RUSH - Winter Mayhem, 3.12.04

254 posts, 13 pages, 52,318 views

Jone

Posts: 8,258

#201 • • Jone Archibald Haddock

Kristofer:
Ihmetyttää tällainen vinkuminen.



Mua taas ihmetettyy termien "vinkuminen" ja "vinettäminen" käyttäminen. Mä luulin että ainoastaan 13-vuotiaat käyttävät niitä Counter Strikeä pelaillessaan ja että aikuiset ihmiset osaisivat ymmärtää sen että julkisista jutuista saa ja melkeinpä pitää antaa palautetta, oli se sitten positiivista tai kritisoivaa.

Kristofer:
Jos on liikaa kuvia, miksi niitä pitää katsoa, saatika sitten alkaa valittamaan niistä? Itse katsoisin mielelläni monta sataa kuvaa tapahtumasta, siinä kun meneekin ihan hirveästi aikaa.



No siksi, että mua ihan rehellisesti kiinnostaa nähdä muidenkin kuin itseni ottamia kuvia bileistä. Musta olis hirveän kiva katsella ne muutama muita selkeästi parempi kuva, mutta niiden tonkiminen on turhauttavaa kun kuvaaja ei ole juurikaan karsinut kuvistaan huonoja kuvia, vaan on iskenyt ~100 kuvaa webbiin editoimattomina. Se antaa kuvaajasta todella laiskan kuvan ja en kyl tiedä miten tällaiselle vielä pitäis "olla kiitollinen" kuten Spiik asian ilmaisi.

Viittaat tohon plaraamiseen kuluvaan aikaan ilmeisesti niin, että muutama sata kuva on nopeasti katsottu. Jaa, kyllähän muutaman kymmenen kuvaa nyt käy minuutissa läpi jos niin haluaa, mutta mun mielestäni on kyllä suoranaista kuvaajan työn dissaamista tehdä niin. Jos kuvaaja on oikeasti nähnyt vaivaa kuvien eteen, niin kyllä pyrin kohtelemaan lopputulostakin sen verran kunnioituksella, että katson kuvat tarkkaan.

Kristofer:
Sitten vielä toinen asia. Uppasin 10 kuvaa Rushista klubitukseen, vain 2 pääsi läpi. Karsin juuri niinkuin pitikin, eli parhaat kuvat, mutta en saa päähäni, mitä asiatonta on esim. kauniissa tytössä bailaamassa kivoissa kuteissa. Selityksiä?



Tähän mä osaa antaa varmaan vastausta, koska mulla ei ole mitään tekemistä Klubitukseen tulevien kuvien valinnan kanssa. Asiattomuudesta tuskin on ollut kyse, mutta suurin osa julkaisematta jätetyistä kuvista lienee jätetään pois niiden teknisesti heikon tason vuoksi. Jos kuva on laadullisesti täysi susi, niin ei auta vaikka siinä esiintyisi Britney Spears ilman toppia.
Kristofer

Posts: 65

#202 • • Edited Kristofer Vanhuus painaa
---
Kristofer:
Jos on liikaa kuvia, miksi niitä pitää katsoa, saatika sitten alkaa valittamaan niistä? Itse katsoisin mielelläni monta sataa kuvaa tapahtumasta, siinä kun meneekin ihan hirveästi aikaa.

---

No siksi, että mua ihan rehellisesti kiinnostaa nähdä muidenkin kuin itseni ottamia kuvia bileistä. Musta olis hirveän kiva katsella ne muutama muita selkeästi parempi kuva, mutta niiden tonkiminen on turhauttavaa kun kuvaaja ei ole juurikaan karsinut kuvistaan huonoja kuvia, vaan on iskenyt ~100 kuvaa webbiin editoimattomina. Se antaa kuvaajasta todella laiskan kuvan ja en kyl tiedä miten tällaiselle vielä pitäis "olla kiitollinen" kuten Spiik asian ilmaisi.

Viittaat tohon plaraamiseen kuluvaan aikaan ilmeisesti niin, että muutama sata kuva on nopeasti katsottu. Jaa, kyllähän muutaman kymmenen kuvaa nyt käy minuutissa läpi jos niin haluaa, mutta mun mielestäni on kyllä suoranaista kuvaajan työn dissaamista tehdä niin. Jos kuvaaja on oikeasti nähnyt vaivaa kuvien eteen, niin kyllä pyrin kohtelemaan lopputulostakin sen verran kunnioituksella, että katson kuvat tarkkaan.

