RUSH - Winter Mayhem, 3.12.04

254 posts, 13 pages, 55,835 views

-P

#161 • • -P

Wintermute:
---
Kaizu:
Kiitokset loistavista bileistä ja nyt uutta vuotta odottamaan *plur*

---

Isompaa tilaa kannattaisi kyllä vakavasti harkita. Miten olisi telakkastudiot? *juonittel*

*justjoo*. ainahan sopii kysyä ^__^

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

#162 • • ikj Guest

salaisinko?:
---
Wintermute:
---
Kaizu:

---

Isompaa tilaa kannattaisi kyllä vakavasti harkita. Miten olisi telakkastudiot? *juonittel*

---

*hahjust*
Wintermute

#163 • • Wintermute peacemaker

idi:
*hahjust*

Oliko se noin typerä idea? *blush* Meinaan vaan kun Aktia-salissa tosiaan oli niin huono ilma, baaritiski aivan tukossa ja tanssiessakin täytyi liikkua varsin minimalistisesti. Ja voisin kuvitella, että uutena vuotena porukkaa on taas niin paljon kuin sisään päästetään.

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Blue_Wabbit

#164 • • Blue_Wabbit
Luultavasti tähän astisen pienen klubbaaja-aikani parhaimmat bileet. Sebastianin setti oli kyl imo aika tasapaksua. Carbon Basedin alku vaikutti heikolta, mutta heput kyl aika nopeesti vaihto sen sellaseen, että ite pääsin tanssilattiallekin. Proteuksen setti hyvin tavallinen, ei mitään erikoista. Yoji soitti juuri niin hyvin kuin olin odottanutkin. Tosin se musan katkeaminen siinä 45min setin alkamisen jälkeen ei nyt oikeen paljoa haitannu, mut *eiei*. Muutamat tutut Scott Projectin remixit soi ja sai vaan lisää energiaa. Totta batterillakin oli tekemistä. Vaikka näistä hieman negatiivisista kuulostavilta kommenteilta huolimatta parhaimmat bileet miesmuistiin.

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

#165 • • Edited ikj Guest

Wintermute:
---
idi:
*hahjust*

---

Oliko se noin typerä idea?

ei siin ideassa mitään vikaa ole :)
sts

#166 • • sts Sama pyynti aitta!

idi:
---
salaisinko?:
---
Wintermute:
---
Kaizu:

---

---

---

*hahjust*

OMG OMG OMG OMG OMG
sts

#167 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Wintermute:

Luulempa että telakoiden tuleva omistaja ei ole kovin konemusamyönteinen, ainakin historiasta päätellen...
keri

#168 • • Edited keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
voi vitsi oli ihkut*plur*

*sydän**sydän*

yoji biomehanika oli kyl aika pettymys...
mul oli liian suuret odotukset.
tuntu ettei se päässy ite asiaan ollenkaan...:(

oli kyllä tosi kuuma...ihmettelen vähän et mistähän moinen johtu...*hikoil*
tosin olihan siellä porukkaakin...että siitä se kai johtu..?
MUTTA: yläkerrassa oli tosi kiva tanssia, siel ei ollu niin kuuma ja oli tilaa heilua ja fiilistellä...*jiihaa*

kiitos kaikille ihkuille jne*hymy*

(ja anteeks nerikkamiähet ja kiitos kärsivällisyydestä, mun ja mun tavaroiden kaa säätäessä aina joskus menee hermot...*nauru*(
Lamb

#169 • • Lamb Lamb
Kyllä mä tykkäsin!
Mä en pysty millään tasolla laskemaan Yojia pettymykseksi.
Proteuksen setissä odotteli sen loppua jo ekasta biisistä lähtien, kun ei tosiaan uusia biisejä settiin löydy.
Carbonit oli taas vähästä aikaa ihan loisto soundia. :)

--
Yesterday was a lie.

Pegi

#170 • • Pegi
Ihan jees meno ainoa mikä häiritsi oli kuumuus :( minkäköhän ihmeen takia kaikki patterit olivart aivan tulikuumia jossainvaiheessa iltaa?
styrOx

#171 • • Edited styrOx Hardcore Hooligan!!!

