Unity 12.6.2004 @ Helsinki

185 posts, 10 pages, 41,782 views

Air

#121 • • Air

Ja kaikki tämä lisäherkku varmaan syntyy täysin itsekseen ja kenenkään ei pidä tehdä työtä sen eteen?

Eiköhän sillä extra rahalla voisi esim. palkata henkilöitä tekemään näitä töitä, tai sitten se lisäraha toimisi pienenä motivaattorina tehdä itse enemmän työtä. Eikä sillä rahalla tarvitse välttämättä mitään töitä tehdä, voi sen satsata vaikka ruoan laatuun/määrään, PA:han, ulkomaisten nimien tuomiseen, terassin kyhäämiseen, parempien kyytien järjestämiseen jnejne. Jos se oletettava kohderyhmä on hieman vanhemmat bilettäjät, niin tuskin suurimmalle osalle 20, tai vaikkapa jopa 25 euron hinta kesän budjettia kaataa. Lisäksi on täysin turhaa lyödä jotakuta siitä että antaa omia ehdotuksia bileiden kehittämiselle(en nyt viittaa suoraan sinuun vaan yleisesti), etenkään jos niissä on edes hitusen järkeä. Bileiden järjestäjät voivat sitten itse päättää oman järjestysfilosofiansa.

#122 • • ville olen oikeasti ujo

Air:
Eiköhän sillä extra rahalla voisi esim. palkata henkilöitä tekemään näitä töitä, tai sitten se lisäraha toimisi pienenä motivaattorina tehdä itse enemmän työtä. Eikä sillä rahalla tarvitse välttämättä mitään töitä tehdä, voi sen satsata vaikka ruoan laatuun/määrään, PA:han, ulkomaisten nimien tuomiseen, terassin kyhäämiseen, parempien kyytien järjestämiseen jnejne. Jos se oletettava kohderyhmä on hieman vanhemmat bilettäjät, niin tuskin suurimmalle osalle 20, tai vaikkapa jopa 25 euron hinta kesän budjettia kaataa. Lisäksi on täysin turhaa lyödä jotakuta siitä että antaa omia ehdotuksia bileiden kehittämiselle(en nyt viittaa suoraan sinuun vaan yleisesti), etenkään jos niissä on edes hitusen järkeä. Bileiden järjestäjät voivat sitten itse päättää oman järjestysfilosofiansa.

Sisälukutaito hukassa?

Onko se nyt täysin mahdoton ymmärtää, että jokainen duuni on se sitten työvoiman palkkaamista, lisä-äänen tilaamista, ruokaan panostamista tai vaikka helikopterin paikalle tuomista niin se vaatii _aina_ jotain vaivaa ... ei ole olemassa tilannetta, että organisaatio saisi lisää rahaa ja sitten vaan se raha kanavoituu jonnekin ulkopuoliselle palvelulle, joka tuottaa tapahtumaan jotain lisäarvoa ....

(en tässä halua ottaa kantaa millään tavalla siihen miten unity järjestää bileensä. Haluan vain yleisesti kertoa tästä ”lisäsäätäminen” ongelmasta, kun jotkut tuntuu ajattelevan, että äkkiäkös se bilejärjestäjä hommaa vaikka mitä kivaa kun rahaa tulee kassaan ....)

Oleellista Unityn tapauksessa lienee myös ymmärtää että kyseinen organisaatio toimii vapaaehtoistyöllä. He siis tekevät bileitä hyvästä fiiliksestä ja rahaa he eivät työstään saa.

Omasta mielestäni tuollaisessa 20e hintaisessa lipussa ei kyllä ole hirveästi järkeä. Kyllähän se tulisi heti itsekin ostettua, mutta unityn tavoitteena tuskin on saada bileisiin vain niitä, jotka ovat valmiita maksamaan lipusta kaikkein eniten ....
Air

#123 • • Air

Sisälukutaito hukassa?....