---

>> Siis, en mä kaikkia niitä 98 kuvaa käynyt läpi, koska ei mua sinänsä kiinnosta sellaiset kuvat, joissa on esim. kuvaajan tuttuja. Mutta yleensäkin itse karsin mielenkiintoiset kuvat thumbeista ja katson ne sitten.

Kristofer:
Sitten vielä toinen asia. Uppasin 10 kuvaa Rushista klubitukseen, vain 2 pääsi läpi. Karsin juuri niinkuin pitikin, eli parhaat kuvat, mutta en saa päähäni, mitä asiatonta on esim. kauniissa tytössä bailaamassa kivoissa kuteissa. Selityksiä?

---

Tähän mä osaa antaa varmaan vastausta, koska mulla ei ole mitään tekemistä Klubitukseen tulevien kuvien valinnan kanssa. Asiattomuudesta tuskin on ollut kyse, mutta suurin osa julkaisematta jätetyistä kuvista lienee jätetään pois niiden teknisesti heikon tason vuoksi. Jos kuva on laadullisesti täysi susi, niin ei auta vaikka siinä esiintyisi Britney Spears ilman toppia.

>> Itse otin lähemmäs sata kuvaa Rushissa, joista sitten karsin huonot pois, ja sain 10 mielestäni hyvää kuvaa klubitukseen upittavaksi, mutta 2 vain meni läpi. Ja kun katsoin noita uusia ilmestyneitä kuvia, niin itselläni oli samanlaista materiaalia. Joten hyvä kysymys onkin, miksei mun kuvat tulleet esiin!

Pistän nuo 8 poistettua kuvaa huomenissa nettiin, niin saatte kertoa mielipiteenne oliko ne aivan kamalia.

edit: Pahoittelen viestini kamalaa ulkonäköä, ei ole vielä klubituksen foorumi hallinnassa :P

--
Trance is life.

infiniz

Posts: 68

#203 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*
Kyllä se Carbon Based rokkas eniten nuissa kemuissa... Ei tuntunu enää Proteus tai Yoji sen jälkeen missään *nauru*

Kaverit oli taas kivoja koko illan, kiitos teille siitä *hali*
Hanz

Posts: 929

#204 • • Hanz Team Lasse
Minulla oli ainakin erittäin hyvä fiilis alusta loppuun. Ehkä parhaimmat Rushit tähän aisti. Kiitos ja kumarrus.
Saninas

Posts: 42

#205 • • Saninas PiiP Murr Räyh.
Oli kyllä taas ihan kiva tulla välillä katsomaan bile-elämää muuallekkin. *hymy* vloppu kokonaisuudessaan ollut kiva, ainakin taas vähän erillainen reissu. *hymy* bileet oli ihan ok, mitään erityistä ei sieltä kuitenkaan jäänyt käteen. Kiitos taas ihanille ihimisille huippu seurasta ja matkasta. Jonnelle kanssa SUURI kiitos matkan järjestämisestä! *hymy*
Avatar
#206 • • Ultron f/m Guest
JOnelle vaan vinkkinä että oot itekin pelkkä kuvaaja eikä sun naamaa ole välttämättä kiva katella omista kuvagallerioistasi. Ja kyllä säkin varmaan niitä kavereitas kuvaat yhtä lailla kun muutkin bileissä.
Taidat olla vaan niin ittees täynnä!Vitun ylimielinen porkkanapää!
Juhgu

Posts: 7,921

#207 • • Juhgu Virnistelijä

Ultron f/m:
Ja kyllä säkin varmaan niitä kavereitas kuvaat yhtä lailla kun muutkin bileissä. Taidat olla vaan niin ittees täynnä!



Ei nyt ihan niinkään. On se totta että 20 hyvää kuvaa katselee mielummin kuin 100 keskivertoa (ja yksi hyvä kuva yhdestä hyvästä tyypistä per bile riittää). Eikä se ole niin kohtuuton vaiva karsia huonot pois yhdellä napinpainalluksella. Ei täällä mitään vuosikausia kestävää photoshoppailua pakollisena vaadita, eikä kritiikistä kannata ottaa niin pahasti nokkiinsa vaikka se onkin esitetty Jone-tyyliin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Juhgu

Posts: 7,921

#208 • • Juhgu Virnistelijä
Olisikohan Carbon Basedilta muuten jaossa tai myynnissä tuollaista matskua mitä ne livenä soittavat? Mielellään ottaisi kotikuunteluunkin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

tumpsi

Posts: 2,553

#209 • • tumpsi rekisteröitymätön

Ultron f/m:
JOnelle vaan vinkkinä että oot itekin pelkkä kuvaaja eikä sun naamaa ole välttämättä kiva katella omista kuvagallerioistasi. Ja kyllä säkin varmaan niitä kavereitas kuvaat yhtä lailla kun muutkin bileissä.
Taidat olla vaan niin ittees täynnä!Vitun ylimielinen porkkanapää!