Pegi:
Ihan jees meno ainoa mikä häiritsi oli kuumuus :( minkäköhän ihmeen takia kaikki patterit olivart aivan tulikuumia jossainvaiheessa iltaa?

höm huomasin sen saman mut ehkä se vaan johtu ihmisten paljoudesta tai jotain......*plur*....koska harvemmin porukkaa on noin paljo.....noin kainkin puolin mahti kemut......*jiihaa* kiitos Kriss G ja mun kamut gnomex ja jocular..plus muut..ja sit se joka ilveilit mun kaa.....nii ja tietty....mikkihiiri ja marianne...*iloinen*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Jone

#172 • • Jone Archibald Haddock

Spiik:
98 kuvaa ja 14 videoclippiä kyseisestä tapahtumasta www.spiik.net/muut/rush

Päivän kaksi avainsanaa: valikoi, karsi.
#173 • • astaroth Guest

Spiik:
98 kuvaa

o_0

Olisiko hieman voinut karsia? Kuvista lähtee oikeasti into,
jos koko muistikortin tyhjentää nettiin.
Mark

#174 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Spiik:
Ihan älytöntä vinkumista, luulisi et joku olis iloinen ku joku jaksaa napsia kuvia bileissä.

no offence, mut ei noista kuvista juur mitään iloo irtoo..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jone

#175 • • Jone Archibald Haddock

Spiik:
Ihan älytöntä vinkumista, luulisi et joku olis iloinen ku joku jaksaa napsia kuvia bileissä.

Vinkumista? *justjoo*

Jos laitat kuvasi julkiseen levitykseen, niin niiltä on oikeutta odottaa jo jotain laatuakin. Jos kuvista sitten suoraan näkyy panostamisen puute, niin ei mielestäni ole mitenkään kohtuutonta kritisoida sitä.
bubble

#176 • • bubble
uh,oli kyl kivat bileet *jiihaa* mut niin kuin moni muukin on jo todennu ni yoji oli aika pettymys *hmph* ja ISO kiitos kaikille turun bussissa olijoille *kiitoskiitos* ja mayah me oltiin kiltisti koko matka -kai ..... *muhaha*
Jone

#177 • • Edited Jone Archibald Haddock

Spiik:
Otetaan sitten pois. Poistakaa kommenttinne missä osoite näkyy.

Panostamisen puute? En ole mikään valokuvaaja, siksipä en tänne klubitukseenkaan kuviani tunge.

Onko Turussa joku länsirannikkolainen "I'm so touchy it hurts"-päivä menossa? *nauru*

Ota ihan rauhallisesti ja vedä vähän ilmaa keuhkoihin. Se helpottaa.
Juhgu

#178 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Minä tykkäsin, ja on aina yhtä mukavaa nähdä kun ympärillä olevat ihmisetkin on ihan fiiliksissä *iloinen* Carbonit ja Proteus veti eniten tanssilattialle, Yoji tiputti muihin nähden aika paljon BPM:ää, ja alkoi olla jo vähän puhtikin poissa, mutta kyllä sitä myhäillen kuunteli silloin kun ei jaksanut enää tanssia :) melkoista räimettä.

Blue_Wabbit:
Yoji soitti juuri niin hyvin kuin olin odottanutkin. Tosin se musan katkeaminen siinä 45min setin alkamisen jälkeen ei nyt oikeen paljoa haitannu, mut *eiei*.

Ei paljoa haitannu, mutta pistit kellonajan muistiin? *nauru* Ei nyt yksi tekninen ongelma koko settiä pilaa, eri asia sitten jos se on jatkuvaa.

Spiik:
Otetaan sitten pois. Poistakaa kommenttinne missä osoite näkyy.

Älä nyt suotta ylireagoi. Minä ainakin katselen kuvia oikein mielelläni, pointti oli vaan että voisit nähdä sen verran vaivaa että poistat huonot/epäonnistuneet kuvat, että niiden hyvien selailu on mukavampaa.

Miten ihmiset pystyivät pitämään pipoa siellä? *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

selecta

#179 • • selecta
Oli kivat kemut muuten... mut yoji oli pettymys... ihan tasapaksuu.. ja ne jotkut vaihdot...*hmph*
Now And Then

#180 • • Now And Then =*^____^*=
Loisto bileet, yoji oli mitä odotinkin - Helvtin hyvä *super* *joo*
Kiitokset esiintyjille ja RUSHin porukalle hienoista bileistä *nauru*
ainoa miinus että kehtasivat soittaa niin hyvää polkkaa et jalat huutavat kun syötävät *piis* *sydän*

--
Brain waves dwell.. turning a desert to a well..