Vexe:
Itseäni naurattaa ihmiset, jotka seuraavat vain MM jääkiekkoa. Ne jotka eivät ymmärrä itse pelistä muuta, kuin että pelin aikana otetaan olutta ja huudetaan suomen puolesta. Kyseessä siis itesunnon kohottaminen ja syy juoda olutta. ;)
Mun mielestä siinä ei ole mitään vikaa, että koko kansa on maajoukkueen takana kauden päätapahtumassa, ymmärsi siitä pelistä sitten mitään tai ei. Tusikinpa siinä on kyse itsetunnon kohottaamisesta ja oluen juomisesta. Se on hauskaa!! Itse 8 vuotta lajia harrastaneena seuraan eri sarjoja varsin aktiivisesti, mutta esimerkiksi yleisurheilua en seuraa aktiivisesti. Silti istun ruudun edessä, kun käynnissä ovat MM-kisat tai olympialaiset... Enkä ikinä ole hypännyt seivästä, enkä ymmärrä kuka haluaa vapaaehtoisesti juosta maratoonin. Mutta silti niitä suuria tapahtumia on hauska seurata. Mutta jos TV:stä tulee Kalevan kisat, katson mielummin vaikka kauniita ja rohkeita.
Vexe:
Enemmän minulla menee hermot ”hyvän” selostajamme Mertarannan kanssa. Tosin suuren yleisön mielestä Mertarannan selostukset ovat huippuluokka johtuen hänen ”hauskoista” hehkutuksista.
Juuri nämä hauskat hehkutukset tekevät Mertarannasta ainoan oikean vaihtoehdon. Kuka jaksaa kunnella Bubi Walleniuksen flegmaattisia tappavan tylsiä selostuksia???
Kauppatorilla nähdään, eiks jeh?!!
[muokattu 23.4.2004 09:15]