MM 2004

110 posts, 6 pages, 18,570 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#1 • • hallucinogen Edain
Kyllä se Suomi sais voittaa *iloinen* se on kyl hienoo kavereiden kanss ottaa keittoo ja kattoo lätkää, kunnon älämölöö *hih* Sit jossain baarissa pelien kattominen on kans hyvä ja tunnelma katossa *oottel**hymy*

--
pikku-*possu*

Aidrian

Posts: 1,799

#2 • • Aidrian Furian Master
sopivasti kotiinpäin vetämistä*plur* Suomi voittaa*joo* Son hyvä ettei maajoukkue ota paineita menestymisestä, eihän niillä kai ollut edes selvää mitalitavoitetta? Mutta kotikatsomoilla on*pahis*
Claquesous

Posts: 3,206

#3 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ei oikeastaan nappaa noi lätkän pilipalipelit... Pelataan ihan joka vuosi ja kaikkein parhaimmat pelaajat eivät edes ole messissä. Lisäksi vituttaa se joka vuotinen hypetys Suomen maajoukkueen mahdista. Sitten pelien edetessä tuo ”mahti” paljastuukin ihan vain markkinasloganiksi.

Mieluummin jännäilen Mestareiden liigaa, futiksen EM-kisoja Portugalissa ja Ateenan olympialaisia...

--
32. of December

[Nuclear]

Posts: 5,855

#4 • • [Nuclear] el aprendiz

mikkihiiri:
Ei oikeastaan nappaa noi lätkän pilipalipelit... Pelataan ihan joka vuosi ja kaikkein parhaimmat pelaajat eivät edes ole messissä. [...]


Eli onks sun mielestä parasta peliä NHL:ssä? Ei ne nimimiehet takaa todellakaan parasta peliä. Mun mielestä parhaat pelit on just MM-kisat joissa on jotain ”vahvistuksia” lahden toiselta puolelta. Yleensä vaan tuntuu et noi Suomen vahvistukset on niit valittelijoita ja tunareita. *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
penkkiurheilu on turhaa, menisitte itse pelaamaan siitä *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#6 • • ALIEN Guest

Hyzenthlay:
penkkiurheilu on turhaa, menisitte itse pelaamaan siitä *hih*



pah!


Slovakia vie voiton ja suomelle pronssia
flygfisk

Posts: 327

#7 • • flygfisk
Ruotsi !

No ei kyllä minuakaan nappaa paljoa nämä lätkän mm-kisat joka vuonna, mutta viime vuonna oli kyllä aivan mahtavaa herkkua se suomi-ruotsi -ottelu. Sen jälkeisenä päivänä ajelin pitkin kaupunkia ruotsin lippu ikkunasta ulkona. Kyllä keskisormia ja huuteluja tuli. Poliisikin pysäytti. Sanoi vaan ”gudaa, ajokortti ja rekisteriote..jaahas, se on sitten selvä. Hyvää päivänjatkoa ja pidä lippu korkealla” *nauru*

Odotan aivan onnessani kesää ja fudiksen em-kisoja, kun pääsee hurraamaan monien muiden kanssa ruotsin matseja baareihin. *joo*
hallucinogen

Posts: 8,190

#8 • • hallucinogen Edain
Suomen voiton takaa tänä vuonna se et kiprusoff ei oo räveltämässä *nauru* kauan siinä menikin ennen kuin joku älys antaa sille monoa *nauru*

--
pikku-*possu*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#9 • • [Nuclear] el aprendiz

hallucinogen:
Suomen voiton takaa tänä vuonna se et kiprusoff ei oo räveltämässä *nauru* kauan siinä menikin ennen kuin joku älys antaa sille monoa *nauru*


No ei oo Suomel toivoa jossei oo Kipruu lämäämässä ylivoimissa ja omassa päässä taklaamassa!

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Claquesous

Posts: 3,206

#10 • • Claquesous viidettä kolonnaa

[Nuclear]:

Eli onks sun mielestä parasta peliä NHL:ssä? Ei ne nimimiehet takaa todellakaan parasta peliä. Mun mielestä parhaat pelit on just MM-kisat joissa on jotain ”vahvistuksia” lahden toiselta puolelta.



En ole edes väittänytkään NHL:ssä pelattavan Sitä Parasta Lätkää. Mutta ymmärtääkseni kaikki pelaajat eivät edes halua tulla edustamaan maataan kisoihin, johtuen juuri siitä, että MM:sta pelataan joka vuos. Eikä kaikki pelaajat ole edes NHL:ssä vaan kieltäytyjiä löytyy myös Euroopasta. Suomi on kuitenkin ymmärtääkseni aika hyvin välttynyt tältä ilmiöltä, mutta taisipa olla ainakin Venäjä, jolla on ihan oikeita vaikeuksia koota kunnollista joukkuetta.

