Klubbaajan berliini

542 posts, 28 pages, 437,853 views

z

Posts: 1,146

#181 • • Edited z

Hemppa, 30.7.2007 20:03:
Blake Baxxter oli kyl niiin kova. Berghainiin ei päästy sisään, ei hajuukaan miks


meidänkin edeltä käännytettiin Berghainissa porukkaa kovalla kädellä. ilmeisesti ihan tyttöjäkin, mutta näköjään yli kahden hengen latinojätkäporukat. vaikuttivat kai turhan heteroilta, eivätkä kuulemma sopineet paikan linjaan. eipä siellä kyllä kovin olisi apajia ollutkaan :D

paikka ja meno oli aika äkkiä todettu, joten lähdettiin kans Baxterin hippoihin Tresoriin. siellä oli tosiaan mainio meininki aamuun saakka. muita suomalaisia ei lauantaina spotattu - keskiviikkona sen sijaan sitäkin enemmän ;)

oli jees viikko, vaikkei säät suosineetkaan ja yhdet kekkerit jäi väliin puutteellisten ennakkovalmistelujen vuoksi (eli ei päästy sisään... kannattaa siis varmistella aina etukäteen paikallisilta / foorumeilta / suoraan paikan päältä)
Kon-tiki

Posts: 1,936

#182 • • Kon-tiki The Unsinkable

miikkah, 30.7.2007 23:28:
---
Hemppa, 30.7.2007 20:03:
Blake Baxxter oli kyl niiin kova. Berghainiin ei päästy sisään, ei hajuukaan miks

---

meidänkin edeltä käännytettiin Berghainissa porukkaa kovalla kädellä. ilmeisesti ihan tyttöjäkin, mutta näköjään yli kahden hengen latinojätkäporukat. vaikuttivat kai turhan heteroilta, eivätkä kuulemma sopineet paikan linjaan.



Mua taas yllätti Berghain/Panoramabarin ovensuussa, kuinka paljon minihameisiin ja korkkareihin pukeutuneita tyttöjä sinne päästettiin sisään. Lienevätkä olleet portsarien tai dj:den pikkuystäviä vai ketä. Meidän 4 hengen porukalla ei toki ollut ongelmia päästä sisään, vaikka kaikki tosi neitejä oltiinki, olihan mulla sentään reisitaskuhousut, ribbitoppi ja julma ilme *nauru*
Sam

Posts: 544

#184 • • Sam
Ketään syyskuussa mestoilla? Popkommin lopetusbileissä Mariassa meillä vahva edustus 21.9.. Frozen North huoneessa soittamassa J-P Parikka & Samuli Kemppi b2b, Shuffle & Kalle-M LIVE, Roberto Rodriguez, F.B.I. Live.. Ollaan pienemmässä huoneessa, isolla puolella Fcom. Hot shizzle!

22.9. näil näkymin Rosi's jatuu meno Dettmannin kanssa... Vangel just sopivasti ulos MDR:ltä syyskuussa. Syksyn kovin hitti, häh? ;)
J.Kusti

Posts: 1,018

#185 • • J.Kusti Deep Space Helsinki

Vangel just sopivasti ulos MDR:ltä syyskuussa. Syksyn kovin hitti, häh? ;)



spotattu Ben Klockin soittamassa Podcastissa. taitaa olla hittiainesta.
Nauskiss

Posts: 532

#186 • • Nauskiss
Höh ja pöh; tänään oli viimein pakko palata Suomeen vapauden ja onnen kaupungista. Voikun keksisi keinon, jolla taikoa itsensä berliiniläiseksi...

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#187 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Hemppa, 30.7.2007 20:03:
Terveisii Berliinistä :). Tresor on kyl niiiiin kova mesta. Paitsi et hukkasin narikkalappuni siellä 3 tunniks ja pääsin lähteen sieltä vasta joskus... :D



Hah, mulle kävi sama viime ke kun olin tresorissa. Onneks sentään oli henkkarit laukussa, niin pääsin lähtemään ennen kun paikka meni kiinni :D Oli kyllä loistopaikka, just sellanen kuin kuvittelinkin. Aika tiukkaa teknoo tuli alakerrassa, ja fiilis oli sellanen kun olis isommissakin bileissä, vaikka oli keskiviikko :) harmi kun ei ma-pe kerennyt muita klubeja tsekkaamaan, mutta tästä on hyvä aloittaa. Heti kun rahat riittä niin pitää tehdä joku pikkureissu taas tonne!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

yana

Posts: 877

#188 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Nauskiss, 31.7.2007 19:07:
Voikun keksisi keinon, jolla taikoa itsensä berliiniläiseksi...



rojut laukkuun ja ykssuuntainen lentolippu? helppoa kuin mika
Nauskiss

Posts: 532

#189 • • Nauskiss

uana, 31.7.2007 19:55:
---
Nauskiss, 31.7.2007 19:07:
Voikun keksisi keinon, jolla taikoa itsensä berliiniläiseksi...

