Android, 22.2.2006 14:25:
---
ReiNe, 22.2.2006 13:36:
onpas nyt avauduttu taas..
---
Aika hyvin koko tuo Cosmopolitan-ilmiö kietytyy sinun viestiin.
Olen itse suorittanut oraaliseksiä naiselle, joka ei ollut ajellut karvojaan, enkä tukehtunut.
Posliinina oleminen ei ole hygieniallista, koska kuten jo olen todennut, karvojen ajelu rasittaa ihoa ja synnyttää pieniä reikiä, jolloin erinäiset tulehdukset syntyvät helpommin, bakteerit pääsevät niihin, saattaa tulla nyppylöitä jne. Iho ei tykkää hyvää. Voit olla varma, ettei ihoon synny ajelusta syntyviä haavoja jos et karvoja ajele. Lääkäritkään eivät suosittele posliiniksi ajelua. Niin kauan kuin pesee alapäätään, niin karvat eivät ole mikään epähygieniallinen asia. Lääketiedekin on tästä ihan samalla kannalla, joten demi-teinien mielipiteet eivät paljoa hetkauta.
Minusta täysin karvattomista sukupuolielimistä tulee lähinnä mieleen pikkulapset, joilla ei karvojen kasvu vielä edes ole alkanut. Trimmaamisen nyt ymmärrän jos karvoja on erittäin runsaasti, mutta posliini...Yök.
Ps. Harvinaisen rasittavaa lukea tekstiä josta puuttuu rakenne noin täydellisesti. Ymmärrettävyys kärsii.
Mä en kyllä missään vaiheessa puhunut posliinista vaan trimmaamisesta. Lopussa mainitsin ton posliini vaihtoehdon: mikäli sulla on ohut ja hento karvoitus, se on helppo pitää posliinina. (ei tule niitä näppylöitä ja karvatupen tulehduksia) Jos ei, siitä seuraa nuo sun mainitsemat oireet. - Eli turha keikka niinkuin kirjoitin-. Karvat eivät tosiaan ole epähygieenisiä, vaan eritteet, jotka tarttuessaan kiinni karvoitukseen muodostavat todellisia bakteeripesiä.
Myönnän, että mun teksti saattoi olla hiukan hyökkäävä, mut että se ymmärrettäisiin asiasisällöltään noin väärin?
Ja toi demi-teini läppä oli jo vähän asiaton.
edit:
ps. harvinaisen ärsyttäviä noi sun postaukset. taidat olla harvinaisen ärsyttävä tyyppi noin mun makuun.