--
32. of December

hallucinogen

Posts: 8,190

#11 • • hallucinogen Edain

[Nuclear]:
No ei oo Suomel toivoa jossei oo Kipruu lämäämässä ylivoimissa ja omassa päässä taklaamassa!



Etelän hyttysetkin taklaa ja lämää kovemmin kun kipru *nauru* Sen ois tietenkin voinu laittaa maaliin ja ilman maskii niin ehkä vastustajat ois säikähtänyt pahan päiväisesti ja eivät ois uskaltanu ylittää siniviivaa *nauru*

--
pikku-*possu*

Claquesous

Posts: 3,206

#12 • • Claquesous viidettä kolonnaa

flygfisk:
Ruotsi !

No ei kyllä minuakaan nappaa paljoa nämä lätkän mm-kisat joka vuonna, mutta viime vuonna oli kyllä aivan mahtavaa herkkua se suomi-ruotsi -ottelu. Sen jälkeisenä päivänä ajelin pitkin kaupunkia ruotsin lippu ikkunasta ulkona. Kyllä keskisormia ja huuteluja tuli. Poliisikin pysäytti. Sanoi vaan ”gudaa, ajokortti ja rekisteriote..jaahas, se on sitten selvä. Hyvää päivänjatkoa ja pidä lippu korkealla” *nauru*

Odotan aivan onnessani kesää ja fudiksen em-kisoja, kun pääsee hurraamaan monien muiden kanssa ruotsin matseja baareihin. *joo*



Siutanan muanpetturi! Varro vuan, jottet jou'u saunan taakkehe...

Aika kova veto, kun muistaa miten pettyneit ihmiset oli sen tappion jälkeen ja lehdet pyörittivät peijaisia vissiin viikon...*nauru*

--
32. of December

[Nuclear]

Posts: 5,855

#13 • • [Nuclear] el aprendiz

mikkihiiri:
En ole edes väittänytkään NHL:ssä pelattavan Sitä Parasta Lätkää. Mutta ymmärtääkseni kaikki pelaajat eivät edes halua tulla edustamaan maataan kisoihin, johtuen juuri siitä, että MM:sta pelataan joka vuos. Eikä kaikki pelaajat ole edes NHL:ssä vaan kieltäytyjiä löytyy myös Euroopasta. Suomi on kuitenkin ymmärtääkseni aika hyvin välttynyt tältä ilmiöltä, mutta taisipa olla ainakin Venäjä, jolla on ihan oikeita vaikeuksia koota kunnollista joukkuetta.


Missä nämä parhaat pelaajat sitten ovat jossei NHL:ssä eikä osallistu maajoukkueeseen? Toki on noita jotka eivät ota osaa, joko pelaaminen mistä saa rahaa vaan kiinnostaa tai sit kuten juuri mainitsit, niin Venäjällä on ollut ongelmia koota joukkueet ku valmentajat eivät ole olleet pelaajien suosituimpia.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

[Nuclear]

Posts: 5,855

#14 • • [Nuclear] el aprendiz

hallucinogen:
Etelän hyttysetkin taklaa ja lämää kovemmin kun kipru *nauru* Sen ois tietenkin voinu laittaa maaliin ja ilman maskii niin ehkä vastustajat ois säikähtänyt pahan päiväisesti ja eivät ois uskaltanu ylittää siniviivaa *nauru*


Hah, Kipru oli just paras, koska ite ainakin kauhulla odotin et mitä se tekee niin saatiin vähän jännitystä peliin. Eikä mul ois mitään sitä vastaan et Kipru laitettais maaliin, kunhan olis vaan se nuorempi. *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hallucinogen

Posts: 8,190

#15 • • hallucinogen Edain

[Nuclear]:
Hah, Kipru oli just paras, koska ite ainakin kauhulla odotin et mitä se tekee niin saatiin vähän jännitystä peliin. Eikä mul ois mitään sitä vastaan et Kipru laitettais maaliin, kunhan olis vaan se nuorempi. *vink*



Äh vanha kipru maaliin, sil on niin kamala letti ja naama et johan sitä kiukkokin pelästyy ja lähtee vauhdilla vastustajan päätyyn *nauru*

