Unity 12.6.2004 @ Helsinki

185 posts, 10 pages, 40,048 views

Anime

Posts: 1,939

#42 • • Anime Retrostööpeli
Unity rox. Tänne *plur*

--
-K

Jone

Posts: 8,258

#43 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay:
ja tarkoittaako tää sitä, että hyvännäköiset 19-vuotiaat ei oikeasti pääse sisään?



Mitä ihmeen tekemistä ulkonäöllä ja ikärajoilla on keskenään ja kuka sen ”hyvännäköisen” sit määrittelee? Joku pokeko? *lmao*

”Oot niin pincee et oo vaikka 14, pääset kyl sisään. Kaveris ei kyl pääse ellei oo vähintään 28.”

*ding*
Tronica

Posts: 60

#44 • • Tronica
Tuol ois varmaan kivaa *hmph* .. aniin täytän kyl tota ennen 21.. pääsisköhä sitä *iihhih*

--
©Tronica

-Kerttu-

Posts: 4,542

#45 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Kaikki on niin hehkuttaneet viime kesän Unityja, joten pakkohan munkin on ne kokea!! Olen niin täällä! *jiihaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Maximum

Posts: 241

#46 • • Maximum digital boy
näit on niiin venattu ja nyt ne on niin lähellä*aplodit**aplodit**aplodit*

--
....matkailu avartaa.....

Kana

Posts: 69

#47 • • Kana lässski
Tietää et KESÄ on ovella, Unity Island*sydän*

--
Techno 4 life!

patis

Posts: 1,158

#48 • • patis 10

Viola81:
Kaikki on niin hehkuttaneet viime kesän Unityja, joten pakkohan munkin on ne kokea!! Olen niin täällä! *jiihaa*



Muistaakseni erityisesti elokuun tapahtuma on varmasti jäänyt useiden mieleen ikimuistoisen ihanana tapahtumana. ;)
Toope

Posts: 424

#49 • • Toope TEAM HOROT KYYKKYYN!!!
*hymy* naita on odoteltu *hymy* liput jos saan niin taalla ollaan *hymy*
Viltsu

Posts: 2,010

#50 • • Viltsu noname
sniff sniff, can smell some overhypetys here..

ei sillä että biitsi, aurinko, musa, kaverit ois niinku kesän parasta antia, mutta ei se clubitila ainakaan mulle mitään elämää suurempia clubikokemuksia ollut.
Toisaalta toi ikärajan nosto voi antaa tanssilattialle tilaa lisäämällä ulkona pousaajien määrää, which is just good x)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Viltsu

Posts: 2,010

#51 • • Viltsu noname
dolphin.jpg
joo

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

vaavu

Posts: 1,324

#52 • • vaavu vara-vana

Viltsu:
sniff sniff, can smell some overhypetys here..



Muista en tiedä, mutta omalta osaltani tässä ei ole tippaakaan ylihypettämistä. (Itse asiassa tuolla aikaisemmassa postissani olisin saattanut olla vieläkin hehkuttavampi, mutta tulin siihen tulokseen, että on parempi olla hehkuttamatta liikaa, ettei mene ihan överiksi.) Siihen on tietyt syynsä, että esimerkiksi äänestin Unityn viime vuoden parhaaksi klubiksi _ja_ tapahtumaksi club awardseissa.


ei sillä että biitsi, aurinko, musa, kaverit ois niinku kesän parasta antia, mutta ei se clubitila ainakaan mulle mitään elämää suurempia clubikokemuksia ollut.



Homman jujuhan on nimenomaan siinä, että siihen klubitilaan yhdistetään kaunis saariluonto, biitsi, aurinko, musa ja kaverit. Kun konsepti vielä viimeistellään sellaisilla asioilla kuin aarteenmetsinnällä, kumivenekilpailulla, mehujäillä ja vain helvetin hyvällä Unity-fiiliksellä[tm] tanssilattialla, päästään aika lähelle täydellisyyttä.

Ymmärrän senkin, että kaikki eivät jaa näkemystäni Unityn hyvyydestä. (Makuasioistahan on turha kiistellä.) Oikeastaan parempi niin, parempi että ne vähemmän kiinnostuneet jäävät sitten kotiin, ei tule niin kova ryysis sitten sinne lipunostoon. ;)
[Nuclear]

Posts: 5,855

#53 • • [Nuclear] el aprendiz

Avernian:
Mites, olikos tuo beach-party ihan ilimainen? Ja vasta klubin alkaessa pitäisi evakoitua poies?


Tähän kun saisi vastauksen, niin olisin tyytyväinen.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

ville

Posts: 3,780

#54 • • ville olen oikeasti ujo
harvoin sitä voi rannalla oleilusta laskuttaa =)

mutta se laivamatka saareen taitaa olla jokusen euron.

viimevuonna bileiden alkaessa itse ravintolatila tyjennettiin, jotta klubille ei pääse maksamattomat. Varmaan samalla tavalla tänä vuonna ...
Amma

Posts: 2,383

#55 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
http://www.uunisaari.com/

Paatit kulkee (kesäkuun alku - elokuun puoliväli = rantakausi) klo 10-18, illat ravintolan aukioloaikana. Matka maksaa 3e (eläkeläiset ja alle 15v. lapset pääsee puolet halvemmalla..).

Viime vuoden vikassa Unityssä hengailtiin koko päivä rannalla arskaa ottaen ja musaa kuunnellen. Näytti sinne päivän mittaan tulevan tasaiseen tahtiin myös tavallisia tallaajia biletyskansan ohella. Luulisin, ettei kukaan tule ajamaan saaresta pois, vaikka sinne jäisi yöksi (ihan milloin vaan). Vai?

--
*etsiskel*

Madda

Posts: 650

#56 • • Madda ice-angel
K-22 My ass.

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

superwoman

Posts: 333

#57 • • superwoman toinen jalka jo...
JIPPII!!!

Liput on! Tänä kesänä näitä bileitä ei sitten tarvii missata... Ekana lippuluukulla jonottamassa, mutta kyllä kannatti!

Tiedoksi vaan, että lippuja myydään 5kpl/ hlö tai harkinnanvaraisesti tapauskohtaisesti enemmän!? Kipinkapin heti sinne, jos meinaa saada omansa!

--
...just visiting...

-P

Posts: 4,972

#59 • • -P

ville:
liput loppu, 24min



Eipä ollut mikään kummoinen ylläri ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

K

Posts: 511

#60 • • K
Liput fikassa! Nyt voi lähteä hyvillä mielin lomalle. 7.pvä takas Amsterdamista ja 12.pvä Unity! SIISTII!