laserpointtia, joka on kasvanut verrattain vaatimattomista puitteista yhdeksi suomen johtavista brändeistä kuluneen vuosikymmenen aikana. Mikä sitten tekee Laserpointista niin hienon; sen koko, puitteet ja korkealaatuinen artistikattaus johon tarvitaan, rahaa.



Siirryin tekemään Laserpointia vuodesta 2005 (eli vuodesta
jolloin siirryttiin Kaapelitehtaalle) ja olen sen kanssa elänyt
enemmän kuin parisuhteessa siitä asti. Laserpoint brändinä
ei olisi nykyisessä tilassaan ilman niitä luovia ratkaisuja ja
kokeiluja joita ohessa on kokoajan tehty, välillä niissä onnistuen
välillä niissä onnistumatta. Laserpointissa taas niitä riskejä
ei olla otettu sen taloudellisen realiteetin suhteen. Hyvänä
esimerkkinä esim. Laserpoint 2008:ssa onnistui d'n'b osio,
jota kokeiltiin Nosturissa Helsinki Showdown nimisenä pläjäyksenä
melkolailla karuilla lopputuloksilla viivan alla.

Se mikä muutaman sadan ihmisen tapahtumassa on muutamien
tonnien kulu, saattaa muutaman tuhannen ihmisen tapahtumassa
olla onnistunein kehityskohde vuosiin.
DJ Rx

Posts: 2,527

#1546 • • DJ Rx FINRG Recordings

Lauri, 8.1.2009 22:06:
---
DJ Rx, 8.1.2009 19:18:
---
Itse olen valitettavasti juuri toista mieltä, sillä mielestäni raha tuo jatkuvuutta järjestävälle taholle. Saamalla katetta tapahtumista järjestävä taho pystyy panostamaan saaduilla voitoilla brandin kehittämiseen, mainostamiseen, suurempien ja laadukkaampien tapahtumien järjestämiseen ja näin ollen nimekkäämpien artistien tuomisen suomeen. Todennäköistä on myös että jossain vaiheessa jostain tapahtumasta tulee myös takkiin, mutta sitä varten ovat aikaisemmista tapahtumista saadut voitot, joilla voidaan korvata yksittäisestä tapahtumasta menetettyä pääomaa. Saamalla katetta tapahtumista tapahtumajärjestäjä varmistaa brändin ja tapahtumien taloudellisen tulevaisuuden toisin kuin tuottamalla tappiollisia tapahtumia jolloin toiminta tulee päättymään ennemmin tai myöhemmin tapahtumatuottajan pääoman / vieraan pääoman loppumiseen.

---


Niin, mielipiteitä on moniksi ja se on vain hyvä asia.
Jos aina on mielessä vain kate ja sen tuoma turva, tarkoittaa
se sitä, että jää asioita tekemättä jotka ovat tulevaisuuden
standardeja. Jos sitä rahaa ajattelee pelkästään tapahtuma-
kohtaisesti, ollaan mielestäni väärällä tiellä ja lopputulos on
melkolailla kulttuuria tuhoavaa sielutonta paskaa.


---

Hyvänä esimerkkinä loistavasta brändin rakentamisesta ja vuosia jatkuneen kovan työn ja kehityksen tuloksena pitäisin Laserpointtia, joka on kasvanut verrattain vaatimattomista puitteista yhdeksi suomen johtavista brändeistä kuluneen vuosikymmenen aikana. Mikä sitten tekee Laserpointista niin hienon; sen koko, puitteet ja korkealaatuinen artistikattaus johon tarvitaan, rahaa.

---


Siirryin tekemään Laserpointia vuodesta 2005 (eli vuodesta
jolloin siirryttiin Kaapelitehtaalle) ja olen sen kanssa elänyt
enemmän kuin parisuhteessa siitä asti. Laserpoint brändinä
ei olisi nykyisessä tilassaan ilman niitä luovia ratkaisuja ja
kokeiluja joita ohessa on kokoajan tehty, välillä niissä onnistuen
välillä niissä onnistumatta. Laserpointissa taas niitä riskejä
ei olla otettu sen taloudellisen realiteetin suhteen. Hyvänä
esimerkkinä esim. Laserpoint 2008:ssa onnistui d'n'b osio,
jota kokeiltiin Nosturissa Helsinki Showdown nimisenä pläjäyksenä
melkolailla karuilla lopputuloksilla viivan alla.