--
pikku-*possu*

antOn°

Posts: 1,094

#16 • • antOn° 02200
Suosikkia ei vaihdeta kuten sukkia! Eli tänäkin vuonna tiukasti Slovakian puolella ja ilmeisesti hyvällä kertoimella (jälleen kerran). Slovakiallehan on tänä vuonna tarjolla saman kaltaista herqqua, kuin Suomelle -95. Eli tilaisuus voittaa MM 'rakkaan' naapurinsa Tsekin kotikisoissa, siis isännän nenän alla. Tämä varmasti siivittää slovakit huimaan vireeseen. Tosin Suomenkaan kisamenestystä vastaan ei minulla mitään ole, mutta mutta.. realistinen pitää olla. Ja tietysti Suomi - Ruotsi ottelua odotetaan kuumeisena, toivottavasti se tulee vastaan vasta, kun panokset ovat ottelussa kohdallaan, eli pudotuspelivaiheessa tai mitallipeleissä..
Jusuplussa

Posts: 1,292

#17 • • Jusuplussa UG-///
PETTURIT! ..Suomi jyrää
Vexe

Posts: 1,016

#18 • • Vexe
Itseäni naurattaa ihmiset, jotka seuraavat vain MM jääkiekkoa. Ne jotka eivät ymmärrä itse pelistä muuta, kuin että pelin aikana otetaan olutta ja huudetaan suomen puolesta. Kyseessä siis itesunnon kohottaminen ja syy juoda olutta. ;)

Enemmän minulla menee hermot ”hyvän” selostajamme Mertarannan kanssa. Välillä tuntuu siltä, että Mertaranta selostaa aivan eri peliä, kuin mistä kuva tulee. Muutenkin minua ärsyttää Mertarannan selostuksissa se, ettei hän osaa edes jääkiekon termistöä. Mertaranta huutaa, että ”Hieno ohjaus maalille”, kun puolustaja laukaisee viivalta. Luulisi tuolla selostamiskokemuksella osaavan laukauksen ja ohjauksen eron. Muutakin vikaa löytyy niin paljon, että toivottavasti löytyisi asiantuntevampi selostaja jostain. Tosin suuren yleisön mielestä Mertarannan selostukset ovat huippuluokka johtuen hänen ”hauskoista” hehkutuksista.

Rapakon takana pelataan tällä hetkellä huomattavasti tasokkaampaa kiekkoa kuin MM kisoissa. Odotellaan olympialaisia. Sielä ne oikeasti parhaat pelaavat. Sitten sytyn minäkin :)

[muokattu 22.4.2004 21:16]
Jusuplussa

Posts: 1,292

#19 • • Jusuplussa UG-///

Vexe:
jotka seuraavat vain MM jääkiekkoa.



_o/
[Nuclear]

Posts: 5,855

#20 • • [Nuclear] el aprendiz

Vexe:
Itseäni naurattaa ihmiset, jotka seuraavat vain MM jääkiekkoa. Ne jotka eivät ymmärrä itse pelistä muuta, kuin että pelin aikana otetaan olutta ja huudetaan suomen puolesta. Kyseessä siis itesunnon kohottaminen ja syy juoda olutta. ;)


Niin, eihän sitä 10v. harrasteltuaan siitä pelistä mitään ymmärrä. *vink*

Enemmän minulla menee hermot ”hyvän” selostajamme Mertarannan kanssa. Välillä tuntuu siltä, että Mertaranta selostaa aivan eri peliä, kuin mistä kuva tulee. Muutenkin minua ärsyttää Mertarannan selostuksissa se, ettei hän osaa edes jääkiekon termistöä. Mertaranta huutaa, että ”Hieno ohjaus maalille”, kun puolustaja laukaisee viivalta. Luulisi tuolla selostamiskokemuksella osaavan laukauksen ja ohjauksen eron. Muutakin vikaa löytyy niin paljon, että toivottavasti löytyisi asiantuntevampi selostaja jostain. Tosin suuren yleisön mielestä Mertarannan selostukset ovat huippuluokka johtuen hänen ”hauskoista” hehkutuksista.


Ihmiset kun tykkää niin eri tavoista, mulle Mertarannan hehkutus/pirteys/eläytyvyys on paljon parempi kuin NHL-pelien selostajat, jotka osaa termistön ja suhtautuu tyystin eri tavalla selostukseen. Se kuinka Mertaranta eläytyy peliin tuokin sen pienen lisäpotkun joka auttaa jaksamaan läpi koko pelin.

Rapakon takana pelataan tällä hetkellä huomattavasti tasokkaampaa kiekkoa kuin MM kisoissa. Odotellaan olympialaisia. Sielä ne oikeasti parhaat pelaavat. Sitten sytyn minäkin :)


Joskus junnuna (tai no sellanenhan mä vieläkin oon) seurasin NHL:ää mut sit jotenkin se pelityyli ei vaan natsannu ollenkaan. Sen koommin en oo nykyään seurannu mut vanha kanta pätee, NHL:ää ei tueta. *iihhih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku