MM 2004

110 posts, 6 pages, 18,615 views

Mark

Posts: 7,311

#41 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
aivan yks vitun hailee *igor* viime vuoden mömmöm kisojen jälkeen loppu mun lätkän kattominen..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

pyhimys

Posts: 622

#42 • • pyhimys
Bubi on kyllä legendaarinen:
- sittenkin parempi joukkue voitti ottelun, koska se joukkue, joka tekee enemmän maaleja ottelussa voittaa ottelun, koska jääkiekko-ottelu on maalintekokisa

Ja se sitten se into into millä hän otteluita selostaa
- nähdäkseni siellä tuli maali ja näin Suomi sittenkin voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden *hih*
technetium

Posts: 170

#43 • • technetium
Veikkaisin tuota slovakiaa kun niillä on aina niin v***** kova jengi näissä kisoissa! Ja muutenkin näkyy jop niitten asenteesta että ne tulee aina täysillä ja ei senttiäkään anneta periksi vaikka olisi mikäkin lätkä supervalta edessä!! :)
Saara

Posts: 1,954

#44 • • Saara #2970
Alkaako olla jo se aika vuodesta? Ei perkele... Kutsukaa vaan maanpetturiksi, mut mua ei kiinnosta koko hemmetin lätkä.... *eiei*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

hallucinogen

Posts: 8,190

#45 • • hallucinogen Edain

dalifemme77:
Suomi viddu voittaa!! *räyh*


Aivan! me pidetään sit kisastudiossa Suomen puolia ja annetaan nokkaan muille jotka on eri mieltä *pahis* niin ja sen lisäksi dokataan, lätkän yksi perusominaisuus on et katsojat on änkyrässä *nauru*

--
pikku-*possu*

r2

Posts: 4

#46 • • r2
Niedermeyer, B-Mo, Heatley, Morris, Brewer, Briere, Friesen polkemassa hullun lailla, ja kaiken takana Luongo... Aijaijai... Päälle vielä vähintään jännä tuuri lohkojen arvonnassa (A & D lohkot ;P). No, ainakin niitä matseja on lysti katsoa kun NHL starbat tekee tuhojaan.

Känädä vie.

Ps. Hyvä Suomi :(

(mis kipru?)
[Nuclear]

Posts: 5,855

#47 • • [Nuclear] el aprendiz

r2:
(mis kipru?)


Parturissa.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Dalifemme

Posts: 1,629

#48 • • Dalifemme Dementia simplex

hallucinogen:
Aivan! me pidetään sit kisastudiossa Suomen puolia ja annetaan nokkaan muille jotka on eri mieltä *pahis* niin ja sen lisäksi dokataan, lätkän yksi perusominaisuus on et katsojat on änkyrässä *nauru*


Kyllävain! Sportti ruulz kisastudiona.Siellä on vietetty monen monet kisat nakit silmillä karjuen.Paitsi loppupelien aikana ei sit voi dogaa paljon kun kännissä menee aina puolet matsista ohi joka tap. *igor*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#49 • • [Nuclear] el aprendiz

dalifemme77:
Kyllävain! Sportti ruulz kisastudiona.Siellä on vietetty monen monet kisat nakit silmillä karjuen.Paitsi loppupelien aikana ei sit voi dogaa paljon kun kännissä menee aina puolet matsista ohi joka tap. *igor*


Kisastudiot jonkun himassa on x^9 kertaa paremmat. *joo*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jussi Soro

Posts: 6,385

#50 • • Jussi Soro choon!
Tyly tuomio. Ainoo voitto alkusarjassa ukrainaa vastaan, sekin vaan 6-2. Muilta otetaan turpaan huolella. Putoominen välierissä on melkein varma.
Bishop Henrik

Posts: 135

#51 • • Bishop Henrik

Saara:
Alkaako olla jo se aika vuodesta? Ei perkele... Kutsukaa vaan maanpetturiksi, mut mua ei kiinnosta koko hemmetin lätkä.... *eiei*



Et ole maanpetturi... olen kanssasi täysin samaa mieltä.

--
fucking hostile...

Dalifemme

Posts: 1,629

#52 • • Dalifemme Dementia simplex

[Nuclear]:
Kisastudiot jonkun himassa on x^9 kertaa paremmat. *joo*


Niin no, makuasia. Mä diggaan olla raflassa ainakin loppupelien aikana.Kyl mäkin alkusarjat usein tsiigailen himassa frendien kanssa mut mä satun olemaan aika luja ääninen kun lätkästä on kyse niin pitää sitä naapureille antaa jonkin verran armoa *hih*
Aidrian

Posts: 1,799

#53 • • Aidrian Furian Master
huomenna saadaan tiimihenki todelliseen testiin*hih* Jos tulee selkään jo jenkkejä vastaan, voi surutta kääntää kanavat jatkossa vaikka nelosen puolelle. Sitte on yksi syy enemmän juoda kaljaa*iloinen*vaikkei eka matsi vielä paljon ehkä merkkaa, kuin henkiseltä kantilta*justjoo* ja joku tossa jo sanoki, että kotikisastudio on mucho bueno juttu*joo* Ensinnäki urkkajuoma (karjalaa, tietenkin) on paljon halvempaa kuin pelissä, kunnon äänentoistolaitteet takaa optimaallisen (lähes aidon?) tunteen peliin. Ainut mikä mättää on toi 21” telkkari.. kuva vois tietty olla heijastettu seinällä.. mut äh, tarpeeks vaan sponsorijuomaa ni alkaa fiilistä löytymään. On tietty eri asia auttaako se huutaminen täällä himassa vai siellä katsomossa.. jos sielläkään*nauru*
TonySt

Posts: 4,166

#54 • • TonySt mediamoguli
EVVK

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Avatar
#55 • • Nancy Guest
*piirtää suomiliput poskiinsa, hankkii ison kasan sipsejä ja muita herkkuja sekä janoa lievittämään muutama (lue: niin paljo kun jaksan kantaa) sidukka pullo ja istahtaa teeveen ääreen*
Mä olen valmis, pelit voi alkaa! Mitä suuremmalla todennäkösyydellä Suomi ei tule voittamaan, mut se ei haittaa mun fiiliksii. Syke aina ollu yhtä korkeella kun on seurannu esim. Suomi- Ruotsi peliä, et tekeekö se prkeleen Forsberg sen voitomaalin maalin viel täs loppusekunneilla vai ei...*dissaa**hih*
Henna

Posts: 4,965

#56 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Jesh, skabat alkaa taas!!!
Kisastudiot pystyyn! *aplodit*
Howdy

Posts: 7,955

#57 • • Howdy Oldie
I Don't give a fuck ...

--
Käpy vailla vertaa

hallucinogen

Posts: 8,190

#59 • • hallucinogen Edain
Jenkeistä on yhtä paljon vastusta kun joukkueellisesta kipruja *nauru* viime vuonnahan ne joutu karsintasarjaan, oisin niin nauttinu kun olisivat tippuneet b-sarjaan *nauru*

--
pikku-*possu*

Toope

Posts: 424

#60 • • Toope TEAM HOROT KYYKKYYN!!!
suomi vie ja muut vikisee!!!