anqqa sitten kommentoi siitä deitti sydeemistä :D
elikkä.. haluaisitko tänne sellaisen mestan missä klubi ihmiset voisivat vaivatta saada itselleen partnerin jonka kanssa vaihtaa eritteitä?
106 posts, 6 pages, 38,732 views
UnityF:
siis netti on pullollaan jo kaiken maailman deitti sivustoja jos kaipaa jotain niin ettikööt sielt... Joku raja klubbariinkin....
Eiks tää ole jo Demi.fi:n pikkusisko?Jone:
Siinä vaiheessa kun Klubitukseen tulee joku fucking deittipalvelu, niin tää menee kyllä niin Demi/KissFM/NRJ-linjalle et rupeen suunnittelemaan luideni korjaamista takaisin Plattarille. (...joka nyt tietysti saattais olla monien mielestä vaan hyvä juttu.)
Jone:
Siinä vaiheessa kun Klubitukseen tulee joku fucking deittipalvelu, niin tää menee kyllä niin Demi/KissFM/NRJ-linjalle et rupeen suunnittelemaan luideni korjaamista takaisin Plattarille. (...joka nyt tietysti saattais olla monien mielestä vaan hyvä juttu.)
Jone:
Jone:
keisha:
Eiks tää ole jo Demi.fi:n pikkusisko?
?Tykkäätkö pitkätukkaisista pojista??
Mut nyt piti kuitenkin valittaa mun mielipiteestä?Dementation:
No samapa tuo minulle, mutta mielestäni valittaminen toisten topikeista, elleivät ne ole täysin idioottimaisia (Ei aihetta, ei ideaa, rasistisia, loukkaavia tms.) on todella typerää ja osoittaa jotakin... *Jaminähänenpehmitäsanojanihymiöllähymiö*
Dives:
vois perustaa clubdate.org ...
?meet on the net.. get it on irl in a clubs toilet?
klubbarissa parasta on se että kaikki saavat ilmaista mielipiteensä vapaasti.
esim mä voin aloittaa topikin nyrkkipanosta eikä sitä luultavasti lukittaisi..
ei kannata loukkaantua kommenteista.. sananvapaus tekee paikasta sen mikä se on.
Dives:
ei kannata loukkaantua kommenteista.. sananvapaus tekee paikasta sen mikä se on.
Eiks topikkeja lukita lähinnä silloin kun aiheesta on jo olemassa aikaisempi topikki? Enpä ole täällä havainnut kauheasti sananvapauden sortamistaDementation:
Mielestäni sananvapautta sorretaan jo silloin, jos massiivisella topikin dissaamisella painostetaan lukitsemaan se tai dissaamaan sitä, koska osa uusista, ei välttämättä uskalla olla eri mieltä kuin kuuluisat skeneläiset
paanos:
---
Dives:
---
Mikset voisi perustaa niitä sun panotopikkeja esim. saunalahden- tai suomi24.fi whatever foorumeille. Voisit sitten deittailla ja panna niitten käyttäjiä. Kokeile ainakin muita foorumeita ennen klubitusta esim. nyrkkipanon tiimoilta.