Unity 12.6.2004 @ Helsinki

185 posts, 10 pages, 41,781 views

[Nuclear]

#101 • • [Nuclear] el aprendiz

Näinpä hieman arvelinkin, harmittavaa vaan, että näinkin uniikki ja harvinainen tapahtuma sitten halutaan tehdä tuollaiseksi, jonka takia monta alle 22-vuotiasta bilettäjää sapettaakin. Jos viime vuonna olisi jotain häiriöitä tapahtunu ja niissä osapuolina ollut nuorempaa porukkaa niin ymmärtäisin varsin hyvin ikärajan nostamisen, sen sijaan viime vuoden ainoat negatiiviset asiat ovat tainneet olla juurikin tuo väen paljous, ei nuorempien *plur**sydän**plur*-asenne.

edit: ihan mielenkiintoinen vaihtoehto olisi omasta mielestäni pitää osa tapahtumista vaikkapa tuo K-22 ja sitten osa vaikka K-20 kuten normaalisti ja tätä kautta jokainen saisi jotakin. Ihan mielenkiintoista olisi myös tuollaisen kokeilun jälkeen kuulla näiden vanhempien mielipiteitä siitä, että oliko nuo K-22 bileet ”kypsempiä” kuin nuoremmillekin suunnatut.

[muokattu 24.5.2004 22:15]

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Gnizhak

#102 • • Gnizhak iku
Mä kyllä näkisin hinnan noston fiksuna ideana tälle tapahtumalle. Onhan se niinkin että unity-herrat haluavat olla bilettäjäystävällisiä, muttakun tunkua on enemmän kun tilaa voi sitä hintaakin nostaa ihan surutta. Jäis ehkä enemmän rahaa sitten järkätä jotain massiivista settiä myöhemmin. Enkä edes epäilisi etteikö tunkua riittäisi silti (jos esim laittas hinnaks 15 , ehkä jopa 20 ).

Ikärajan nosto on kyllä kans ihan hyvä keino tehdä mestaan tilaa jos monikin alta ikärajan ostaa lipun. Rahat pois ja surutta käännytys ovelta :)

--
Don't Just Stand There

[Nuclear]

#103 • • [Nuclear] el aprendiz

Gnizhak:
Ikärajan nosto on kyllä kans ihan hyvä keino tehdä mestaan tilaa jos monikin alta ikärajan ostaa lipun. Rahat pois ja surutta käännytys ovelta :)

Mun mielestä ikärajoissa ois ihan hyvä olla tietty liukuma, ½ vuodesta vuoteen oli bileet sitten K-20 tai mitä tahansa. Näin ollen luultavasti samasta kaveripiiristä sais enemmän kavereita mukaan joka on omasta mielestäni ”ihan reilua”.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jone

#104 • • Jone Archibald Haddock

Gnizhak:
Jäis ehkä enemmän rahaa sitten järkätä jotain massiivista settiä myöhemmin.

Mitäs jos kaikki ei välttämättä haluakaan pyrkiä järjestämään niitä vuoden isoimpia bileitä? Uunisaari on Unityille juuri passelin kokoinen paikka vaikka se sitten kuinka tarkottaisikin etteivät ihan kaikki halukkaat sinne mahdu.
UnityF

#105 • • UnityF joo just se
joo paikalle saavuin 10min myöhässä kun myöhästyin edellisestä bussista *igor*
Mun ihana Mark pelasti mun Unityn bileet.. *sydän*

nyt miullakin lippu joten ei muuta kun odottamaan uunisaaren ihanaa päivää.. *plur*
#106 • • ALIEN Guest

täysin samaa mieltä.
Gnizhak

#107 • • Gnizhak iku

Jone:
---
Gnizhak:
Jäis ehkä enemmän rahaa sitten järkätä jotain massiivista settiä myöhemmin.

---

Mitäs jos kaikki ei välttämättä haluakaan pyrkiä järjestämään niitä vuoden isoimpia bileitä? Uunisaari on Unityille juuri passelin kokoinen paikka vaikka se sitten kuinka tarkottaisikin etteivät ihan kaikki halukkaat sinne mahdu.