---

rojut laukkuun ja ykssuuntainen lentolippu? helppoa kuin mika



Nojaa... en tuota noin ole ihan miljunääri vielä, voidakseni elää vapaaherrattarena vierailla mailla ja on sitäpaitsi erinäisiä velvoitteita Suomessa. Kaiken lisäksi inhoan nälkää ja nukuin jo muutaman yön lattialla ilman patjaa (Berliinissä siis), enkä kuvittele sitäkään pidemmän päälle jaksavani, joten... vaatinee vielä vähän säätämistä.

Tietty voisin ryhtyä jonku saksalaismiekkosen teknokemuissa riekkuvaksi hausfrauksi. *hih*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

-P

Posts: 4,972

#190 • • -P

Sam, 31.7.2007 11:27:
Ketään syyskuussa mestoilla? Popkommin lopetusbileissä Mariassa meillä vahva edustus 21.9.. Frozen North huoneessa soittamassa J-P Parikka & Samuli Kemppi b2b, Shuffle & Kalle-M LIVE, Roberto Rodriguez, F.B.I. Live.. Ollaan pienemmässä huoneessa, isolla puolella Fcom. Hot shizzle!

22.9. näil näkymin Rosi's jatuu meno Dettmannin kanssa... Vangel just sopivasti ulos MDR:ltä syyskuussa. Syksyn kovin hitti, häh? ;)



tattist nyysseist samuli. mietin et vois tulla pidennetylle viikonlopulle berskaan juuri noihin aikoihin.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Lippe

Posts: 438

#191 • • Lippe

Kon-tiki, 31.7.2007 10:17:
---
miikkah, 30.7.2007 23:28:
---
Hemppa, 30.7.2007 20:03:
Blake Baxxter oli kyl niiin kova. Berghainiin ei päästy sisään, ei hajuukaan miks

---

meidänkin edeltä käännytettiin Berghainissa porukkaa kovalla kädellä. ilmeisesti ihan tyttöjäkin, mutta näköjään yli kahden hengen latinojätkäporukat. vaikuttivat kai turhan heteroilta, eivätkä kuulemma sopineet paikan linjaan.
---


Mua taas yllätti Berghain/Panoramabarin ovensuussa, kuinka paljon minihameisiin ja korkkareihin pukeutuneita tyttöjä sinne päästettiin sisään. Lienevätkä olleet portsarien tai dj:den pikkuystäviä vai ketä. Meidän 4 hengen porukalla ei toki ollut ongelmia päästä sisään, vaikka kaikki tosi neitejä oltiinki, olihan mulla sentään reisitaskuhousut, ribbitoppi ja julma ilme *nauru*



Ilmeisesti ei oltu sit pukeuduttu tarpeeks paljastavasti. Mulla ainakin oli vaan reivihuppari ja farkut+oranssit verkkosukkikset :) Shit happens, ei harmita.
Jonkun kuulin puhuvan suomee tresoris mut en paikallistanu heti mistä se tuli ni ei uskaltanu jutuille, olis ollu kyl kiva saada seuraa kun yksin joutu siel hihhuloimaan :). Vois kyl lähtee vaihtoon berliiniin kun saa opiskelut kunnolla käyntii. \o/
yana

Posts: 877

#192 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Nauskiss, 31.7.2007 21:01:

Nauskiss, 31.7.2007 19:07:
Voikun keksisi keinon, jolla taikoa itsensä berliiniläiseksi...

---

rojut laukkuun ja ykssuuntainen lentolippu? helppoa kuin mika

---


Nojaa... en tuota noin ole ihan miljunääri vielä, voidakseni elää vapaaherrattarena vierailla mailla ja on sitäpaitsi erinäisiä velvoitteita Suomessa. Kaiken lisäksi inhoan nälkää ja nukuin jo muutaman yön lattialla ilman patjaa (Berliinissä siis), enkä kuvittele sitäkään pidemmän päälle jaksavani, joten... vaatinee vielä vähän säätämistä.



berliinilaiset ovat kaikki vapaaherrattaria? tottakai plan sisaltaa normaalin rahvaan mukaisesti tyopaikan hankkimisen ;)
JR Ewing

Posts: 985

#193 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber

Hemppa, 30.7.2007 20:03:
Berghainiin ei päästy sisään, ei hajuukaan miks


Voi olla, et oli sellanen poikien oma ilta. Eli naiset ei pääse sinne aina..
Nauskiss

Posts: 532

#194 • • Nauskiss

uana, 1.8.2007 11:41:
---
Nauskiss, 31.7.2007 21:01:

Nauskiss, 31.7.2007 19:07:
Voikun keksisi keinon, jolla taikoa itsensä berliiniläiseksi...

