526 posts, 27 pages, 243,654 views
sapeli:
Tämä kemia kuitenkin lopahtaa jossain vaiheessa, yleensä riippuen parista kuukaudesta muutamaan vuoteen - kemiaa opiskeleva ystäväni mainitsi kaksi vuotta jonkinlaisena tyypillisenä maksimirajana. Olen itse kokenut tämän ja uskon siihen.
siveys:
---
sapeli:
Tämä kemia kuitenkin lopahtaa jossain vaiheessa, yleensä riippuen parista kuukaudesta muutamaan vuoteen - kemiaa opiskeleva ystäväni mainitsi kaksi vuotta jonkinlaisena tyypillisenä maksimirajana. Olen itse kokenut tämän ja uskon siihen.
---
Ei *lvetti kiitos ehkä viikkon parhaista nauruista
unik:
Rakkaus on ruma sana
~silence~:
---
copycat:
Mä en tiiä ainakaa mitää pahempaa.Sitä luulee elämänsä olevan malillaan kunnes...sitä RAKASTUU!!!! Koko elämä kääntyy ylösalasin...mikään ei koskaan palaa ennalleen ja sun elämäs on pelkkää kärsimystä ja uuden epäonnisen rakkauden etsintää ja aina vaan käu huonommin...
---
Darling when did we fall? When was it over?
Darling when? When did we fall? When was it over?
I suppose it is the price of falling in love
I fear it is the price of falling in love
Uhuu:
---
DarkElf:
Kuulin joskus jostain että rakkaus on aikuisille sama asia kuin joulupukki lapsille. Se/sitä on olemassa niin kauan kuin siihen uskoo
---
joulupukilta sentään saa jotakin...
-vanhapiikautunutkyynikkouhuu
Pygmi:
---
Uhuu:
---
DarkElf:
Kuulin joskus jostain että rakkaus on aikuisille sama asia kuin joulupukki lapsille. Se/sitä on olemassa niin kauan kuin siihen uskoo
---
joulupukilta sentään saa jotakin...
-vanhapiikautunutkyynikkouhuu
---
*reps* ei rakkaus automaattisesti tarkoita että on luvassa namia