Klubbaajan berliini

542 posts, 28 pages, 432,953 views

pululu

Posts: 1,102

#201 • • pululu .jemmutti.
enää viikko *sydän*

ei jaksa odottaa.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

daffy

Posts: 737

#202 • • daffy duck and cover

Jani, 10.8.2007 07:56:
tuli käytyy muutamilla klubeilla joista mieleen jäi kaikkien hehkuttama Tresor ja Wisionare(?? kirjotetaankohan se noin ) jossa oli tosi viihtyisä terassi joen varressa sellanen kelluva systeemi ja ulkosoihdut ja kaikki :D


Club der Visionäre =)

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Avatar
#203 • • Jani Guest
joo se se oli !
Nauskiss

Posts: 532

#204 • • Nauskiss

daffy, 10.8.2007 10:28:
---
Jani, 10.8.2007 07:56:
mieleen jäi Wisionare(?? kirjotetaankohan se noin ) jossa oli tosi viihtyisä terassi joen varressa sellanen kelluva systeemi ja ulkosoihdut ja kaikki :D

---

Club der Visionäre =)



Pakko viisastella:

Kirjoitusasu on Club der Visionaere
http://www.clubdervisionaere.com

Todellakin viihtyisä paikka!

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

daffy

Posts: 737

#205 • • daffy duck and cover

Nauskiss, 13.8.2007 21:24:
---

Club der Visionäre =)

---

Pakko viisastella:

Kirjoitusasu on Club der Visionaere
http://www.clubdervisionaere.com

Todellakin viihtyisä paikka!


Viisastellaan takaisin: webosoitteessa se tietenkin kirjoitetaan noin koska ä:tä ei voi siinä käyttää, ä = ae. Mieti vanhoja hiihtokisoja (Haemaelaeinen jne.) =) Googlaten löytyy molempia muotoja, ja vieressä istuva berliiniläisfrendi sanoi kirjoittavansa sen ä:llä. Go figure.

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Nauskiss

Posts: 532

#206 • • Nauskiss

daffy, 13.8.2007 22:08:
---
Nauskiss, 13.8.2007 21:24:
---

Club der Visionäre =)

---

Pakko viisastella:

Kirjoitusasu on Club der Visionaere
http://www.clubdervisionaere.com

Todellakin viihtyisä paikka!

---

Viisastellaan takaisin: webosoitteessa se tietenkin kirjoitetaan noin koska ä:tä ei voi siinä käyttää, ä = ae. Mieti vanhoja hiihtokisoja (Haemaelaeinen jne.) =) Googlaten löytyy molempia muotoja, ja vieressä istuva berliiniläisfrendi sanoi kirjoittavansa sen ä:llä. Go figure.



Jaahans, no miksi on sitten kirjoitettu muotoon 'Visionaere' ei pelkästään osoitteessa, vaan myös logossa..? Luultavasti tietävät itse parhaiten, miten klubinsa nimi kirjotetaan, vai? Tietty sinä ja berliiniläiskaveris [ja moni muu] saatte vääntää mihin muotoon haluatte, ei liene suurempi rike.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

JR Ewing

Posts: 985

#207 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
En oo viel käynyt Visionaeres, mut vaikuttaa jokatapauksessa erittäin mielenkiintoiselta. Syyskuus ehkä sit *jiihaa*
meow

Posts: 1,170

#208 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

Nauskiss, 1.8.2007 17:31:

Nii-in. Just tuo asia edellyttää sitä säätämistä. :) Jos tästä noin vain lentäisin paikan päälle, niin tuskin saksan kielen taidottomana työllistyisin ihan silmänräpäykessä -> edessä olis todennäköisesti vielä karummat olot kuin lattiamajotus kimppakämpässä.

Ennen saksan kielen omaksumista mun ainoo mahis taitaa olla etäduuni Suomeen ja senkin hankkiminen edellyttää: säätämistä.



Hmmm, minä työllistyin täälä Berliinissä saksan kielen taidottomana pelkän cv:n perusteella ja asun Prenzlauer bergin hienostoalueella asunnossa jossa on puutarha.

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Nauskiss

Posts: 532

#209 • • Nauskiss

meow, 15.8.2007 10:44:
---
Nauskiss, 1.8.2007 17:31:

Nii-in. Just tuo asia edellyttää sitä säätämistä. :) Jos tästä noin vain lentäisin paikan päälle, niin tuskin saksan kielen taidottomana työllistyisin ihan silmänräpäykessä -> edessä olis todennäköisesti vielä karummat olot kuin lattiamajotus kimppakämpässä.