---

rojut laukkuun ja ykssuuntainen lentolippu? helppoa kuin mika

---


Nojaa... en tuota noin ole ihan miljunääri vielä, voidakseni elää vapaaherrattarena vierailla mailla ja on sitäpaitsi erinäisiä velvoitteita Suomessa. Kaiken lisäksi inhoan nälkää ja nukuin jo muutaman yön lattialla ilman patjaa (Berliinissä siis), enkä kuvittele sitäkään pidemmän päälle jaksavani, joten... vaatinee vielä vähän säätämistä.

---


berliinilaiset ovat kaikki vapaaherrattaria? tottakai plan sisaltaa normaalin rahvaan mukaisesti tyopaikan hankkimisen ;)



Nii-in. Just tuo asia edellyttää sitä säätämistä. :) Jos tästä noin vain lentäisin paikan päälle, niin tuskin saksan kielen taidottomana työllistyisin ihan silmänräpäykessä -> edessä olis todennäköisesti vielä karummat olot kuin lattiamajotus kimppakämpässä.

Ennen saksan kielen omaksumista mun ainoo mahis taitaa olla etäduuni Suomeen ja senkin hankkiminen edellyttää: säätämistä.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#195 • • Kon-tiki The Unsinkable

JR Ewing, 1.8.2007 12:27:
---
Hemppa, 30.7.2007 20:03:
Berghainiin ei päästy sisään, ei hajuukaan miks


---

Voi olla, et oli sellanen poikien oma ilta. Eli naiset ei pääse sinne aina..



... ja mitä mä ja sinäkin Sergeltä olemme kyllä kuulleet on se, että miesten ilta on Berghainissa joka kuun eka lauantai. Me oltiin siellä heinäkuun tokana lauantaina, en tiedä milloin Hemppa oli.

No mut sillon kun me oltiin, itse Berghainissa ei totta puhuen ollut naisia vaan pelkkiä paidattomia bodaajia. Ylemmässä kerroksessa Panoramabarissa naisia sen sijaan oli yllättävän paljon, vaikka miesenemmistö oli sielläkin. Mut niinhän se on teknotapahtumissa tapana, eikä mua haittaa yhtään *hymy*
z

Posts: 1,146

#196 • • Edited z

Kon-tiki, pelkkiä paidattomia bodaajia.


mietinkin, että teinköhän pahankin etikettivirheen, kun olin alakerrassa pistäytyessämme ainoa paidallinen poika paikalla..

no, ensi kerralla fiksummin. *nauru*
yana

Posts: 877

#197 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Nauskiss, 1.8.2007 17:31:
---

Nii-in. Just tuo asia edellyttää sitä säätämistä. :) Jos tästä noin vain lentäisin paikan päälle, niin tuskin saksan kielen taidottomana työllistyisin ihan silmänräpäykessä -> edessä olis todennäköisesti vielä karummat olot kuin lattiamajotus kimppakämpässä.

Ennen saksan kielen omaksumista mun ainoo mahis taitaa olla etäduuni Suomeen ja senkin hankkiminen edellyttää: säätämistä.



elama on aina saatamista :)
Nauskiss

Posts: 532

#198 • • Nauskiss

uana, 2.8.2007 15:58:
---
elama on aina saatamista :)



No, niin kyllä on.

(Vähän rasittavaa, kun ei saa olla hetkeäkään rauhassa: aina pitää hoitaa jotain juttua eteenpäin.)

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Lippe

Posts: 438

#199 • • Lippe

Kon-tiki, 2.8.2007 09:49:
---
JR Ewing, 1.8.2007 12:27:
---
Hemppa, 30.7.2007 20:03:
Berghainiin ei päästy sisään, ei hajuukaan miks


---

Voi olla, et oli sellanen poikien oma ilta. Eli naiset ei pääse sinne aina..

---


... ja mitä mä ja sinäkin Sergeltä olemme kyllä kuulleet on se, että miesten ilta on Berghainissa joka kuun eka lauantai. Me oltiin siellä heinäkuun tokana lauantaina, en tiedä milloin Hemppa oli.

No mut sillon kun me oltiin, itse Berghainissa ei totta puhuen ollut naisia vaan pelkkiä paidattomia bodaajia. Ylemmässä kerroksessa Panoramabarissa naisia sen sijaan oli yllättävän paljon, vaikka miesenemmistö oli sielläkin. Mut niinhän se on teknotapahtumissa tapana, eikä mua haittaa yhtään *hymy*



Oli Heinäkuun vika lauantai. Ehkä oltiin turhan turisteja. Joku toine kerta sit varmaan ^^
Avatar
#200 • • Jani Guest
Berliini oli kyllä kaupunkina tosi magee vaatekauppoineen (paljon!) ja klubeineen .. tuli käytyy muutamilla klubeilla joista mieleen jäi kaikkien hehkuttama Tresor ja Wisionare(?? kirjotetaankohan se noin ) jossa oli tosi viihtyisä terassi joen varressa sellanen kelluva systeemi ja ulkosoihdut ja kaikki :D mut joo voin suositella berliiniä kaikille kaupunkilomailijoille eikä oma 2viikon vierailu jääny viimeseks siitä oon ihan saletti .