Ei ole. Ei sen vaaditun vaivan tarvitse olla mikään 20 henkilötyötuntia vaativa urakka, vaan voi olla suhteellisen pienen vaivan takana. Esim ostetaan kahden ruokayksikön sijasta neljä yksikköä, tai ostetaan hyödykkeen a sijasta b:tä. Pointti kuitenkin oli se, että raha mahdollistaa uusia asioita (kenties parannuksia?).
Waide

#124 • • Waide sabão
Asian ytimeen. Itselleni nämä tulevat olemaan ensimmäiset Unityt@Uunisaari ja todella odotan näitä!

Toivotaan kaunista säätä ja hyvää mieltä itse kullekin =).

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

kriminelli

#125 • • kriminelli ravaaja
eh. mä oon kakskytyks ja puol*igor*

ei mulla ole lippuakaan.. mutta eikös päivällä ole vapaa pääsy ja jotain musaa biitsillä kaikelle kansalle? *ankka*
Trixx

#126 • • Trixx
Oliskohan kenellään kahta ylimääräistä lippua?? Taitaa olla aika epätoivoista tässä vaiheessa *ding*
K

#127 • • K

kriminelli:
eh. mä oon kakskytyks ja puol*igor*

ei mulla ole lippuakaan.. mutta eikös päivällä ole vapaa pääsy ja jotain musaa biitsillä kaikelle kansalle? *ankka*

Paivalla kannattaa tulla Uunisaareen fiilistelemaan, vaikka itse klubille ei paasisikaan. Siis jos on hyva saa.
Trixx

#128 • • Trixx
Viime vuonna oli niin siistiä, ettei viittis kiusata itseä tulemalla katselee minne muut pääsee... Ellei sitten löydä saareen piilotettuja avaimia ja saa vipin *hih*
#129 • • *Mirri* Guest
Ei o enää kauaa... *aplodit* Odottaa niiiiin kovasti tätä.. *sydän*
leenuliinu

#130 • • leenuliinu Kenen kaveri

milla:
ujjjujuju lippu taskus, ja kaikki kivat sai kans lipun! tätä on kyl taas odotettu!

Kiitti vaan.. *nyyh*

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Maximum

#131 • • Maximum digital boy
*jiihaa* päivät ne vaan vähenee ja unity lähestyy ja mulla liput hallussa... näistä kemuista se kesä alkaa*plur*

--
....matkailu avartaa.....

Nefertete

#132 • • Nefertete pile-eläin
Olikos toi uunisaaren ”laivasatama” Kaivopuiston vieressä?
eikös kaivopuistossa ole silloin lauantaina joku ilmaiskonsertti?
Jos on, niin voi olla aika hulinaa silloin..*virn*

--
Toiset tykkää muhkummasta.

-Kerttu-

#133 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ei enää montaa yötä! *plur* Mutta missä on meidän aurinko ja lämpö? *hmph* Nyt kaikki aurinkotanssia tanssimaan niin ei tartte lauantaina palella ja kastua! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

mushi

#134 • • mushi laura

Mr.Pink:
Taas meinas käydä niinku viime kesänä....

Eli vikat liput meni nenän edestä(täl kertaa tosin mikan nenän)

Mut samoin ku viimeks...

Taas löyty joku pelastava *enkeli*

Eli miljoonasti kiitoksia bellalle!!!

*iloinen*

np. ihanaa että pääsette nyt tulee!
<3
vaavu

#135 • • vaavu vara-vana

Nefertete:
Olikos toi uunisaaren ”laivasatama” Kaivopuiston vieressä?

Jep. Uunisaaren laivasatama on Neitsytpolun päässä oleva toriaukea, jossa on kompassin kuva.

eikös kaivopuistossa ole silloin lauantaina joku ilmaiskonsertti?
Jos on, niin voi olla aika hulinaa silloin..

