141 posts, 8 pages, 25,338 views
Gnizhak:
---
mikkihiiri:
---
Gnizhak:
combo, tulee sanasta combo = yhdistelmä
---
Tota öööh... combo on slangilyhennelmä combination-sanasta. Ja combination on suomeksi sitten se yhdistelmä.
---
vedän väsymyksen piikkiin ton kyllä.. ajattelin jotain ihan muuta kun kirjotin.
anye:
Kyllä tarkotus olis saapua paikan päälle jälleen, kolmas kerta olisi.. tällä kertaa kyl läppärin kanssa. Entropyn pojat soitti kyl hyvää settii viime vuonna, toivottavasti tänä vuonna jotain samanlaista tiedossa

. Nukahdin siihen juuri kun Danan Goa setti oli alkamassa.
sts
Compo tulee Competition sanasta. aka kiljpailu
t: Sts // asm org.
Gnizhak:
ainiin, ja mikä ihme se on ihmisillä ettei tuota kovan p:n ja pehmeän b:n eroa tajuta. tjeu:
combo, tulee sanasta combination = yhdistelmä (Vedin soulcaliburissa 19 liikkeen combon)
compo, tulee sanasta competition = kilpailu (Kaveri voitti assyjen voksucompon toissavuonna).
akir0:
No Hartwall-Areenalla on suihkut, ei ongelmaa
Ei mihinkään suihkuihin mennä! Eikä dödöä käytetä! Samat kalsarit Tors-Sun! Siitä se fiilis tulee.

) Tullaan popittamaan luultavasti jotain Goaa tai Trance, ei mitään Limp Shittiä ainakaan
. Ja pakkohan sitä on popittaa sitä Asm looppi biisä, mikä nyt sitten on tänä vuonna. Voisi olla vaikka se Seppälän mainos biisi eli Matkalippu. \'joo*
Fentae:
Piti kysyä että otatatteko kaiuttimet mukaan? Itse otan kaverin kanssa 4kpl 2x8? boxia (MGR joten ei lähe ääntä) Tullaan popittamaan luultavasti jotain Goaa tai Trance, ei mitään Limp Shittiä ainakaan
. Ja pakkohan sitä on popittaa sitä Asm looppi biisä, mikä nyt sitten on tänä vuonna. Voisi olla vaikka se Seppälän mainos biisi eli Matkalippu. 'joo*
Keniro:
Ottaako porukka muuten useinkin tonne jotain makuupussej sun muuta mukaan? Mun kaverit ainaki meinas et siel on niin väsyny 48 tunnin valvomisen jälkeen että loistavasti saa nokoset istuma-asennossa katsomossa.
Keniro:
Ottaako porukka muuten useinkin tonne jotain makuupussej sun muuta mukaan? Mun kaverit ainaki meinas et siel on niin väsyny 48 tunnin valvomisen jälkeen että loistavasti saa nokoset istuma-asennossa katsomossa.
Fentae:
Pyh Pah!!Ei mihinkään suihkuihin mennä! Eikä dödöä käytetä! Samat kalsarit Tors-Sun! Siitä se fiilis tulee.
![]()
Nojoo, ei sitä oikeasti tarvitse suihkuun mennä mutta kalsarit, sukat ja t-paita kannataa vaihtaa kerran tai enemmän päivässä. Itse en ainakaan uskaltanut sinne suihkuun mennä. Ajatelkaa nyt jos tiputtaa saippuan!![]()
![]()