Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*

303 posts, 16 pages, 91,138 views

rec

#201 • • rec
Myönnettävä on.. varsinkin silloin ku soittelee levyjä ja iskee jonku törkeen helmen soimaan, nii siinä vaiheessa viuhuu kyllä joka raaja! *hymy*
BEAT!!

#202 • • BEAT!! Support your local pub
itekin tulee jammailtua jokusen verran. Enemmän kyllä hyräilyä ja lauleskelua. Eniten se ketuttaa kun bussissa kuuntelee jotai tai vaikka junassa eikä huomaa kuinka kovalla voluumilla sitä laulaakaan..

--
Hirosima 45
Tshernobyl 86
Windows 95

Mellu-

#203 • • Mellu-
tässä kokoajan :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jarcco

#204 • • Jarcco
aina ja ikuisesti kun tuo winamp laulaa niin kivasti *joo*
kipzu

#205 • • kipzu

Jarcco:
aina ja ikuisesti kun tuo winamp laulaa niin kivasti *joo*

Joo, yhdytään edelliseen! Ja jos oikeen levoton olo on niin kyse voi olla monista tunneistakin putkeen!!! *surreal soi ja naapurit hakkaa seiniä* *hih*
twistedsushi

#206 • • twistedsushi Nihil declaro
No Minä Kans! *nauru**piis*

--
Itse valitset puolesi.

Silphid

#207 • • Silphid
ihanaa kun kaikki himassa pitää mua hulluna *nauru*

--
:)

Regsu

#208 • • Regsu
no mina ainaki..paivittain..hihii..olen hieman hullu *jiihaa*

--
uskalla olla sitä, mitä hyvin tiedät voivasi olla.

#209 • • Equalizer Guest
Tietty joka päivä*jiihaa*
Kolera

#210 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
useesti jalka kyl vipattaa pöydän alla mut eipä juuri muuta. Joskus saan vaa jotain vammasätkyi ja nyin vammasesti n. 4s ja sit loppuuki siihe =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Ninka

#211 • • Ninka
no eiks se nyt oo aika todennäköstä ku himas saa kuunnella lempimusaansa omassa järjestyksessä *joo* *jiihaa*.. en kyllä ihan päivittäin *nauru*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Mellu-

#213 • • Mellu-

Kolera:
useesti jalka kyl vipattaa pöydän alla mut eipä juuri muuta. Joskus saan vaa jotain vammasätkyi ja nyin vammasesti n. 4s ja sit loppuuki siihe =P

ihan niiku bileiski *vink* *piis* *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sensus

#214 • • sensus Trance can set you free...
Usein uusia tamppaustyylejä rakentaen, mutta en nyt ihan jokainen päivä *hymy*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

Arimo

#215 • • Arimo
MÄ AINAKIN JORAAN*blush* *justjoo* *nauru*
e-will

#216 • • e-will joor worst naitmeir
jorainlen vain salaa yksin pimeässä tai sitten niin yleisellä paikalla kun ikinä vaan voi paheksuntaa herättäen.

--
vailla täyttä ymmärrystä

vuokko

#217 • • vuokko
Aiemmin kun olin varastos töissä, tuli keskiviikkoisin melko usein tanssahdeltua töissä korvalaput päässä kunh oli edellis-iltana äänittänyt tiistain tanssi-illan kasetille. Etenkin perjantaisin kun lähdin viimeisenä niin lähes yksikseni hilluin hiljaa kuin pantomiimi jotain ihan käsittämättömän sukat pyörimään pistävää raitaa into piukalla *grr*
ja duunikaverit lähinnä puisteli päätään...

Nykyään ratin takan lähes koko työpäivän kykkivänä olen alkanut rummutella rattia ja keikkua holtittomasti etenkin valoissa ja pitkillä suorilla kuten motareilla ... ei ihan hirveen hyvä mutta en vain pysy paikallani kyl muutoin kuin nyrkkiä puremalla tai on ajettava sivuun...

kotonahan mua ei hillitse mikään *jiihaa*
Vprobe

#218 • • Vprobe goa-head
Pää ja jalat monesti kyl notkuu musan tahdissa kun istuu koneel ja kuuntelee hyvää musaa *nauru*
kicker

#219 • • kicker
Joo, parastaikaa duunissa ja mitäpä parempaa vois yöllä töissä ollessa tehä ku kuunnella hyvää kiksuu ja antaa tunteen viedä *hihu*. Kotona oon kuulemma mahoton ku kultin menee hermot mun "hyppimiseen" minkäs teet ku on levoton luonne.*jiihaa*
ö

#220 • • Edited ö
Kyllä joraan aina ku siihen on mahdollisuus! *jiihaa*En pysty pysyy paikoillaan jos tulee hyvää musaa ja sit on kerjoja jollon kissaki on päässy mukaa ku on tullu ihmettelee mitä sen mamma taas sekoilee