MIHIN katoavat NE bilekuvat

61 posts, 4 pages, 28,348 views

Avatar
#1 • • Kadonneet biletys kuvat??? Guest
Olen jo piiiiiiitemmän aikaa ihmetelly*täh*: Minne päätyvät kaikki sellaiset bileissä otetut valokuvat jotka on otettu sinusta, minusta tai meistä JUURIKIN sillä hetkellä kun olet aivan *purr* tai menosi näyttää aivan *ökkö* tai olosi on kuin *super**pupu*??? kun niitä kuvia ei vaan löydä mistään!!! ei edes täältä*nyyh*. Mutta kun siasin tietää miltä "sivuilta" löytäisin niitä kyseisiä kuvia niin voisin lopettaa *täh**täh**täh* ja jatkaa *iloinen* bilettämistä*hymy*. Joten jos löytyis kuvia seuraavanlaisista bileistä? (future planet, hangoverparty, garden of eden, pluto, no more rock´n´roll.)*plur*
scobl

Posts: 755

#2 • • scobl
olen löytänyt monta hyvää kuvaa plattarin forumissa (past events) *hymy*

--
bred na net

sebasti

Posts: 231

#3 • • sebasti Lauma
NE juuri SINUSTA otetut kuvat saattavat joskus päätyä myös roskakoriin liian savuisina, pimeinä, tärähtäneinä tai off-focuksina... aina kun kuvat eivät onnistukkaan halutulla tavalla...
Tyly

Posts: 908

#4 • • Tyly
On mä ainakin nähnyt oikeestaa kaikki kuvat mitä musta on otettu bileissä... kait *hymy* siis semmoiset mitä ainakin muistan...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

patis

Posts: 1,158

#5 • • patis 10
Mustakaa ei loppujen lopuks oo kovin paljoo piletyskuvii, mut mä oonki niin ruma.... *heiii*

*possu*
Timce

Posts: 5,381

#7 • • Timce
TFO on saanut ainakin meikäläisestä näitä *purr* kuvia ihan mielettömästi..voi voi kun olis äiti näkemäsä.Kiitos vaan kuvaajalle *vink*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

cosmikki

Posts: 1,261

#8 • • cosmikki
hmmhm... hieman asian vierestä; kertokaa plajonpaljon osotteita missä on garden of edenin kuvia. yllättävän vähän oon löytäny niitä.. *igor*

kiitos *sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

sebasti

Posts: 231

#9 • • sebasti Lauma
Mun sivulla ainakin on edenin kuvia... ja sit myös @lexin, villen&vaavun, scottin ja essien sivuil kans
Avatar
#10 • • moria Guest
Jou tfo, heitäppäs kehiin tarkkoja www osoitteita, ni vois käydä äimäilemäs kuvaa jos jonkinmoista muista immeisistä ja ehkä myös itestäni...
Kiitos kaunis jo tässävaiheessa.*klubitus*
Gastione

Posts: 114

#12 • • Gastione
Löytyisköhän vielä lisää sivui missä vois käydä katsomassa bileist otettuja kuvia....????
Linkit näkyviin siin tapauksessa.......!!!!*sydän*
anqqa

Posts: 4,033

#13 • • anqqa tirehtööri
hämmennys -> yleinen bilehöpinä

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

anqqa

Posts: 4,033

#14 • • anqqa tirehtööri
otsikko takas.. eihän tää ihan täydellinen vielä.. :P

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Roger Roger

Posts: 3,372

#15 • • Roger Roger Kentti
Kiitoksia kun ilmoititte edenin kuvapaikat!*plur*

Ainoa huonopuoli oli (jos tää nyt on huonopuoli) se, että tuli ikävä garden of edeniä! Ne oli elämäni parhaat bileet! Tahtoo uudestaan!*iloinen*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

FraGile X

Posts: 117

#16 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Onko missään kuvia aikoja sitten olleesta Iron Raver-tapahtumasta....?!?*vink*

--
No more Rock`n Roll !!!

Jone

Posts: 8,258

#17 • • Jone Archibald Haddock
TidyBoy:

Onko missään kuvia aikoja sitten olleesta Iron Raver-tapahtumasta....?!?*vink*



Jos maltat odottaa iltaan, niin niitä löytyy sivuiltani ( http://www.flammabul.com/sessions ). Valitettavasti Iron Raverissa oli stroboon laitettu punainen kalvo, joka tekee kuvaamisesta tuskaa kameralla joka jo muutenkin korostaa punaisia sävyjä liikaa.
misjah

Posts: 3,373

#18 • • misjah Team Sika
sit on tietysti platinum.ac... =)

--
www.team*possu*.tk

dexine

Posts: 64

#19 • • dexine
Jonelle propsit loistavasti onnistuneista fotoista.

Tyylikkäitä kuvia, ei voi muuta sanoa.

*piis*

--
\"Computer games don\'t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as
kids, we\'d all be running around in darkened rooms, munching magic
pills and listening to repetitive electronic music.\"
-

Jone

Posts: 8,258

#20 • • Jone Archibald Haddock
Unixes:

Jonelle propsit loistavasti onnistuneista fotoista.

Tyylikkäitä kuvia, ei voi muuta sanoa.

*piis*



Kiitsat. Parempaan pyritään koko ajan, mutta se on vaan toisinaan valitettavan haastavaa varsinkin bileissä, joissa kustannuksia on leikattu valopuolelta.

Nyt kun vielä saisi tän koneen skulaamaan kunnolla niin voisi päivittää noita sivujakin...