Kristofer:
Ihmetyttää tällainen vinkuminen.
Mua taas ihmetettyy termien "vinkuminen" ja "vinettäminen" käyttäminen. Mä luulin että ainoastaan 13-vuotiaat käyttävät niitä Counter Strikeä pelaillessaan ja että aikuiset ihmiset osaisivat ymmärtää sen että julkisista jutuista saa ja melkeinpä pitää antaa palautetta, oli se sitten positiivista tai kritisoivaa.
Kristofer:
Jos on liikaa kuvia, miksi niitä pitää katsoa, saatika sitten alkaa valittamaan niistä? Itse katsoisin mielelläni monta sataa kuvaa tapahtumasta, siinä kun meneekin ihan hirveästi aikaa.
No siksi, että mua ihan rehellisesti kiinnostaa nähdä muidenkin kuin itseni ottamia kuvia bileistä. Musta olis hirveän kiva katsella ne muutama muita selkeästi parempi kuva, mutta niiden tonkiminen on turhauttavaa kun kuvaaja ei ole juurikaan karsinut kuvistaan huonoja kuvia, vaan on iskenyt ~100 kuvaa webbiin editoimattomina. Se antaa kuvaajasta todella laiskan kuvan ja en kyl tiedä miten tällaiselle vielä pitäis "olla kiitollinen" kuten Spiik asian ilmaisi.
Viittaat tohon plaraamiseen kuluvaan aikaan ilmeisesti niin, että muutama sata kuva on nopeasti katsottu. Jaa, kyllähän muutaman kymmenen kuvaa nyt käy minuutissa läpi jos niin haluaa, mutta mun mielestäni on kyllä suoranaista kuvaajan työn dissaamista tehdä niin. Jos kuvaaja on oikeasti nähnyt vaivaa kuvien eteen, niin kyllä pyrin kohtelemaan lopputulostakin sen verran kunnioituksella, että katson kuvat tarkkaan.
Kristofer:
Sitten vielä toinen asia. Uppasin 10 kuvaa Rushista klubitukseen, vain 2 pääsi läpi. Karsin juuri niinkuin pitikin, eli parhaat kuvat, mutta en saa päähäni, mitä asiatonta on esim. kauniissa tytössä bailaamassa kivoissa kuteissa. Selityksiä?
Tähän mä osaa antaa varmaan vastausta, koska mulla ei ole mitään tekemistä Klubitukseen tulevien kuvien valinnan kanssa. Asiattomuudesta tuskin on ollut kyse, mutta suurin osa julkaisematta jätetyistä kuvista lienee jätetään pois niiden teknisesti heikon tason vuoksi. Jos kuva on laadullisesti täysi susi, niin ei auta vaikka siinä esiintyisi Britney Spears ilman toppia.