Se mikä muutaman sadan ihmisen tapahtumassa on muutamien
tonnien kulu, saattaa muutaman tuhannen ihmisen tapahtumassa
olla onnistunein kehityskohde vuosiin.



Kulttuuria tuhoavaa sielutonta paskaa tai ei, en missään nimessä tarkoittanut että tapahtumien pääasiallisena tarkoituksena on tuoda varallisuutta järjestävälle taholle, halusin vain nostaa esiin etuja joita tapahtumista saatavilla katteilla saadaan aikaan. Jos kaikki suomen tapahtumat jostain syystä alkaisivat tekemään tappiota, ei menisi kovinkaan pitkään kun suomessa ei järjestettäisi enää elektronisen musiikin tapahtumia. En millään jaksa myöskään uskoa että Disco Enterprise järjestää Laserpointin tai Pacifiquen kaltasia massiivisia kulttuuritapahtumia ilman että niistä saataisiin katetta, koska jos näin ei olisi kohtalona olisi todennäköisesti sama kuin mitä esimerkiksi Koneistolle tapahtui. Antamasi esimerkki itseasiassa alleviivaa aika hyvin juuri sen mitä tuossa jo aikaisemmin postailin, tekemällä katteellista liiketoimintaa tapahtumajärjestelyissä virheisiin on jossain määrin varaa, toimintaa pystytään monipuolistamaan ja uusia konsepteja pystytään kokeillemaan vapaammin, näin ollen monipuolistaen ja rikastaen maamme rajojen sisällä vallitsevaa kulttuuritoimintaa.
Pienellä pääomavarannoilla ja tappiollisilla tuotannoilla tämä ei valitettavasti ole mahdollista.

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Teboil

Posts: 53

#1547 • • Teboil
Sunny Lax, Adam Nickey, Daniel Kandi, John O'Callaghan, Alex Morph.....
Lauri

Posts: 1,051

#1548 • • Lauri Devoted

DJ Rx, 8.1.2009 22:33:
---
Kulttuuria tuhoavaa sielutonta paskaa tai ei, en missään nimessä tarkoittanut että tapahtumien pääasiallisena tarkoituksena on tuoda varallisuutta järjestävälle taholle, halusin vain nostaa esiin etuja joita tapahtumista saatavilla katteilla saadaan aikaan. Jos kaikki suomen tapahtumat jostain syystä alkaisivat tekemään tappiota, ei menisi kovinkaan pitkään kun suomessa ei järjestettäisi enää elektronisen musiikin tapahtumia. En millään jaksa myöskään uskoa että Disco Enterprise järjestää Laserpointin tai Pacifiquen kaltasia massiivisia kulttuuritapahtumia ilman että niistä saataisiin katetta, koska jos näin ei olisi kohtalona olisi todennäköisesti sama kuin mitä esimerkiksi Koneistolle tapahtui. Antamasi esimerkki itseasiassa alleviivaa aika hyvin juuri sen mitä tuossa jo aikaisemmin postailin, tekemällä katteellista liiketoimintaa tapahtumajärjestelyissä virheisiin on jossain määrin varaa, toimintaa pystytään monipuolistamaan ja uusia konsepteja pystytään kokeillemaan vapaammin, näin ollen monipuolistaen ja rikastaen maamme rajojen sisällä vallitsevaa kulttuuritoimintaa.
Pienellä pääomavarannoilla ja tappiollisilla tuotannoilla tämä ei valitettavasti ole mahdollista.



Niin, mun pointti siis oli, että jos tuijottaa pelkkään siihen, että
tapahtumasta tulee aina saada tuottoa, tulee niistä juuri tuota
ensimmäisen lauseen lopputulemaa. Ei tapahtumien itseisarvona
saa myöskään olla tarkoitus kasvaa suuremmaksi ja suuremmaksi,
kuten monilla tuntuu olevan käsitys.

Tapahtumia ei voi ajatella katepohjaisesti, kun lopputuloksen päättää
yleisö. Kuten aiemmin mainitsin, esim. Laserpointin suhteen riskejä on
kartettu, koska niiden arvo kertautuu aina tapahtuman kokoluokan
myötä. Mutta onhan jokainen tapahtuma toisaalta suoraan itsessään
riski. Ko. tapahtuman tai vaikka Pacifiquen osalta tuloksen osuus
on todella suhteellinen käsite ja mikäli nuo tapahtumat olisivat palkka-
työllistäjä järjestäjille, olisivat ne lähtökohtaisesti mahdottomia
taloudellisesti. Kumpikaan edellämainituista tapahtumista ei ole
rakentunut ilman valtavaa, usean vuoden työmäärää, eikä myöskään
ilman tappioita.

