254 posts, 13 pages, 65,786 views
salaisinko?:
---
Wintermute:
---
Kaizu:
Kiitokset loistavista bileistä ja nyt uutta vuotta odottamaan
---
Isompaa tilaa kannattaisi kyllä vakavasti harkita. Miten olisi telakkastudiot? *juonittel*
---
. ainahan sopii kysyä ^__^
idi:
*hahjust*
Meinaan vaan kun Aktia-salissa tosiaan oli niin huono ilma, baaritiski aivan tukossa ja tanssiessakin täytyi liikkua varsin minimalistisesti. Ja voisin kuvitella, että uutena vuotena porukkaa on taas niin paljon kuin sisään päästetään.
. Muutamat tutut Scott Projectin remixit soi ja sai vaan lisää energiaa. Totta batterillakin oli tekemistä. Vaikka näistä hieman negatiivisista kuulostavilta kommenteilta huolimatta parhaimmat bileet miesmuistiin.
Wintermute:
---
idi:
*hahjust*
---
Oliko se noin typerä idea?
idi:
---
salaisinko?:
---
Wintermute:
---
Kaizu:
Kiitokset loistavista bileistä ja nyt uutta vuotta odottamaan
---
Isompaa tilaa kannattaisi kyllä vakavasti harkita. Miten olisi telakkastudiot? *juonittel*
---
. ainahan sopii kysyä ^__^
---
*hahjust*

(
Pegi:
Ihan jees meno ainoa mikä häiritsi oli kuumuus :( minkäköhän ihmeen takia kaikki patterit olivart aivan tulikuumia jossainvaiheessa iltaa?
....koska harvemmin porukkaa on noin paljo.....noin kainkin puolin mahti kemut......
kiitos Kriss G ja mun kamut gnomex ja jocular..plus muut..ja sit se joka ilveilit mun kaa.....nii ja tietty....mikkihiiri ja marianne...
Spiik:
98 kuvaa ja 14 videoclippiä kyseisestä tapahtumasta www.spiik.net/muut/rush
Spiik:
98 kuvaa
Spiik:
Ihan älytöntä vinkumista, luulisi et joku olis iloinen ku joku jaksaa napsia kuvia bileissä.

Spiik:
Otetaan sitten pois. Poistakaa kommenttinne missä osoite näkyy.
Panostamisen puute? En ole mikään valokuvaaja, siksipä en tänne klubitukseenkaan kuviani tunge.

Carbonit ja Proteus veti eniten tanssilattialle, Yoji tiputti muihin nähden aika paljon BPM:ää, ja alkoi olla jo vähän puhtikin poissa, mutta kyllä sitä myhäillen kuunteli silloin kun ei jaksanut enää tanssia :) melkoista räimettä.Blue_Wabbit:
Yoji soitti juuri niin hyvin kuin olin odottanutkin. Tosin se musan katkeaminen siinä 45min setin alkamisen jälkeen ei nyt oikeen paljoa haitannu, mut.
Ei nyt yksi tekninen ongelma koko settiä pilaa, eri asia sitten jos se on jatkuvaa.Spiik:
Otetaan sitten pois. Poistakaa kommenttinne missä osoite näkyy.