61 posts, 4 pages, 29,559 views
terrae:
Minä taas etsin kuvia Airaveista, Oulusta keväältä 1997 ja Rovaniemen Arktikumissa helmikuussa 1996 järjestetyistä joistain bileistä, joitten nimeä en muista.
Näistähän on tietenki jo niin kauan aikaa, että tuskin kuvia niin vain löytyy... Saikohan Arktikumissa olla kameroitakaan?
murhis:
Itse ihmetyttää mihin katoavat NE kuvat jotka oikeesti kuvaavat itse aihetta, eli tässä tapauksessa bileitä. Suurin osa kuvista klubituksen tarjonnassa on lähinnä puolilähikuvia tai lähikuvia. Väittäisin että n. 75 %. Mihin jäävät yleiskuvat ja laajat kuvat? Mielestäni sellainen kuva jossa näkyy ihmisen kasvot tai puolet ihmisestä ja taustalla vähän epämäärästä atmosfääriä ei palvele aivan kokonaan kuvausta bileistä. Varsinkaan jos sellaisia kuvia on valtaosa.
sakk303:
Ei mua välttämättä kiinnosta pousauskuvat klubbariin rekisteröityneistä vakiobilettäjistä eri mestoissa eri kuukausina
murhis:
kyllä se vaan niin on että se yleiskuva kertoo bileistä aina enemmän kun lähikuva.
I started by photographing party people and by trying to capture their emotions on film. Its what I still do; seeing people looking so satisfied and happy moves me in the way that nothing else does. These moments of total satisfaction and happiness are the ones that I aim to publish here at Sessions.
murhis:
Just niin, toi on niin toistuva ilmiö ja pistää iha vihaks. Ton mukaan tulee sellanen fiilis, että se "kuvat" osio on lähinnä suunnattu vakkari klubbarilaisille sellaseks lotoks "Ken klubbarilainen tällä kertaa pääsi kuvaan"