Klubitukseen deitti

106 posts, 6 pages, 37,042 views

SikaihQ

Posts: 485

#61 • • SikaihQ faijas
Tää mun skene menis ihan pilalle jos porukka alkais vielä deittailemaankin.. Ja ajatelkaa vähän lastenkin kannalta, jos kaksi polkkaajaa lisääntyy niin millainen lapsi siitäkin kehittyy!11 Leposyke 160 bpm, sehän olis sydänvikainen syntymästä asti. Puhumattakaan aivovaurioista.
Riku

Posts: 3,187

#62 • • Riku The Little Prince
Liityn jonon jatkoksi ja totean että jos nyt pitää sortua pillun kerjäämiseen nettiforumeilla, niin sitä voi kyllä sitten mielestäni harrastaa ihan asiaan dedikoituneilla sivustoilla. Useita tuttujani ärsyttää jo nykyäänkin erinäiset epätoivoiset iskuyritykset joita täällä satelee, enkä usko että tuollaisen käytöksen ”yleinen hyväksyminen” ainakaan parantaa suurimman osan viihtyvyyttä täällä.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#63 • • astaroth Guest

SikaihQ:
Tää mun skene menis ihan pilalle jos porukka alkais vielä deittailemaankin.. Ja ajatelkaa vähän lastenkin kannalta, jos kaksi polkkaajaa lisääntyy niin millainen lapsi siitäkin kehittyy!11 Leposyke 160 bpm, sehän olis sydänvikainen syntymästä asti. Puhumattakaan aivovaurioista.


Entäs sitten, kun kaksi hullua speedcore-friikkiä harrastaa limansiirtoa...? Tahdit kulkevat siinä 400bpm-> ja tullessaan maailmaan sille annetaan lahjaksi moottorisaha...*hikoil*
SikaihQ

Posts: 485

#64 • • SikaihQ faijas

Astaroth:
---
SikaihQ:
Tää mun skene menis ihan pilalle jos porukka alkais vielä deittailemaankin.. Ja ajatelkaa vähän lastenkin kannalta, jos kaksi polkkaajaa lisääntyy niin millainen lapsi siitäkin kehittyy!11 Leposyke 160 bpm, sehän olis sydänvikainen syntymästä asti. Puhumattakaan aivovaurioista.

---

Entäs sitten, kun kaksi hullua speedcore-friikkiä harrastaa limansiirtoa...? Tahdit kulkevat siinä 400bpm-> ja tullessaan maailmaan sille annetaan lahjaksi moottorisaha...*hikoil*



Tietääkseni jotta tämä tapahtuisi tarvittaisiin vähintään kaksi speedcore-friikkiä ja toisen heistä tulisi olla nainen. Heidän myös pitäisi tavata ns. In Real Life. Tämän tapahtumasarjan toteutumistodennäköisyys on niin miniskuuli, että voidaan kyseenalaistaa koko spekulaation tarpeellisuus.
DJ Rx

Posts: 2,527

#65 • • DJ Rx FINRG Recordings
eikö tolle seuran haulle vois tehdä vaan omaa topiccia...???

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Orfeus

Posts: 5,872

#66 • • Orfeus

Rx:
eikö tolle seuran haulle vois tehdä vaan omaa topiccia...???


*joo*
Apo

Posts: 1,574

#67 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Rx:
eikö tolle seuran haulle vois tehdä vaan omaa topiccia...???



Eikös täällä oo jo sinkkuluukku *vink*
Riku

Posts: 3,187

#69 • • Riku The Little Prince

SikaihQ:
Hei *hih* Käytsä tääl usein? Must deejiit on tosi sexyjä! *sydän* *plur*

Siitä mä en sano mitään, mutta on olemassa tutkimus jonka mukaan dj:den tyttöystävät saavat muita naisia enemmän orgasmeja keskimäärin. Sääli vaan et oot poika :/

[muokattu 14.5.2004 15:19]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

DJ Rx

Posts: 2,527

#70 • • DJ Rx FINRG Recordings
se on se sorminäppäryys mikä kehittyy *nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

SikaihQ

Posts: 485

#71 • • SikaihQ faijas

hannah:
---
Dives:
Kun mulla on kerran vaiheilu päällä ja halu udella niin luin tossa äsken topikin jossa joku tarjos persettä..

anqqa sitten kommentoi siitä deitti sydeemistä :D

elikkä.. haluaisitko tänne sellaisen mestan missä klubi ihmiset voisivat vaivatta saada itselleen partnerin jonka kanssa vaihtaa eritteitä?

