Assembly '04

141 posts, 8 pages, 21,804 views

Gnizhak

#61 • • Gnizhak iku

mikkihiiri:
---
Gnizhak:

combo, tulee sanasta combo = yhdistelmä

---

Tota öööh... combo on slangilyhennelmä combination-sanasta. Ja combination on suomeksi sitten se yhdistelmä.

vedän väsymyksen piikkiin ton kyllä.. ajattelin jotain ihan muuta kun kirjotin.

--
Don't Just Stand There

Keniro

#62 • • Keniro
Vielä 2 kk 20päivää ja 20 tuntia assyjen alkamiseen *igor*
Keniro

#63 • • Keniro
Näyttää ihan mukavasti tulevan täältä Klubbarista Assyille porukkaa, hieno homma *joo*

Aikaa Assyjen alkamiseen: 2kk 16 Päivää 21 Tuntia *kuolaa*
Keniro

#64 • • Keniro
.:Area:.
Kyllä on mukavan kokoinen paikka, aikaa Assyihin on jäljellä: 2kk 13päivää ja 20 tuntia. *hikoil*
sts

#65 • • sts Sama pyynti aitta!

Gnizhak:
---
mikkihiiri:
---
Gnizhak:

combo, tulee sanasta combo = yhdistelmä

---

Tota öööh... combo on slangilyhennelmä combination-sanasta. Ja combination on suomeksi sitten se yhdistelmä.

---

vedän väsymyksen piikkiin ton kyllä.. ajattelin jotain ihan muuta kun kirjotin.

Compo tulee Competition sanasta. aka kiljpailu

t: Sts // asm org.

[muokattu 24.5.2004 18:30]
sts

#66 • • sts Sama pyynti aitta!

anye:
Kyllä tarkotus olis saapua paikan päälle jälleen, kolmas kerta olisi.. tällä kertaa kyl läppärin kanssa. Entropyn pojat soitti kyl hyvää settii viime vuonna, toivottavasti tänä vuonna jotain samanlaista tiedossa *plur*

Kyllä on kolmena yönä jopa.

[muokattu 24.5.2004 18:31]
#67 • • Dorka Guest
pakko tänne o tulla vanhoja partoja moikkaamaan, jos vaikka tänäkin vuonna assytv:ssä viimevuoden tyyliin *nauru*
Fentae

#68 • • Fentae
Olen menossa! Jo kolmatta kertaa!! *joo**aplodit**jiihaa*
Meitä on 5 tyyppiä jotka lähtee, tossa olis paikat mitkä on meille varattu: http://www.sunpoint.net/~fentae/asm.jpg eli voi tulla moikkaamaan jos haluaa. *vink*

Jos joku muuten ihetteli viime vuonna että kuka prkl siellä Rave:eissa nukkui lattialla niin se olin minä. *joo*. Nukahdin siihen juuri kun Danan Goa setti oli alkamassa.*eiei*
Muuten ihan mukava paikka nukkua mutta kaakelilattia on aika kylmä ja aamulla kun heräsin D&B setin aikana oli niska ihan umpi solmussa ja palelin niin saakelisti.*eiei*
Keniro

#69 • • Keniro
Pirun siistii kun klubituksesta irtoo näinkin paljon porukkaa paikanpäälle, meitäkin on tulossa näillä näkymin 4 mutta ei o ihan varmaa montako meitä tulee ja en muista mistä meidän paikat oli varattu kun mun kaveri hoiti noi liput.. No joo mut Assyjä täs venaillaan *hih*
Gnizhak

#70 • • Gnizhak iku

sts
Compo tulee Competition sanasta. aka kiljpailu

t: Sts // asm org.

Gnizhak:

ainiin, ja mikä ihme se on ihmisillä ettei tuota kovan p:n ja pehmeän b:n eroa tajuta. tjeu:
combo, tulee sanasta combination = yhdistelmä (”Vedin soulcaliburissa 19 liikkeen combon”)
compo, tulee sanasta competition = kilpailu (”Kaveri voitti assyjen voksucompon toissavuonna”).

Keine Scheisse, Schimanski!
Niinhän minä tuolla aijemmin ilmaisin. malttaa lukea mistä on kyse niin ei tarvitse toistella asioita.

nimim. TURN OF OOL LAITS ÄN OODIO NAU!!!!