Karvinen

Posts: 699

#210 • • Karvinen SekaiSin MariSta
mii laik it.... *sydän* parhaimman bileet kesän jälkeen... ihan hullu polkkaus tunne valtas mut koko ajan --> ja siellä sitä paineltiin... *plur*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Jone

Posts: 8,258

#211 • • Edited Jone Archibald Haddock

Ultron f/m:
JOnelle vaan vinkkinä että oot itekin pelkkä kuvaaja eikä sun naamaa ole välttämättä kiva katella omista kuvagallerioistasi. Ja kyllä säkin varmaan niitä kavereitas kuvaat yhtä lailla kun muutkin bileissä.
Taidat olla vaan niin ittees täynnä!Vitun ylimielinen porkkanapää!



Ei voi sanoa kuin sen, että sä oot ihan oikeassa jokaisen sanan suhteen mitä musta sanoit. Just sellainen mä olen, ihan täydellinen mullkku koko mies ja kuvittelen vielä olevani aivan helvetin tärkeä. Nytkin oon niin ylimielinen et vastaan sun viestiis täysin kieli poskessa. *nauru*

PS. Lisää bissee, anyone?
noemi

Posts: 535

#212 • • noemi

Ultron f/m:
Vitun ylimielinen porkkanapää!



Mmm, porkkanoita *slurps* *jyrs*

--
Oikeutta koneille!

Amethyst

Posts: 174

#213 • • Amethyst A wonderful purple gemstone
Oli aivan loistavaa!!! *aplodit* Jalat kipeenä edelleen, mutta oli se sen arvoista! *jiihaa*

-Amethyst-

--
-Amethyst-

Juhgu

Posts: 7,921

#214 • • Juhgu Virnistelijä

wishwa:
---
Mmm, porkkanoita *slurps* *jyrs*



Kuoritaan Jonen naama ja tehdään siitä porkkanaraastetta *slurps*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

dsane

Posts: 130

#215 • • dsane -limited edition-
Olihan se. Taattua laatua. *joo*
Yoji oli snadi pettymys, odotukset tais olla liian kovat. Tätä theradia kun lukee, niin enpä tainnut olla ainoa.


Jengiä oli, lämmin oli, kivaa oli, jano oli, känni oli. Kaikkee oli.

Hyvät kemut kaikenkaikkiaan.
domi

Posts: 7,069

#216 • • Edited domi Työn sankari.

Ultron f/m:
Taidat olla vaan niin ittees täynnä!Vitun ylimielinen porkkanapää!



Huomasin juuri,että kello 0230, ihan rättiväsyneenä, voi vielä naurattaa ihan sikana. Kiitos päivän *reps*-kommentista.

Ja Jone, älä oo niin ylimielinen *uuh*
typ0

Posts: 1,892

#217 • • typ0 syntax error

Jone:
clip



sä oot sit niin ihanan perseestä <3 *uros* ja sä kans dominikh *sydän*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

domi

Posts: 7,069

#218 • • domi Työn sankari.

typ0:
---
Jone:
clip

---


sä oot sit niin ihanan perseestä <3 *uros* ja sä kans dominikh *sydän*


/me tarjoaa anaalia *possu*
Jusuplussa

Posts: 1,292

#219 • • Edited Jusuplussa UG-///
Johan olit bileet *super*

Porukkaa oli aika sopivasti ja hyvä meno koko ajan. Sebastian pisti alussa hävyttömän hyvää pauketta kehiin. CB oli *jiihaa* Proteuksen setin onnistuin missaamaan aika hyvin :/ Yoji soitteli hyviä biisejä, mutta odotin äijältä vähän enemmän. Dekot ja valot hyvät. onnistuneet bileet *hymy*
toma

Posts: 2,009

#220 • • toma Tototoototo

Ultron f/m:
Taidat olla vaan niin ittees täynnä!Vitun ylimielinen porkkanapää!



Porkkanapää [iso])8-D[/iso]

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac