Klubitukseen deitti

106 posts, 6 pages, 37,009 views

Dementation

Posts: 2,892

#21 • • Dementation wednesday?

keisha:
Mut nyt piti kuitenkin valittaa mun mielipiteestä?*vink*



Kyllä yksittäisiä viestejä voi vielä kritisoida rakentavasti (Joo idioottimaiseksi kutsuminen ei välttämättä ole kaikkein rakentavinta, mutta tehoaa yleensä paremmin.),
mutta kokonaisen keskustelun tuomitseminen lapselliseksi tai paljon täällä dissatun Demi.fi:n tasoiseksi, on mielestäni jotain mitä ei tarvitse tehdä... Koska jossei aihetta pidä keskustelun arvoisena, voi sen mainita tai jättää mainitsematta, mutta tuotakin kyseistä topikkia hiusten pituudesta on morkattu mielestäni vähän turhan paljon ja turhan monessa topikissa.

Mielestäni niillä joilla on ”vaikutusvaltaa” pitäisi olla myös vastuuta... Ja mitä tunnetumpi nimi olet, sen enemmän sillä on merkitystä miten esität asiasi. Saat olla mitä mieltä haluat, mutta miten sen esität, siitä se on kiinni... *igor*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

UnityF

Posts: 15,721

#22 • • UnityF joo just se

Dementation:
---
UnityF:
*eiei* *eiei* *eiei*
siis netti on pullollaan jo kaiken maailman deitti sivustoja jos kaipaa jotain niin ettikööt sielt... Joku raja klubbariinkin....*ding*

---


Mutta niistä puuttuu se ?Vain ne ihmiset jotka käyvät bileissä ja viihtyvät klubituksessa.? - nappi *hih*

[muokattu 14.5.2004 00:18]




no mut jos kaipaa bile seuraa niin kirjoittaa siihin postaukseensa et hakee nimenomaa näistä piireistä... turhaa alkaa klubitusta tukkii.. koska tänne sit vasta eksyykin kaiken maailman ”teinejä” ym ym ym... siinä vaiheessa jopa minä, klubituksen rakastunu otus voi olla että laitan boikottiin koko kyseisen sivuston.
Dives

Posts: 536

#23 • • Dives I see the light

Dementation:
Mä kannatan tätä ideaa lähinnä siksi, että kun olen bileissä, saatan nähdä tai jopa tavata mukavia ihmisiä, mutta ei mulla ole aikaa niihin tutustua kauheen hyvin, kun bileissä haluan keskittyä tanssimiseen ja toisekseen melu häiritsee keskustelua paikasta riippuen etc.

Sitten taas bileiden jälkeen on aika typerää alkaa kysyä joltain, että ?Anteeksi, vaikutit tosi kivalta bileissä, kun tanssit mun vieressä ja ilmeisesti meillä on yhteisiä intressejä, oletkohan vapaa vai seurusteletko??



toi on mulla muutenkin yleinen ongelma.. musiikki vie mukanaan.. naiset sitten huomaan kun musiikki loppuu :D

ideana oli kuitenkin se että kartoitetaan tilannetta..

tosin jotkut taas haluavat sortaa sananvapautta.. ja kuten keisha sano.. ei täällä oikeastaan topikkeja suljeta muuten kuin jos niitä on jo tai ne oikeasti karkaa hallinnasta ja menee henkilökohtaisuuksiin.
Dementation

Posts: 2,892

#24 • • Dementation wednesday?

Dives:
nyt mennään sit taas offtopic..

en usko että yhteenkään moderaattoriin toimii jonkun skenepisteitä havittelevan turhat yritykset painostaa sulkemaan jokin topikki.. harva topikki täällä on suljettu ja ne jotka on niin ihan syystä.

Tosin kuin monet foorumeilla liikkuvat niin moderaattorit hoitavat hommansa kunnialla vaikka itse olisivatkin jotain asiaa vastaan.

se että joku saa joitain ihmisiä mukaan johonkin fleimaamiseen on sen oma ongelma ja niiden jotka flamee.. ei siinä mitää kyllä minäkin flamen.. minusta se on vain hyvä juttu jos porukat rupeaa avautumaan, mutta ne sais vaan avautua sen takia kun oikeasti ovat jotain mieltä eikä gangstailun ja skenepisteiden takia.



Joo sen verran minun on pakko ottaa sanojani takaisin, että moderaattorit täällä ovat kyllä erittäin päteviä, ja heihin vaikuttamisen uskon olevan turhan vaikeaa, mutta tuo flamettaminen nyt vaan loogisesti toimii niin, että ne jotka ovat epävarmoja asemastaan ryhmässä (Tässä toimii täysin ryhmiin liittyvä psykologia, lukekaa alan teoksia jos haluatte tarkemmin asiaa pohtia.) kuuntelevat yleensä sitä jota pitävät oikein suuressa asemassa ryhmässä olevana. Kyllä tälläkin palstalla vain näkyy tietyt johtotähdet ja tietty määrä lampaita jotka seuraavat paimenia. Ei välttämättä siksi että paimenet haluaisivat (en siis syyllistä johtohahmon roolin saaneita), mutta tapahtuupa moista kuitenkin...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dives

Posts: 536

#25 • • Dives I see the light

UnityF:
---
Dementation:
---
UnityF:
*eiei* *eiei* *eiei*
siis netti on pullollaan jo kaiken maailman deitti sivustoja jos kaipaa jotain niin ettikööt sielt... Joku raja klubbariinkin....*ding*

---


Mutta niistä puuttuu se ?Vain ne ihmiset jotka käyvät bileissä ja viihtyvät klubituksessa.? - nappi *hih*

[muokattu 14.5.2004 00:18]

---



no mut jos kaipaa bile seuraa niin kirjoittaa siihin postaukseensa et hakee nimenomaa näistä piireistä... turhaa alkaa klubitusta tukkii.. koska tänne sit vasta eksyykin kaiken maailman ?teinejä? ym ym ym... siinä vaiheessa jopa minä, klubituksen rakastunu otus voi olla että laitan boikottiin koko kyseisen sivuston.



ihan oikeassa sä olet tuon teinien tänne eksymisen kanssa mutta, joudun valitettavasti olemaan sitä mieltä että niitä on jo täällä ihan urakalla.
keisha

Posts: 1,394

#26 • • keisha bullet with butterfly wings

Dementation:
Kyllä yksittäisiä viestejä voi vielä kritisoida rakentavasti (Joo idioottimaiseksi kutsuminen ei välttämättä ole kaikkein rakentavinta, mutta tehoaa yleensä paremmin.),
mutta kokonaisen keskustelun tuomitseminen lapselliseksi tai paljon täällä dissatun Demi.fi:n tasoiseksi, on mielestäni jotain mitä ei tarvitse tehdä... Koska jossei aihetta pidä keskustelun arvoisena, voi sen mainita tai jättää mainitsematta, mutta tuotakin kyseistä topikkia hiusten pituudesta on morkattu mielestäni vähän turhan paljon ja turhan monessa topikissa.

Jos sitä on morkattu, niin voisiko se olla jopa ihan aiheesta? Ja kyllä joskus asioita pitää kritisoida jos näkee aihetta kritiikkiin. Ihan sen sun mainostaman sananvapauden nimissä.

Mielestäni niillä joilla on ”vaikutusvaltaa” pitäisi olla myös vastuuta... Ja mitä tunnetumpi nimi olet, sen enemmän sillä on merkitystä miten esität asiasi. Saat olla mitä mieltä haluat, mutta miten sen esität, siitä se on kiinni... *igor*

Vau, ai saan olla mitä mieltä haluan. Oi kiitos. Mut sit pitää olla hiljaa ja hyssytellä, ettei sopulilauma vaan ryntäisi perään. Hei anna ihmisille nyt vähän enemmän arvoa pliis. Siitä on pakko lähteä että jokainen on kykeneväinen omilla aivoillaan päättämään.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Dementation

Posts: 2,892

#27 • • Dementation wednesday?

Dives:
ihan oikeassa sä olet tuon teinien tänne eksymisen kanssa mutta, joudun valitettavasti olemaan sitä mieltä että niitä on jo täällä ihan urakalla.



Tästä olen samaa mieltä, mutta onko tämä taas kerran kuitenkin niin, että kun meillä kerta on hyvät moderaattorit ja toimiva sivusto, niin hyvin ovat mielestäni pysyneet kurissa teini-ilmiöt... Ja mun mielestä se on hyvä jos nuorempikin porukka kiinnostuu aiheesta.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

blender

Posts: 2,552

#28 • • blender Arcade | KAIKU
eikö nyt kukin joka sen tänne haluu osaa ihan omatoimisesti, esim kommentoimalla? jos rupee juttu luistaa enempikin ni kai sitä sit huomaa onko se kiinnostunu muutenki tai onko esim varattu... mukaville ihmisille kun kirjottaa mukavia vaan... siitähän se voi vaikka lähteä... lopulta he päättävät sit nähdä bileis ym ym..

vähän turhan teinix vetoinen semmonen yleinen palvelu.
blender

Posts: 2,552

#29 • • blender Arcade | KAIKU

Dives:

ihan oikeassa sä olet tuon teinien tänne eksymisen kanssa mutta, joudun valitettavasti olemaan sitä mieltä että niitä on jo täällä ihan urakalla.



no mutta erisyistä,

ja ei niis sillon mitään pahaa oo kun ne ei mitää tuki
florx

Posts: 532

#30 • • florx

Dives:
tosin jotkut taas haluavat sortaa sananvapautta...


Etsä tajuu, että kyse ei ole sananvapauden rajoittamisen haluamisesta, jos vittuilen sun omasta mielestäni turhanpäiväisille jutuille. Toivoisin vaan jutun täällä olevan edes vähän loogista ja asiallista. Harmi, että monet ovat eri mieltä.
Dementation

Posts: 2,892

#31 • • Dementation wednesday?

keisha:
Jos sitä on morkattu, niin voisiko se olla jopa ihan aiheesta? Ja kyllä joskus asioita pitää kritisoida jos näkee aihetta kritiikkiin. Ihan sen sun mainostaman sananvapauden nimissä.



No menee nyt tosi offtopic, mutta haluatko perustella mulle, mikä vika siinä keskustelussa on? Vai pitäisikö myös keskustelut oikeasti komeista miehistä, oikeasti kauniista naisista ja kaikista vastaavista poistaa/olisiko ne pitänyt jättää kirjoittamatta?
Kun samankaltaisia nekin ovat minun mielestäni...


Vau, ai saan olla mitä mieltä haluan. Oi kiitos. Mut sit pitää olla hiljaa ja hyssytellä, ettei sopulilauma vaan ryntäisi perään. Hei anna ihmisille nyt vähän enemmän arvoa pliis. Siitä on pakko lähteä että jokainen on kykeneväinen omilla aivoillaan päättämään.



En sanonut, että pitäis olla hiljaa tai hyssytellä, vaan että asiat voi ilmaista monella tavalla. Kuten niin että ”Minun mielestäni tämä on vähän turha topikki” tai sitten ”Vittu että tää on tyhmä topikki, tää todellakin kuuluis niin Demi.fi osoitteeseen.” Toinen noista tuodaan esiin mielipiteenä ja toinen faktana. (Joo minä tiedän, että kaikki jossei erikseen anneta ymmärtää, on täällä mielipiteitä, mutta kaikki välttämättä eivät.)
Ja kuten psykologia ja historia todistavat, on se ikävä fakta, että aina on niitä jotka seuraavat muita, kun eivät uskalla itse ajatella tai ainakaan ilmaista sitä ajatustaan. Nyökyttely on niin perkeleen helppoa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dives

Posts: 536

#32 • • Dives I see the light

paanos:
---
Dives:
tosin jotkut taas haluavat sortaa sananvapautta...

---

Etsä tajuu, että kyse ei ole sananvapauden rajoittamisen haluamisesta, jos vittuilen sun omasta mielestäni turhanpäiväisille jutuille. Toivoisin vaan jutun täällä olevan edes vähän loogista ja asiallista. Harmi, että monet ovat eri mieltä.



en mä ota sun juttuja vittuiluna..

Joudun valitettavasti toteamaan että sinulla eikä kellään meistä ole mitään asiaa mennä sanomaan että mikä on loogista tai asiallista.

Moderaattorit päättävät mikä on asiallista ja loogista ja varmaankin viimekädessä anqqa.

Onko sinulla mahdollisesti omnipotenssi illuusio meneillään?

toiseksi tuolla ”jos vittuilen sun omasta mielestäni turhanpäiväisille jutuille” lauseella tarkoitat että vittuilet sinun mielestäsi turhanpäiväisille jutuille niin se on aika pahasti kirjoitettu väärin. Itse asiassa tuo lause ei taida olla millään tavalla looginen.

käytätkö mahdollisesti psykedeelisiä huumeita? olen kuullut että ne voivat aiheuttaa tuollaisia häiriöitä.
Dementation

Posts: 2,892

#33 • • Dementation wednesday?

paanos:
Etsä tajuu, että kyse ei ole sananvapauden rajoittamisen haluamisesta, jos vittuilen sun omasta mielestäni turhanpäiväisille jutuille. Toivoisin vaan jutun täällä olevan edes vähän loogista ja asiallista. Harmi, että monet ovat eri mieltä.



Haluan vain kysyä, että jos otsikko jo sanoo, että kyse on käteen vetämisestä, niin eikö se sillon jo kerro sulle sen informaation, että okei toi on musta turha topic, en lue sitä. Kun nää topicit ei kuitenkaan väkisin hypi silmille, vaan jokainen valitsee itse mitä lukee, niin eikö silloin keskustelu joka ei haittaa ketään, ole aivan harmiton vaikka olisikin tyhmä?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#34 • • Dementation wednesday?

Dives:
toiseksi tuolla ?jos vittuilen sun omasta mielestäni turhanpäiväisille jutuille? lauseella tarkoitat että vittuilet sinun mielestäsi turhanpäiväisille jutuille niin se on aika pahasti kirjoitettu väärin. Itse asiassa tuo lause ei taida olla millään tavalla looginen.



Dives, kyllä siinä on pointti tuossa lauseessa.

Siinä on vaan pilkkujen puute: ”Jos vittuilen sun, omasta mielestäni, turhanpäiväisille jutuille.” <- tuo olisi kai oikea muoto.

Eli se vittuilee sun jutuille, joita pitää turhanpäiväisinä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dives

Posts: 536

#35 • • Dives I see the light

Dementation:
---
Dives:
toiseksi tuolla ?jos vittuilen sun omasta mielestäni turhanpäiväisille jutuille? lauseella tarkoitat että vittuilet sinun mielestäsi turhanpäiväisille jutuille niin se on aika pahasti kirjoitettu väärin. Itse asiassa tuo lause ei taida olla millään tavalla looginen.

---


Dives, kyllä siinä on pointti tuossa lauseessa.

Siinä on vaan pilkkujen puute: ?Jos vittuilen sun, omasta mielestäni, turhanpäiväisille jutuille.? <- tuo olisi kai oikea muoto.

Eli se vittuilee sun jutuille, joita pitää turhanpäiväisinä.



pitää paikkansa.. pitää ruveta miettimään pilkkujen mahdollisuutta tulevaisuudessa *ding*

ja mahdollista nukkumaanmenoa tässä kohta
florx

Posts: 532

#36 • • florx

Dives:
toiseksi tuolla ”jos vittuilen sun omasta mielestäni turhanpäiväisille jutuille” lauseella tarkoitat että vittuilet sinun mielestäsi turhanpäiväisille jutuille niin se on aika pahasti kirjoitettu väärin. Itse asiassa tuo lause ei taida olla millään tavalla looginen.


Ei se väärin ole kirjoitettu, varsinkaan jos sen lukee ajatuksella läpi. Oishan sen kieltämättä voinut selkeämminkin jäsennellä, jotta säkin olisit sen paremmin ymmärtänyt.
Mutta koska jutun taso on jo nyt tätä luokkaa, niin en kommentoi enää mitään tähän topikkiin.
lostgone

Posts: 2,493

#37 • • lostgone

Dementation:
---
keisha:
---
mutta kokonaisen keskustelun tuomitseminen lapselliseksi tai paljon täällä dissatun Demi.fi:n tasoiseksi, on mielestäni jotain mitä ei tarvitse tehdä... Koska jossei aihetta pidä keskustelun arvoisena, voi sen mainita tai jättää mainitsematta, mutta tuotakin kyseistä topikkia hiusten pituudesta on morkattu mielestäni vähän turhan paljon ja turhan monessa topikissa.

Mielestäni niillä joilla on ”vaikutusvaltaa” pitäisi olla myös vastuuta... Ja mitä tunnetumpi nimi olet, sen enemmän sillä on merkitystä miten esität asiasi. Saat olla mitä mieltä haluat, mutta miten sen esität, siitä se on kiinni... *igor*



Jos keskusteaiheet ovat sarjassa mm. hiusten pituudesta, miten päin seisoo suihkussa jne.*eiei* tai sit jatkuvasti ilmestyvien jo olevien topiccien määrää miettien*dissaa*, Ni alan kallistua ajatukseen, et topicciehdotusten esikarsinta jossain muodossa olisi kohta paikallaan, jo sen takia et Klubitus jossain määrin pysyy alkuperäisessä tarkoituksessaan*joo*

Ja niin alkuperäiseen aiheeseen:
Ei tämä mikään deittipalvelu ole. Menkää pellet ulos ja *tu tavatkaa ihmisiä*kivatsulle*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Dives

Posts: 536

#38 • • Dives I see the light

lostgone:
---
Dementation:
---
keisha:
---
mutta kokonaisen keskustelun tuomitseminen lapselliseksi tai paljon täällä dissatun Demi.fi:n tasoiseksi, on mielestäni jotain mitä ei tarvitse tehdä... Koska jossei aihetta pidä keskustelun arvoisena, voi sen mainita tai jättää mainitsematta, mutta tuotakin kyseistä topikkia hiusten pituudesta on morkattu mielestäni vähän turhan paljon ja turhan monessa topikissa.

Mielestäni niillä joilla on ?vaikutusvaltaa? pitäisi olla myös vastuuta... Ja mitä tunnetumpi nimi olet, sen enemmän sillä on merkitystä miten esität asiasi. Saat olla mitä mieltä haluat, mutta miten sen esität, siitä se on kiinni... *igor*

---


Jos keskusteaiheet ovat sarjassa mm. hiusten pituudesta, miten päin seisoo suihkussa jne.*eiei* tai sit jatkuvasti ilmestyvien jo olevien topiccien määrää miettien*dissaa*, Ni alan kallistua ajatukseen, et topicciehdotusten esikarsinta jossain muodossa olisi kohta paikallaan, jo sen takia et Klubitus jossain määrin pysyy alkuperäisessä tarkoituksessaan*joo*

Ja niin alkuperäiseen aiheeseen:
Ei tämä mikään deittipalvelu ole. Menkää pellet ulos ja *tu tavatkaa ihmisiä*kivatsulle*



klubituksen alkuperäinen idea on ymmärtääkseni klubikansan kohtauspaikka.. ja se mielestäni on juuri sitä..

minunkin mielestä jos topikki on miten päin seisot suihkussa niin se ei välttämättä ole kovin välkky.. mutta hei jotkut tykkää keskustella sellasesta..

ideana on kuitenkin se että kaikilla pitää olla hauskaa ja jos jollakin on hauskaa keskustellessa suihkuasennosta niin se on vaan hyvä homma.
Dementation

Posts: 2,892

#39 • • Dementation wednesday?

lostgone:
Jos keskusteaiheet ovat sarjassa mm. hiusten pituudesta, miten päin seisoo suihkussa jne.*eiei* tai sit jatkuvasti ilmestyvien jo olevien topiccien määrää miettien*dissaa*, Ni alan kallistua ajatukseen, et topicciehdotusten esikarsinta jossain muodossa olisi kohta paikallaan, jo sen takia et Klubitus jossain määrin pysyy alkuperäisessä tarkoituksessaan*joo*



Olen varmaan tyhmä, mutta luulin että tämän sivuston idea on toimia paikkana jossa bilettäjät ympäri maata voivat tavata toisiaan, kun välimatkat IRL tapaamisille ovat vähän liian pitkiä. Enkä vieläkään, kuten jo kerran totesin, usko siihen että kukaan jaksaisi puhua 24/7 pelkistä bileistä. En toki kiellä, ettei osa keskusteluista olisi turhia, mutta toisaalta jos kukaan ei innostu aiheesta, se ei vie tilaa ja taas jos innostuu, niin silloinhan se on oikeassa paikassa... Vai?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

lostgone

Posts: 2,493

#40 • • lostgone

Dementation:
---
lostgone:
---
Olen varmaan tyhmä, mutta luulin että tämän sivuston idea on toimia paikkana jossa bilettäjät ympäri maata voivat tavata toisiaan, kun välimatkat IRL tapaamisille ovat vähän liian pitkiä. Enkä vieläkään, kuten jo kerran totesin, usko siihen että kukaan jaksaisi puhua 24/7 pelkistä bileistä. En toki kiellä, ettei osa keskusteluista olisi turhia, mutta toisaalta jos kukaan ei innostu aiheesta, se ei vie tilaa ja taas jos innostuu, niin silloinhan se on oikeassa paikassa... Vai?


Muu keskustelu on ehdottoman oleellista ja muutenkin puhutaan samasta aiheesta*joo*, mut mun pointti tossa kommentissa olikin noissa bilettäjissä et missä vaiheessa tilanne o se, ettei täällä mitn klubikansaa ole, vaan ainoastaan ne, jotka ei mahdu Kissfm:n chattiin sisälle? *ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.