--
Don't Just Stand There

akir0

#71 • • akir0 idleRPG champion 2009
”i need a shower”
”coders do it with a routine”

Löytyykö joltakulta muulta toi ekaksi mainittu? :)
Keniro

#72 • • Keniro
Jotenkin tuntuu porukan puheiden mukaan että Assyillä voi olla kohtalaisen hikinen olo kolmantena päivänä siel? *hih*
akir0

#73 • • akir0 idleRPG champion 2009

Keniro:
Jotenkin tuntuu porukan puheiden mukaan että Assyillä voi olla kohtalaisen hikinen olo kolmantena päivänä siel? *hih*

No Hartwall-Areenalla on suihkut, ei ongelmaa
Fentae

#74 • • Fentae

akir0:
No Hartwall-Areenalla on suihkut, ei ongelmaa

Pyh Pah!! *släp* Ei mihinkään suihkuihin mennä! Eikä dödöä käytetä! Samat kalsarit Tors-Sun! Siitä se fiilis tulee. *lmao* *joo*

Nojoo, ei sitä oikeasti tarvitse suihkuun mennä mutta kalsarit, sukat ja t-paita kannataa vaihtaa kerran tai enemmän päivässä. Itse en ainakaan uskaltanut sinne suihkuun mennä. Ajatelkaa nyt jos tiputtaa saippuan! *hikoil* *nyyh* *poks*

Onneksi siellä on ollut aika mukavan lämpimää, ~25°c. Lattia on vaan aika kylmä joten kannataa ottaa villasukat mukaan. Ellei halua istua kengät jalassa. Nukkuminen toimii mielestäni parhaiten yleisössä, ihan siellä ylhäällä makuupussissa ja korvatulpat korvissa. Ainakin on pimeämpää kuin Sleeping Areassa. *joo*
Fentae

#75 • • Fentae
Piti kysyä että otatatteko kaiuttimet mukaan? Itse otan kaverin kanssa 4kpl 2x8\? boxia (MGR joten ei lähe ääntä *vink* ) Tullaan popittamaan luultavasti jotain Goaa tai Trance, ei mitään Limp Shittiä ainakaan *lmao* . Ja pakkohan sitä on popittaa sitä Asm looppi biisä, mikä nyt sitten on tänä vuonna. Voisi olla vaikka se Seppälän mainos biisi eli Matkalippu. \'joo*
Keniro

#76 • • Keniro

Fentae:
Piti kysyä että otatatteko kaiuttimet mukaan? Itse otan kaverin kanssa 4kpl 2x8? boxia (MGR joten ei lähe ääntä *vink* ) Tullaan popittamaan luultavasti jotain Goaa tai Trance, ei mitään Limp Shittiä ainakaan *lmao* . Ja pakkohan sitä on popittaa sitä Asm looppi biisä, mikä nyt sitten on tänä vuonna. Voisi olla vaikka se Seppälän mainos biisi eli Matkalippu. 'joo*

Onneks popittaisitte ees hyvä musaa, ikävä tuottaa pettymys mutta enään ei saa tuoda mitään PA laitteita vaan kuulokkeet *joo*
Keniro

#77 • • Keniro
Ottaako porukka muuten useinkin tonne jotain makuupussej sun muuta mukaan? Mun kaverit ainaki meinas et siel on niin väsyny 48 tunnin valvomisen jälkeen että loistavasti saa nokoset istuma-asennossa katsomossa.
Fentae

#78 • • Fentae

Keniro:
Ottaako porukka muuten useinkin tonne jotain makuupussej sun muuta mukaan? Mun kaverit ainaki meinas et siel on niin väsyny 48 tunnin valvomisen jälkeen että loistavasti saa nokoset istuma-asennossa katsomossa.

Ei siellä kannata valvoa niin paljon, itse nukiun makuupussissa + makuualusta ja tyyny. Nukuin ensimmäisenä yönä ~3h, seuraavina ~5h per yö. Mutta jos haluaa/pystyy niin mikäs siinä valvokoot ihan rauhassa.
akir0

#79 • • akir0 idleRPG champion 2009

Keniro:

Katsomossa voi kyl hyvin nukkua muutenki ku istuma-asennossa, eli makuullaan. Makuupussi ny on kuitenkin ihan pop juttu olla mukana.
akir0

#80 • • akir0 idleRPG champion 2009

Fentae:
Pyh Pah!! *släp* Ei mihinkään suihkuihin mennä! Eikä dödöä käytetä! Samat kalsarit Tors-Sun! Siitä se fiilis tulee. *lmao* *joo*

Nojoo, ei sitä oikeasti tarvitse suihkuun mennä mutta kalsarit, sukat ja t-paita kannataa vaihtaa kerran tai enemmän päivässä. Itse en ainakaan uskaltanut sinne suihkuun mennä. Ajatelkaa nyt jos tiputtaa saippuan! *hikoil* *nyyh* *poks*

Silloin joskus kun Assemblyt järjestettiin aina paikoissa, joissa ei (yleisö)suihkuja ollut niin tuli kyllä se 3-4 päivää hikoiltua, mut nyt vanhenpana on sen verran mukavuudenhaluinen, että tykkää henkilökohtaisesta hygieniasta.