”Jone” teki sen taas. Osas taas kaivaa sieltä postauksesta sen epäolennaisen.
Ei nyt vuoden suurimpia pippaloita, mutta jotain muuta. Pari ylimäärästä valuuttaa tekee elämän ja järkkäämisen aina vähän helpommaksi, uskaltaa esim tuoda vaikka jonkun nimettömämmän (mutta erikoisen hyvän) ulkomaanelävän suomeen. (Mulle tulee mieleen montakin, ei vaan samasta genrestä) Mut kyl luulis Orkidean (HUOM! ei ”Tapsa”) ja muun unityjengin mielessä olevan useempikin moinen. Tai jotain muuta vänkää ja spesiaalia, kuten ilmaset bileet jossain (kun on kerran moisista hyväntekijöistä kyse).

Pääpointti tossa kuitenkin se et mä uskon et korkeempi lipun hinta ei välttämättä vähentäs myytyjen lippujen määrää ollenkaan. Saattas ehkä vähentää näitä ”tilaisuus tekee varkaan” trokareita (hinta ei myöskään sinne HC-trokarien meininkeihin nousis vielä.) Ja ehkä myös lisähinnalla vois tarjota jotain lisää tuonne saarelle, tehdäkseen illasta vielä paremman. Sitäpaitsi jos villen sanoihin voi uskoa, niin unityjen kohderyhmälläkin sitä pätäkkää löytyy, varmasti olisivat valmiita maksamaan pari euroa enemmän, varsinkin jos sielä on vielä jotain kivaa lisää.

Ja mitä paikan kokoon tulee, niin eihän se oo sopivan kokonen jos halukkaita jää iso kasa itkemään rannalle. On varmasti ehkä siisti paikka niille ketkä sinne saadaan ahdettua, mut kysynnän ja tarjonnan kannalta mesta vaan on riittämätön.

--
Don't Just Stand There

Jone

#108 • • Jone Archibald Haddock

Gnizhak:
”Jone” teki sen taas. Osas taas kaivaa sieltä postauksesta sen epäolennaisen.

Jos mä kaivoin sun tekstistäsi ”epäolennaista” esille, niin olisko sillä mitään tekemistä sen kanssa että kirjoittelit sellaista. Ensi kerralla kirjoita vaan olennaisia asioita, niin ei tarvitse itkeä tulleensa kohdelluksi kaltoin. Mun nimeäni ei muuten tarvitse laittaa lainausmerkkehin.

Gnizhak:
Pari ylimäärästä valuuttaa tekee elämän ja järkkäämisen aina vähän helpommaksi, uskaltaa esim tuoda vaikka jonkun nimettömämmän (mutta erikoisen hyvän) ulkomaanelävän suomeen. (Mulle tulee mieleen montakin, ei vaan samasta genrestä) Mut kyl luulis Orkidean (HUOM! ei ”Tapsa”) ja muun unityjengin mielessä olevan useempikin moinen. Tai jotain muuta vänkää ja spesiaalia, kuten ilmaset bileet jossain (kun on kerran moisista hyväntekijöistä kyse).

Sun kannattaa varmaan ottaa ”Orkideaan (huom! EI 'TAPSAAN!' *ding**poks**plur**nauru**taputapu*)” yhteyttä ja kysäistä olisiko Unity-organisaatiossa tilaa henkilölle, joka vois kertoa niille nipun näkemyksiään siitä mitä niiden tulisi tehdä toisin. Jostain kumman syystä mä jätän ko. organisaation neuvomisen ihan mieluusti sulle ja olen suht vakuuttunut siitä että heillä on varmasti pitkälle mietityt motiivit tehdä asiat juuri niinkuin ne tehdään.

Gnizhak:
Ja mitä paikan kokoon tulee, niin eihän se oo sopivan kokonen jos halukkaita jää iso kasa itkemään rannalle. On varmasti ehkä siisti paikka niille ketkä sinne saadaan ahdettua, mut kysynnän ja tarjonnan kannalta mesta vaan on riittämätön.

