106 posts, 6 pages, 38,803 views
SikaihQ:
Tää mun skene menis ihan pilalle jos porukka alkais vielä deittailemaankin.. Ja ajatelkaa vähän lastenkin kannalta, jos kaksi polkkaajaa lisääntyy niin millainen lapsi siitäkin kehittyy!11 Leposyke 160 bpm, sehän olis sydänvikainen syntymästä asti. Puhumattakaan aivovaurioista.
Astaroth:
---
SikaihQ:
Tää mun skene menis ihan pilalle jos porukka alkais vielä deittailemaankin.. Ja ajatelkaa vähän lastenkin kannalta, jos kaksi polkkaajaa lisääntyy niin millainen lapsi siitäkin kehittyy!11 Leposyke 160 bpm, sehän olis sydänvikainen syntymästä asti. Puhumattakaan aivovaurioista.
---
Entäs sitten, kun kaksi hullua speedcore-friikkiä harrastaa limansiirtoa...? Tahdit kulkevat siinä 400bpm-> ja tullessaan maailmaan sille annetaan lahjaksi moottorisaha...
hannah:
---
Dives:
Kun mulla on kerran vaiheilu päällä ja halu udella niin luin tossa äsken topikin jossa joku tarjos persettä..
anqqa sitten kommentoi siitä deitti sydeemistä :D
elikkä.. haluaisitko tänne sellaisen mestan missä klubi ihmiset voisivat vaivatta saada itselleen partnerin jonka kanssa vaihtaa eritteitä?
---
hei mikä tää on!!!!!!!!!!???????ei kai tää oo mikään V***N parituspalvelu!!!!tää klubimaailman porukka on jo tarpeeks sisäsiittosta ilman mitään tällasia neronleimauksia...en kannata!!!
Dementation:
Jos ihan totta puhutaan, mulle on aivan sama tuleeko tänne deitti vai ei, koska sillä on sekä hyviä että huonoja puolia, enkä ole vielä saanut päätettyä kummat ovat suuremmat. *Juonittel*
Siis huonoja on noi ulkopuoliset, mutta toisaalta hyvä olis just se, että ne jotka ei muuten onnistu lähestymään, vois lähestyä, ja kun se tehtäis deitti-ilmoituksella, ei silloin kukaan ainakaan vahingossa yrittäisi iskeä varattua henkilöä privaviesteillä, häiriten kyseistä ihmistä.... Mutta siinä sitä on miettimistä...