Onneksi se hulina rajoittunee mantereen puolelle. Hyvä puoli tässä on, että harvempi jaksaa silloin valittaa metelistä...

[muokattu 9.6.2004 16:32]
Late

#136 • • Late team Lasse
Piti sitten vilustua lauantaina, jos olo ei tästä parane niin multa liikenee yks lippu. *uuh*
Kaikkeni kyllä teen päästäkseni mestoille. *sydän*
Waide

#137 • • Waide sabão
Eiiiiii! Toivottavasti forecan sääennusteeseen ei ole luottamista!

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

antiguru

#138 • • antiguru
Kertokaas jos jaksatte, että mikä on systeemi ... muistan jostain lukeneeni, että päivällä / iltapäivällä olis myös musatarjontaa, ilmasta sellasta?

En siis omista lippua, enkä tue mustaa pörssiä. *dissaa*

Eipä silti, kiinnostusta itse tapahtumaan olisi. *jiihaa*

--
--and we take the breaks of--

#139 • • ville olen oikeasti ujo
viimevuonna tapahtuma alkoi klo 14 ja siten musiikkia oli jo päivällä.

tänävuonna tapahtuma alkaa klo 18 eli tästä eteenpäin musiikkia on ulkona. Viimevuotisen perusteella sanoisin, että soittelu jatkuu n. 22 asti, jonka jälkeen musiikkia tarjotaan vain sisätiloissa (laki taitaa määrää ton).

saareen pääse sillä veneellä, matka maksaa 3e. Virallinen lauttaliikenne kuitenkin lopetataan klo 18 eli samaan aikaan kun tapahtuma alkaa. Siten en tiedä pääseekö saareen lainkaan 18 jälkeen jos lippua ei ole. Joku unitypossesta voisi varmaan varmistaa asian ....
orkidea

#140 • • orkidea
Hola!

Tässä infoa koskien lauantain Unity The Islandia:

Lipunmyynti
Tänä lauantaina ei tulla myymään enempää lippuja saareen,
koska tällä hetkellä lämpötila putoaa yöllä noin 5C' asteeseen.
Sorry... Klo 18 jälkeen saareen pääsee vain Unityn ennakko-
lipulla.

Ennakkoliput
Seuraavan Unityn ennakkoliput tulevat myyntiin Streettiin
ensi maanantaina klo 10. Tästä eteenpäin on voimassa max
neljän lipun ostokiintiö per henkilö.

Beach party
Alla tulevien kertojen beach partyjen line-upit. Mikäli sade
näyttää todennäköiseltä siirretään DJ terassille tai baariin
sisälle, mutta joka tapauksessa musiikki soi klo 18 alkaen.
Perinteinen aarteen etsintä vihelletään alkaneeksi klo 14.
Palkintoina sampanjaa, lippuja ja yksi VIP-avaimenperä...

12.06
Mr.A (Kerma)
Tomi K. (Ihana)
Chris (Nylon)

10.07
Indigo (Sininen)
Halo (Surreal Audio)
Lil' Tony (Kerma)
JS16 (Dallas Superstars)

07.08
DJ Slow (ex-Pepe Deluxe)
Bunuel (Fat Beat Sound System)

Saunat
Saunoista on saatavilla tänä lauantaina vielä vuoroja klo
12-16 sekä yöllä klo 23-01. Saunoja voi tiedustella suoraan
Uunisaaresta numerosta 09-636 870.

Seisova pöytä
Seisova pöytä on esillä klo 20-22 ja mainittakoon myös, että
seisova pöytä on tarkoitettu vain Unityn lipun haltijoille. Lippuja
vaihdetaan rannekkeisiin klo 18 alkaen Uunisaareen kulkevassa
veneessä/laiturilla saaren päässä.

PS. Jos joku vielä harkitsee lippujen väärentämistä niin kehotamme
_vakavasti_ miettimään asiaa uudestaan;)