Gnizhak:
Jone teki sen taas. Osas taas kaivaa sieltä postauksesta sen epäolennaisen.
Jos mä kaivoin sun tekstistäsi epäolennaista esille, niin olisko sillä mitään tekemistä sen kanssa että kirjoittelit sellaista. Ensi kerralla kirjoita vaan olennaisia asioita, niin ei tarvitse itkeä tulleensa kohdelluksi kaltoin. Mun nimeäni ei muuten tarvitse laittaa lainausmerkkehin.
Gnizhak:
Pari ylimäärästä valuuttaa tekee elämän ja järkkäämisen aina vähän helpommaksi, uskaltaa esim tuoda vaikka jonkun nimettömämmän (mutta erikoisen hyvän) ulkomaanelävän suomeen. (Mulle tulee mieleen montakin, ei vaan samasta genrestä) Mut kyl luulis Orkidean (HUOM! ei Tapsa) ja muun unityjengin mielessä olevan useempikin moinen. Tai jotain muuta vänkää ja spesiaalia, kuten ilmaset bileet jossain (kun on kerran moisista hyväntekijöistä kyse).
Sun kannattaa varmaan ottaa
Orkideaan (huom! EI 'TAPSAAN!' *taputapu*) yhteyttä ja kysäistä olisiko Unity-organisaatiossa tilaa henkilölle, joka vois kertoa niille nipun näkemyksiään siitä mitä niiden tulisi tehdä toisin. Jostain kumman syystä mä jätän ko. organisaation neuvomisen ihan mieluusti sulle ja olen suht vakuuttunut siitä että heillä on varmasti pitkälle mietityt motiivit tehdä asiat juuri niinkuin ne tehdään.
Gnizhak:
Ja mitä paikan kokoon tulee, niin eihän se oo sopivan kokonen jos halukkaita jää iso kasa itkemään rannalle. On varmasti ehkä siisti paikka niille ketkä sinne saadaan ahdettua, mut kysynnän ja tarjonnan kannalta mesta vaan on riittämätön.
No totta helvetissä se on juuri passelin kokoinen jos järjestäjä on asian niin nähnyt. Ei järjestäjänäkökulmasta kaikkien tarvitsekaan mahtua paikalle, vaan tapahtuman järjestämiseen sopivan kokoinen on vaikka 10 ihmisen rantasauna jos järjestäjä näkee asian niin että se sopii parhaiten heidän tarkoitusperiinsä, joista voisi mainita esim. tietynlaisen tunnelman luomisen.
[muokattu 25.5.2004 07:54]