Kumpaakaan tapahtumaa ei mahdollista se, että on ajateltu tapahtuma
kerrallaan kasvamalla pienestä isoksi. DE:n pääoma on rakentunut
paljolti muualta kuin tapahtumien järjestämisestä, joka on yrityksen
sivutuote.

Edellä mainittujen tapahtumien pohjalla on kaikkien järjestävien osapuolten
maksamat kymmenien ja kymmenien tuhansien eurojen tappiot,
niistä opitut virheet ja vinkit. Välillä on tietysti tullut jotain voittojakin
ja välillä on pelattu varman päälle, jotta on saatu kuitattua tappioita.
Vuositasolla välillä plussalla ja välillä miinuksella, mutta kuitenkin siten,
että toiminnan jatkuminen on ollut mahdollista.

Esimerkkisi Koneistosta on sinänsä humoristinen, että siinä oli näistä
kaikista eniten kaupallistettu tuote, jossa järjestävä taho teki nimenomaan
kaupallisia virheitä, jotka johtivat siihen, ettei toiminta enää ollut
mahdollista. Koneiston taiteellinen tuotanto oli huippuluokkaa, mutta
kaupallinen painostus, eli tavoitteena nimenomaan tehdä rahaa, johti
melko karvaaseen lopputulokseen.



Kenenkään ei pidä asettaa rahaa unelmien tavoittelemisen esteeksi.
Kaikkia unelmia ei pysty elinaikana toteuttamaan, mutta jos lakkaa
haaveilemasta, niin mitä sitä turhaan pyristellä koko elämässä eteenpäin.

Toivottavasti se, joka tämän keskustelunkin avannutta artistia oli
haaveilemassa, saa joskus toteutettua unelmansa.

En usko, että elektronisen musan artisteista edelleenkään löytyy
sellaista artistia, jonka hintalappu olisi esiintymisen esteenä. Joissain
tapauksissa se saattaa viedä vuosia ja taas vuosia, turhia neuvotteluita
ja odottavia hetkiä. Yksi näistä tulevassa Labyrinth/Laserpointissa ;)

</OT>
Individual

Posts: 10,942

#1549 • • Individual HYPNO!

Lauri, 8.1.2009 23:55:
En usko, että elektronisen musan artisteista edelleenkään löytyy
sellaista artistia, jonka hintalappu olisi esiintymisen esteenä. Joissain
tapauksissa se saattaa viedä vuosia ja taas vuosia, turhia neuvotteluita
ja odottavia hetkiä. Yksi näistä tulevassa Labyrinth/Laserpointissa ;)



Ei saa! *grr* Heti kerrot. *hih*
MRC

Posts: 1,346

#1550 • • Edited MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

DJ Rx, 8.1.2009 17:49:
---
Lauri, 8.1.2009 15:02:
---
DJ Rx, 8.1.2009 12:52:
---
Kaunis ajatus sinänsä, mutta se ennemminkin tappaa kyllä lompakon sisällön ku lähdetään tuottamaan tapahtumia, jotka eivät tämän maan rajojen sisällä ole kannattavia.
Kyllä mun mielestä pitää lähteä siitä että tapahtuman järjestäjä saa tapahtumistaan omat pois ja mielellään vielä niin että tapahtuman järjestäjä saa kohtuullisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta, joka oikeutetusti järjestäjälle mielestäni kuuluu. Enkä nyt oikeastaan ymmärrä miten tapahtuman budjetoiminen järkeväksi tappaisi luovuuden, luovuushan nimenomaan korostuu silloin ku asioita aletaan rajoittamaan joidenkin puitteiden mukaan?

Vain mun 2c.

---


Välillä pitää kärsiä, jotta voi menestyä.

2c

---


Kyllä mä uskon että niin minä kun sinäkin ollaan maksettu oppirahat näistä tapahtumanjärjestämisistä, mä en vain oikein pysty sisäistämään että minkä takia tapahtumaa pitää ylipäätään alkaa järjestämään jos se ei taloudellisesti kannattavaa? vai onko tässä nyt oikeasti joku pointti mitä mä en ymmärrä? Eikö sitä menestystä voi muka tällä alalla rakentaa jo alusta alkaen taloudellisesti kannattavalta pohjalta?