No totta helvetissä se on juuri passelin kokoinen jos järjestäjä on asian niin nähnyt. Ei järjestäjänäkökulmasta kaikkien tarvitsekaan mahtua paikalle, vaan tapahtuman järjestämiseen ”sopivan kokoinen” on vaikka 10 ihmisen rantasauna jos järjestäjä näkee asian niin että se sopii parhaiten heidän tarkoitusperiinsä, joista voisi mainita esim. tietynlaisen tunnelman luomisen.

[muokattu 25.5.2004 07:54]
#110 • • yana Guest

Gnizhak:
uskaltaa esim tuoda vaikka jonkun nimettömämmän (mutta erikoisen hyvän) ulkomaanelävän suomeen.

montas unity tapahtumaa muistat viimeisten vuosien ajalta joista ei ole tiennyt niiden olevan loppuunmyytyja lahes tulkoon varmasti

tai etta joku epailisi ettei unityn bileissa artistit ole huippuluokkaa vaikkei tuntisikaan nimea?

no onhan unity aina loytanyt tavan kayttaa voitot yleison hyvaksi toisaalta :)

vaikka lippu maksaisi sen 20e niin tilanne olisi aika varmaan sama kuin se on nytkin. maksukykyisia loytyy jokatapauksessa enemman kuin tarjontaa on, ja mustanporssin kauppiaat ottavat vain sikamaisempia hintoja

[muokattu 25.5.2004 09:33]
bates

#111 • • bates Tirehtööri
Joku tuossa aiemmin kirjoitteli paikan koosta, et eihän se oo sopivan kokonen jos halukkaita jää iso kasa itkemään rannalle.

Kuten varmasti tiedossa on, niin bilekäyttöön sopivia hyviä mestoja on kuitenkin suht niukasti tarjolla.
Mikäli bilejärjestäjät mahdollisia mestoja miettiessään kelaisivat vain ja ainoastaan paikan kapasiteettia, eikä sen viihtyisyyttä, toimivuutta, erilaisuutta, muuntautumiskykyä ja kymmeniä muita asioita, niin todennäköisesti suuri osa bileistä olisi helvetin tylsissä paikoissa. Niinkuin nykyään ikävä kyllä onkin.

Siis iso peukalo Unitylle, että ovat näinkin hienon mestan löytäneet hiukan erilaiselle kesäiselle bilekonseptilleen. Itselle ei ainakaan joku Merikaapelihalli toisi kauheasti kesäklubifiilistä.

--
The best way to predict the future is to invent it.

+¤UnIgUe¤+

#112 • • +¤UnIgUe¤+
Unityn posse on laatinut ikärajan ja siihen on nuorempien tyydyttävä.
Porukkaa pääsee mukaan vaan rajallisesti,joten jokainen paikalla olija varmaan tuntee ansainneensa lipunsa ja FIILIS sen kun vaan paranee*plur*

Jokaiselle tietääkseni on annettu mahdollisuus tulla lippua noutamaan ajoissa ja
Ketään tuskin jonossa kiilattiin ,Eli jos ei nabissut niin voi voi.
Nopeet syö hitaat........

Tuskin Unity koskaan järjestää mitää kaupalista messuhallitapahtumaa
K-18 ja liput 50.Se ei ole enään unity vaan jotain ihan muuta...
Mr.Pink

#113 • • Mr.Pink
Taas meinas käydä niinku viime kesänä....

Eli vikat liput meni nenän edestä(täl kertaa tosin mikan nenän)

Mut samoin ku viimeks...

Taas löyty joku pelastava *enkeli*

Eli miljoonasti kiitoksia bellalle!!!

*iloinen*

--
Lost in the silver box.

Gnizhak

#114 • • Gnizhak iku

yana:
---
Gnizhak:
uskaltaa esim tuoda vaikka jonkun nimettömämmän (mutta erikoisen hyvän) ulkomaanelävän suomeen.
---
montas unity tapahtumaa muistat viimeisten vuosien ajalta joista ei ole tiennyt niiden olevan loppuunmyytyja lahes tulkoon varmasti

tai etta joku epailisi ettei unityn bileissa artistit ole huippuluokkaa vaikkei tuntisikaan nimea?

no onhan unity aina loytanyt tavan kayttaa voitot yleison hyvaksi toisaalta :)

vaikka lippu maksaisi sen 20e niin tilanne olisi aika varmaan sama kuin se on nytkin. maksukykyisia loytyy jokatapauksessa enemman kuin tarjontaa on, ja mustanporssin kauppiaat ottavat vain sikamaisempia hintoja

[muokattu 25.5.2004 09:33]

[offtopic]
ah, tätä kaipasin..
tämän jälkeen ei kellään pitäis olla mitään nokankoputtamista kun sanon transea popiksi, kun bileetkin joutuu väkisin pitämään pieninä. ;))
[/offtopic]

Niin, mut mun mielestä on vaan niin kovin kummaa että jos jengi on valmiita maksamaan enemmän, niin miksei voi pyytää enempää ja tarjota niillä sitten jotain lisäherkkua. Mielikuvitus rajana. Mä nään sen vaan kummallisena.

edit: tai annanpa olla tässä topicissa ja ranttaan jossain muualla.

[muokattu 26.5.2004 00:21]

[muokattu 26.5.2004 00:26]

--
Don't Just Stand There

milla

#115 • • milla
ujjjujuju lippu taskus, ja kaikki kivat sai kans lipun! tätä on kyl taas odotettu!

#116 • • ville olen oikeasti ujo

Gnizhak:
Niin, mut mun mielestä on vaan niin kovin kummaa että jos jengi on valmiita maksamaan enemmän, niin miksei voi pyytää enempää ja tarjota niillä sitten jotain lisäherkkua. Mielikuvitus rajana. Mä nään sen vaan kummallisena.

Ja kaikki tämä lisäherkku varmaan syntyy täysin itsekseen ja kenenkään ei pidä tehdä työtä sen eteen?
Rysty

#117 • • Rysty Superyllätyssektori
Hmm jos iskee ylivoimainen väsy niin sieltä saarelta ei siis pääse pois ennen aamukymmentä *ding*

Vai tarkoittaako tuo ”Paatit kulkevat ravintolan aukioloaikoina” että yön viimeinen paatti lähtee joskus aamulla neljältä?
vaavu

#118 • • vaavu vara-vana

Rysty:
Hmm jos iskee ylivoimainen väsy niin sieltä saarelta ei siis pääse pois ennen aamukymmentä *ding*
Vai tarkoittaako tuo ”Paatit kulkevat ravintolan aukioloaikoina” että yön viimeinen paatti lähtee joskus aamulla neljältä?

Viime vuonna sieltä kyllä puksutteli niitä paatteja pitkin yötä ja vielä jonkun verran neljän jälkeenkin. Siinä kuitenkin menee jonkun verran aikaa, ennen kuin kaikki bilettäjät tyhjenevät saarelta bileiden päätyttyä.
Gnizhak

#119 • • Gnizhak iku

Gnizhak:

---

Ja kaikki tämä lisäherkku varmaan syntyy täysin itsekseen ja kenenkään ei pidä tehdä työtä sen eteen?

kuten sanoin, rahalla saa ja...

--
Don't Just Stand There

#120 • • ville olen oikeasti ujo

Gnizhak:
kuten sanoin, rahalla saa ja...

ja kuten sanoin: kenenkään ei varmaan pidä tehdä työtä sen eteen?

pointti: unityllä on syynsä pitää bileet tossa koossa ja tehdä bileet juuri tällä tavalla tällä vaivalla. Kaikkia ei oikeesti kiinnosta tehdä lisää asioita vaikka siitä saisikin rahaa (mitä unityposse ei edes tästä hommasta saa)