141 posts, 8 pages, 21,780 views
Gnizhak:
---
mikkihiiri:
---
Gnizhak:
combo, tulee sanasta combo = yhdistelmä
---
Tota öööh... combo on slangilyhennelmä combination-sanasta. Ja combination on suomeksi sitten se yhdistelmä.
---
vedän väsymyksen piikkiin ton kyllä.. ajattelin jotain ihan muuta kun kirjotin.
anye:
Kyllä tarkotus olis saapua paikan päälle jälleen, kolmas kerta olisi.. tällä kertaa kyl läppärin kanssa. Entropyn pojat soitti kyl hyvää settii viime vuonna, toivottavasti tänä vuonna jotain samanlaista tiedossa
sts
Compo tulee Competition sanasta. aka kiljpailu
t: Sts // asm org.
Gnizhak:
ainiin, ja mikä ihme se on ihmisillä ettei tuota kovan p:n ja pehmeän b:n eroa tajuta. tjeu:
combo, tulee sanasta combination = yhdistelmä (Vedin soulcaliburissa 19 liikkeen combon)
compo, tulee sanasta competition = kilpailu (Kaveri voitti assyjen voksucompon toissavuonna).
akir0:
No Hartwall-Areenalla on suihkut, ei ongelmaa
Fentae:
Piti kysyä että otatatteko kaiuttimet mukaan? Itse otan kaverin kanssa 4kpl 2x8? boxia (MGR joten ei lähe ääntä ) Tullaan popittamaan luultavasti jotain Goaa tai Trance, ei mitään Limp Shittiä ainakaan . Ja pakkohan sitä on popittaa sitä Asm looppi biisä, mikä nyt sitten on tänä vuonna. Voisi olla vaikka se Seppälän mainos biisi eli Matkalippu. 'joo*
Keniro:
Ottaako porukka muuten useinkin tonne jotain makuupussej sun muuta mukaan? Mun kaverit ainaki meinas et siel on niin väsyny 48 tunnin valvomisen jälkeen että loistavasti saa nokoset istuma-asennossa katsomossa.
Keniro:
Ottaako porukka muuten useinkin tonne jotain makuupussej sun muuta mukaan? Mun kaverit ainaki meinas et siel on niin väsyny 48 tunnin valvomisen jälkeen että loistavasti saa nokoset istuma-asennossa katsomossa.
Fentae:
Pyh Pah!! Ei mihinkään suihkuihin mennä! Eikä dödöä käytetä! Samat kalsarit Tors-Sun! Siitä se fiilis tulee.
Nojoo, ei sitä oikeasti tarvitse suihkuun mennä mutta kalsarit, sukat ja t-paita kannataa vaihtaa kerran tai enemmän päivässä. Itse en ainakaan uskaltanut sinne suihkuun mennä. Ajatelkaa nyt jos tiputtaa saippuan!