Ennen saksan kielen omaksumista mun ainoo mahis taitaa olla etäduuni Suomeen ja senkin hankkiminen edellyttää: säätämistä.

---

Hmmm, minä työllistyin täälä Berliinissä saksan kielen taidottomana pelkän cv:n perusteella ja asun Prenzlauer bergin hienostoalueella asunnossa jossa on puutarha.



Ohhoh! *whaat*
Aika mahtavaa!

Pitäisköhän munki pokkana heitellä vähän CV:itä Berliinin suuntaan... Ku, oon jo alottanu saksan opinnotki. :) Siellä ollessani lueskelin jostain lehdestä, että pulaa on ainakin IT-alan osaajista ja englannin opettajista.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

littlebig

Posts: 753

#210 • • Edited littlebig aaat-chi kung

Nauskiss, 16.8.2007 00:21:
---
meow, 15.8.2007 10:44:
---
Nauskiss, 1.8.2007 17:31:

Nii-in. Just tuo asia edellyttää sitä säätämistä. :) Jos tästä noin vain lentäisin paikan päälle, niin tuskin saksan kielen taidottomana työllistyisin ihan silmänräpäykessä -> edessä olis todennäköisesti vielä karummat olot kuin lattiamajotus kimppakämpässä.

Ennen saksan kielen omaksumista mun ainoo mahis taitaa olla etäduuni Suomeen ja senkin hankkiminen edellyttää: säätämistä.

---

Hmmm, minä työllistyin täälä Berliinissä saksan kielen taidottomana pelkän cv:n perusteella ja asun Prenzlauer bergin hienostoalueella asunnossa jossa on puutarha.

---
Ohhoh! *whaat*
Aika mahtavaa!

Pitäisköhän munki pokkana heitellä vähän CV:itä Berliinin suuntaan... Ku, oon jo alottanu saksan opinnotki. :) Siellä ollessani lueskelin jostain lehdestä, että pulaa on ainakin IT-alan osaajista ja englannin opettajista.



No tottakai, posti ja meili laulamaan vaan! Jos jotain haluaa tarpeeksi paljon niin kyllä keksii keinot sen saavuttamiseen. Saksan kieltä ei tarvtse osata jotta täältä saisi töitä, sanoo toinen joka työllistyi pelkän englannin kielisen meilin perusteella.
Suunnittelu kannattaa aloittaa aikaisin jotta saa asiat toimimaan helpommin. Koko elämän siirtäminen toiseen maahan 20kgn painorajoituksen takia ei ole maailman helpoin tehtävä, onneksi ei ole tarvinnu roudaa talvivaatteita mukaan.


Berghain *sydän*
Ovelta käännytettiin ihan selkeästi turisteja ja alaikäisiltä näyttäviä mutta tyylikkäästi pukeutuneena sinne ei ollut yhtään vaikea päästä sisään lauantai-iltana. Musa kutitteli korvissa ja pimeetä oli mutta muutoin paikka on aivan luksus klubiksi. Hintataso on suomen luokkaa eli berliiniläisittäin erittäin kallis mutta se viinamäärä niissä drinkeissä pystyy aiheuttamaan aikamoisen humalan.

Panorama barin seinällä oleva nelimetrinen pimpsan kuva on kyllä aika näkönen *vink*
edit: okei, kolmimetrinen taulu jossa pimpsake about metri, piti tarkistaa...

--
straight ______

gay ^______^

Nauskiss

Posts: 532

#211 • • Nauskiss

littlebig, 19.8.2007 18:04:
---
Nauskiss, 16.8.2007 00:21:
---
meow, 15.8.2007 10:44:
---
Nauskiss, 1.8.2007 17:31:

Ennen saksan kielen omaksumista mun ainoo mahis taitaa olla etäduuni Suomeen ja senkin hankkiminen edellyttää: säätämistä.

---

Hmmm, minä työllistyin täälä Berliinissä saksan kielen taidottomana pelkän cv:n perusteella ja asun Prenzlauer bergin hienostoalueella asunnossa jossa on puutarha.

---
Ohhoh! *whaat*
Aika mahtavaa!