---


hei mikä tää on!!!!!!!!!!???????ei kai tää oo mikään V***N parituspalvelu!!!!tää klubimaailman porukka on jo tarpeeks sisäsiittosta ilman mitään tällasia neronleimauksia...en kannata!!!



Heyy, how YOU doin' ?
siveys

Posts: 2,492

#72 • • siveys lovely
!!!!!!!!!!!!!!!!???????????
V***N
!!!!
!!!!!

*piis**sydän**piis*
pinkki

Posts: 308

#73 • • pinkki säätö et co.
*vonk* *lääh*
UnityF

Posts: 15,721

#74 • • UnityF joo just se

Rx:
se on se sorminäppäryys mikä kehittyy *nauru*




*super**nauru* *piis*
T0mbstone

Posts: 728

#75 • • T0mbstone The Process.
Apuah, deitti.net ja demi.fi samalla forumilla, kuulostaa pelottavalta *ding*

Epäilen suuresti että jos deitti ilmoittaminen aloitettaisiin, se ei rajoittuisi ?klubi? ihmisiin ja nykyisiin forumilaisiin vaan tänne tulisi sitten ties minkälaista pillunvonkaajaa vain ja ainoastaan käyttämään deittipalvelua.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

pinkki

Posts: 308

#76 • • pinkki säätö et co.
no eikös täällä oo jo? et vaa nää noita tytsyjen privaläppiä ;D
Dives

Posts: 536

#77 • • Dives I see the light
Muuten ihan tiedoksi niin mä tykkään tehdä psykologisia testejä :D

voinemme myöskin todeta että klubitukseen ei tule mitään deittipalvelua muutenkaan ihan pelkästään sen takia että se ruuhkauttaa ja vetää paikalle non-klubbari porukkaa.

Miettikääpä jokainen tätä: Jos anqqa olisi aloittanut topikin niin mikä ois ollut tulos?

Kiitoksia kaikille kommenteista.
Dementation

Posts: 2,892

#78 • • Dementation wednesday?
Jos ihan totta puhutaan, mulle on aivan sama tuleeko tänne deitti vai ei, koska sillä on sekä hyviä että huonoja puolia, enkä ole vielä saanut päätettyä kummat ovat suuremmat. *Juonittel*

Siis huonoja on noi ulkopuoliset, mutta toisaalta hyvä olis just se, että ne jotka ei muuten onnistu lähestymään, vois lähestyä, ja kun se tehtäis deitti-ilmoituksella, ei silloin kukaan ainakaan vahingossa yrittäisi iskeä varattua henkilöä privaviesteillä, häiriten kyseistä ihmistä.... Mutta siinä sitä on miettimistä... *poks*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dives

Posts: 536

#79 • • Dives I see the light

Dementation:
Jos ihan totta puhutaan, mulle on aivan sama tuleeko tänne deitti vai ei, koska sillä on sekä hyviä että huonoja puolia, enkä ole vielä saanut päätettyä kummat ovat suuremmat. *Juonittel*

Siis huonoja on noi ulkopuoliset, mutta toisaalta hyvä olis just se, että ne jotka ei muuten onnistu lähestymään, vois lähestyä, ja kun se tehtäis deitti-ilmoituksella, ei silloin kukaan ainakaan vahingossa yrittäisi iskeä varattua henkilöä privaviesteillä, häiriten kyseistä ihmistä.... Mutta siinä sitä on miettimistä... *poks*



itse olen kyllä sitä mieltä että jonkinlainen olen vapaa/en ole vapaa juttu pitäis keksiä ihan vaan sen takia että parisuhteessa olevat tai rauhassa olevat saisivat olla rauhassa. Ne jotka puolestaan ovat vapaana ja kaipaavat seuraa sitten saisivat näitä isku yrityksiä, muutamat tästä on jo valitelleet että joku ei tajua että ei kiinnosta kun seurustelen jo.
Howdy

Posts: 7,955

#80 • • Howdy Oldie
Ei mitään paritus topikkeja kiitos .. tää on jo muutenkin teinifoorumi ..

--
Käpy vailla vertaa