542 posts, 28 pages, 447,179 views
Jani, 10.8.2007 07:56:
tuli käytyy muutamilla klubeilla joista mieleen jäi kaikkien hehkuttama Tresor ja Wisionare(?? kirjotetaankohan se noin ) jossa oli tosi viihtyisä terassi joen varressa sellanen kelluva systeemi ja ulkosoihdut ja kaikki :D
daffy, 10.8.2007 10:28:
---
Jani, 10.8.2007 07:56:
mieleen jäi Wisionare(?? kirjotetaankohan se noin ) jossa oli tosi viihtyisä terassi joen varressa sellanen kelluva systeemi ja ulkosoihdut ja kaikki :D
---
Club der Visionäre =)
Nauskiss, 13.8.2007 21:24:
---
Club der Visionäre =)
---
Pakko viisastella:
Kirjoitusasu on Club der Visionaere
http://www.clubdervisionaere.com
Todellakin viihtyisä paikka!
daffy, 13.8.2007 22:08:
---
Nauskiss, 13.8.2007 21:24:
---
Club der Visionäre =)
---
Pakko viisastella:
Kirjoitusasu on Club der Visionaere
http://www.clubdervisionaere.com
Todellakin viihtyisä paikka!
---
Viisastellaan takaisin: webosoitteessa se tietenkin kirjoitetaan noin koska ä:tä ei voi siinä käyttää, ä = ae. Mieti vanhoja hiihtokisoja (Haemaelaeinen jne.) =) Googlaten löytyy molempia muotoja, ja vieressä istuva berliiniläisfrendi sanoi kirjoittavansa sen ä:llä. Go figure.
Nauskiss, 1.8.2007 17:31:
Nii-in. Just tuo asia edellyttää sitä säätämistä. :) Jos tästä noin vain lentäisin paikan päälle, niin tuskin saksan kielen taidottomana työllistyisin ihan silmänräpäykessä -> edessä olis todennäköisesti vielä karummat olot kuin lattiamajotus kimppakämpässä.
Ennen saksan kielen omaksumista mun ainoo mahis taitaa olla etäduuni Suomeen ja senkin hankkiminen edellyttää: säätämistä.
meow, 15.8.2007 10:44:
---
Nii-in. Just tuo asia edellyttää sitä säätämistä. :) Jos tästä noin vain lentäisin paikan päälle, niin tuskin saksan kielen taidottomana työllistyisin ihan silmänräpäykessä -> edessä olis todennäköisesti vielä karummat olot kuin lattiamajotus kimppakämpässä.
Ennen saksan kielen omaksumista mun ainoo mahis taitaa olla etäduuni Suomeen ja senkin hankkiminen edellyttää: säätämistä.
---
Hmmm, minä työllistyin täälä Berliinissä saksan kielen taidottomana pelkän cv:n perusteella ja asun Prenzlauer bergin hienostoalueella asunnossa jossa on puutarha.
Nauskiss, 16.8.2007 00:21:
---
---
---
Hmmm, minä työllistyin täälä Berliinissä saksan kielen taidottomana pelkän cv:n perusteella ja asun Prenzlauer bergin hienostoalueella asunnossa jossa on puutarha.
---
Ohhoh!
Aika mahtavaa!
Pitäisköhän munki pokkana heitellä vähän CV:itä Berliinin suuntaan... Ku, oon jo alottanu saksan opinnotki. :) Siellä ollessani lueskelin jostain lehdestä, että pulaa on ainakin IT-alan osaajista ja englannin opettajista.
littlebig, 19.8.2007 18:04:
---
Nauskiss, 16.8.2007 00:21:
---
---
---
---
Ohhoh!
Aika mahtavaa!
Pitäisköhän munki pokkana heitellä vähän CV:itä Berliinin suuntaan... Ku, oon jo alottanu saksan opinnotki. :)
---
No tottakai, posti ja meili laulamaan vaan! Jos jotain haluaa tarpeeksi paljon niin kyllä keksii keinot sen saavuttamiseen. Saksan kieltä ei tarvtse osata jotta täältä saisi töitä, sanoo toinen joka työllistyi pelkän englannin kielisen meilin perusteella.
Suunnittelu kannattaa aloittaa aikaisin jotta saa asiat toimimaan helpommin. Koko elämän siirtäminen toiseen maahan 20kgn painorajoituksen takia ei ole maailman helpoin tehtävä, onneksi ei ole tarvinnu roudaa talvivaatteita mukaan.
Nikke, 2.9.2007 16:21:
Rupeaa pikkuhiljaa kuumottamaan vaihtovuosi Berliinissä. Kolmena kesänä nyt tullu pyörähdettyä ja toivottavasti kaikki menee hyvin Bileet ei ainakaan tuu pettämään
Yliopistona siis Freie Universität Dahlemissa ja kämpäksi löytyi jonkin sortin solu Schlachtenseen opiskleijakylästä. Ollaan siis melkeen jo Potsdamissa
Paikallisia suomalaisia bilettäjiäkin olis mukava nähdä, ja ainakin klubbarin kautta saa kiinni :)