Pitäisköhän munki pokkana heitellä vähän CV:itä Berliinin suuntaan... Ku, oon jo alottanu saksan opinnotki. :)

---


No tottakai, posti ja meili laulamaan vaan! Jos jotain haluaa tarpeeksi paljon niin kyllä keksii keinot sen saavuttamiseen. Saksan kieltä ei tarvtse osata jotta täältä saisi töitä, sanoo toinen joka työllistyi pelkän englannin kielisen meilin perusteella.
Suunnittelu kannattaa aloittaa aikaisin jotta saa asiat toimimaan helpommin. Koko elämän siirtäminen toiseen maahan 20kgn painorajoituksen takia ei ole maailman helpoin tehtävä, onneksi ei ole tarvinnu roudaa talvivaatteita mukaan.



No jopas! Erittäin rohkasevaa! :)

Luultavasti mulle ei koituis noista painorajotuksista kovinkaan suurta harmia. Mitä mä tarviin mukaan: läppärin, kameran... enpä keksi muuta.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

JR Ewing

Posts: 985

#212 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Ens viikon pe Villalobos Panoramabarissa *jiihaa* ja la Layo&Buschwacka huh!!
Keitä muita siellä?
tuitui

Posts: 1,258

#213 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
Ai hitto kuinka kaipaankaan Berliinia! Berliinia ja ystavia! apuaa, viela yli puol vuotta q paasee takaisin!

Miten ihmeessa pystyn elamaan sinne asti? Pakko varmaan koulun jalkeen kelaa jotain berliinissa tyoskentelmista ja klubbaamista, ainakin joksikin aikaa!

Muu Saksa ei kelpaa, koska Berliinihan ei ole Saksassa! :)

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Nikke

Posts: 881

#214 • • Nikke Robodisco / Techmu
Rupeaa pikkuhiljaa kuumottamaan vaihtovuosi Berliinissä. Kolmena kesänä nyt tullu pyörähdettyä ja toivottavasti kaikki menee hyvin *hymy* Bileet ei ainakaan tuu pettämään *tanssittel*

Yliopistona siis Freie Universität Dahlemissa ja kämpäksi löytyi jonkin sortin solu Schlachtenseen opiskleijakylästä. Ollaan siis melkeen jo Potsdamissa *nauru*

Paikallisia suomalaisia bilettäjiäkin olis mukava nähdä, ja ainakin klubbarin kautta saa kiinni :)

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

s4ga

Posts: 325

#215 • • s4ga
Apua, kuinka kaipaankaan Berliiniin. Sydän särkyy!

--
Miau. ^__^

littlebig

Posts: 753

#216 • • littlebig aaat-chi kung

Nikke, 2.9.2007 16:21:
Rupeaa pikkuhiljaa kuumottamaan vaihtovuosi Berliinissä. Kolmena kesänä nyt tullu pyörähdettyä ja toivottavasti kaikki menee hyvin *hymy* Bileet ei ainakaan tuu pettämään *tanssittel*

Yliopistona siis Freie Universität Dahlemissa ja kämpäksi löytyi jonkin sortin solu Schlachtenseen opiskleijakylästä. Ollaan siis melkeen jo Potsdamissa *nauru*

Paikallisia suomalaisia bilettäjiäkin olis mukava nähdä, ja ainakin klubbarin kautta saa kiinni :)



ainoo mikä vaihdossa mättää on kevät/kesälukukauden sijoitus: huhtikuun alku - heinäkuun loppu.
kesäloma jää aika lyhyeksi jos meinaa vielä sen jälkeen jatkaa opiskeluita suomessa...

--
straight ______

gay ^______^

JR Ewing

Posts: 985

#217 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Tänään *hikoil**kuolaa*
Jone

Posts: 8,258

#218 • • Jone Archibald Haddock
16. päivä vois lähteä kipaisemaan. *jiihaa*
Sam

Posts: 544

#219 • • Sam
la 22.9. aikalailla mun dream team berghainissa: marcel dettmann, ben klock, marcel fengelr & alter ego live. sinne!
Jone

Posts: 8,258

#220 • • Jone Archibald Haddock
Nonni, tunteakseni itseni tarpeeksi typeräksi tunaroin Berliinin hotellibookkaukseni Die Fabrikiin ( http://www.diefabrik.com/ ). Nyt olis erittäin tarpeen löytää samalta alueelta toinen hintaluokaltaan about vastaava hotelli ja arvostaisin suuresti mikäli joku Berliiniä tunteva pystyisi auttamaan tämän asian kanssa.

Kiitoksia etukäteen inputista. ^_^