No jos hoocee bileitä alettas järjestää vaan sillon ku se olis taloudellisesti kannattavaa niin tänne ei tuotais koskaan ketään vähänkään isompaa nimeä soittamaan ja muutenki hooceeta kuulis suomessa todella harvoin. Tosin ei sitä nytkään kuule niin usein ku haluis :(.
Niin pieni scene meillä viellä on.
Ja ku HALUUN kuulla hooceeta bileissä enkä viitsis koko ajan reissata tuolla Hollannissa niin on pakko sit järjestää ite hoocee bileet vaikka ne ei olis rahallisesti niin kannattavat.
Mä en tee tätä rahan takia. I do it 'cause I love the music :)

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

Avatar
#1551 • • Lilly Guest
Quivver
ois jo aika
tomppi

Posts: 1,600

#1552 • • tomppi thzombie ™
The Chemical Brothers

Oli vaan niin hemmetin hyvä keikka Szigetissä 2007.

--
My fellow Americans. I&#039;m pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

m1kk3

Posts: 5,560

#1553 • • m1kk3 no-life
Kasey Taylor *sydän*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Timce

Posts: 5,381

#1554 • • Timce
Technasian jannuja vois tuoda suomeen. Ensin vaikkapa LIVE-setti ja sen jälkeen Charles Sieglingin dj-settiä. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Individual

Posts: 10,942

#1555 • • Edited Individual HYPNO!

Timce, 16.1.2009 18:37:
Technasian jannuja vois tuoda suomeen. Ensin vaikkapa LIVE-setti ja sen jälkeen Charles Sieglingin dj-settiä. :)



Technasia olis kyllä. *sydän*

Omalle toivomuslistalle Väthin ohella voisi liittää Dave Clarken, Joey Beltramin, Jeff Millsin. Myös muut varajeesus-asemaan nousseet tesnostarbat kelpaa.

edit: mainitaan varmuuden vuoksi vielä vaikka Väth.
edit: Hawtin unohtui ja Dj Murphy ja Terence Fixmer ja ja....
Wolverine

Posts: 1,860

#1556 • • Wolverine

Individual, 9.1.2009 08:07:
---
Lauri, 8.1.2009 23:55:
En usko, että elektronisen musan artisteista edelleenkään löytyy
sellaista artistia, jonka hintalappu olisi esiintymisen esteenä. Joissain
tapauksissa se saattaa viedä vuosia ja taas vuosia, turhia neuvotteluita
ja odottavia hetkiä. Yksi näistä tulevassa Labyrinth/Laserpointissa ;)

---


Ei saa! *grr* Heti kerrot. *hih*



Noniin jumalauta nyt kerrot!
monoxide

Posts: 193

#1557 • • monoxide Lipton Cocton

Individual, 9.1.2009 08:07:
---
Lauri, 8.1.2009 23:55:
En usko, että elektronisen musan artisteista edelleenkään löytyy
sellaista artistia, jonka hintalappu olisi esiintymisen esteenä. Joissain
tapauksissa se saattaa viedä vuosia ja taas vuosia, turhia neuvotteluita
ja odottavia hetkiä. Yksi näistä tulevassa Labyrinth/Laserpointissa ;)

---


Ei saa! *grr* Heti kerrot. *hih*



Mikäli huhut pitävät paikansa niin suhteellisen legendaarista kakkaa luvassa ;)

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

Individual

Posts: 10,942

#1558 • • Individual HYPNO!

monoxide, 17.1.2009 00:11:
---
Individual, 9.1.2009 08:07:
---
Lauri, 8.1.2009 23:55:
En usko, että elektronisen musan artisteista edelleenkään löytyy
sellaista artistia, jonka hintalappu olisi esiintymisen esteenä. Joissain
tapauksissa se saattaa viedä vuosia ja taas vuosia, turhia neuvotteluita
ja odottavia hetkiä. Yksi näistä tulevassa Labyrinth/Laserpointissa ;)

---


Ei saa! *grr* Heti kerrot. *hih*

---


Mikäli huhut pitävät paikansa niin suhteellisen legendaarista kakkaa luvassa ;)


Heitetään vielä BT tai Chem Bros, sitten saa arvuuttelut mun kohdalta jäädä.
Riku

Posts: 3,187

#1559 • • Edited Riku The Little Prince
Kiehkiehkieh. Joskus unelmat toteutuu.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#1560 • • Riku The Little Prince

Lilly, 12.1.2009 17:49:
Quivver
ois jo aika

Quivver kyl oli jo Suomessa around 2k.

--
Kyseenalaista aina kaikki.