Oletko posliini vai et?

604 posts, 31 pages, 399,422 views

Cloud

Posts: 2,162

#561 • • Cloud Game Freak

Lege, 16.9.2006 23:26:
en tiedä teistä mutta omani on niin massiivinen että sillä on oma kiertoratansa (bonuksena se taivuttaa valoa puoleensa)



Eihän toi ole viel mitään jos se ei oo puhdasta timangia oikea taika meisseli

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Syce

Posts: 1,649

#563 • • Syce
haha,...tstä taidettiinkin sunnuntain hiutaleessa keskustella*nauru* noh..tulipahan vastattua tähänkin
Cress

Posts: 405

#564 • • Cress
pakko sheivailla ku muute ei näkyis mitää! *hih*
Sallakat

Posts: 2,220

#565 • • Sallakat jungle, baby !
posliinia en halua itselleni enkä tarvitse sitä kumppaniltanikaan. Siitä tulee vähän omituinen fiilis, en tiedä miksi. Plus tietäisin sen olevan high maintenance, enkä sellaiseen jaksaisi ryhtyä.

Trimmattu täytyy kuitenkin olla. Se on ihan perus edellytys sänkypuuhat huomioon ottaen. Miehellä ei niinkään perusedellytys kuin naisella. En millään voisi vaatia kumppaniani sietämään luonnonpuskaa, eihän se kuitenkaan ole mitenkään käytännöllinen.
Smorb

Posts: 193

#566 • • Smorb
mä ainaki pyrin siihe et oisin posliini :D
Mar6

Posts: 2,178

#567 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

aapee, 17.9.2006 06:28:
tunnustetaan nyt samantien että silloin kun on tylsää niin esinahan venyttely ei onnistu, sitä ei ole. *tirsk*



Kiitos että jaoit tämän kanssamme!

--
-Where there is house there is a home-

egmondo

Posts: 292

#569 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
posliini tietenkin *tirsk*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

AdonisHercules

Posts: 596

#570 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Shaven *sydän*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Timce

Posts: 5,381

#571 • • Timce
Se puska on siinä lämmittämässä kylminä talviöinä. Olishan se kamalaa, jos tuubi kylmettyis ja iskis "kusiluikka", eli virtsaputkentulehdus. :/ Samanlaiset fiilikset kustessa, kuin Nha Trangista saadussa kotiintuliaisessa.

-> *neuloja kuseskel*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Tarsu

Posts: 2,449

#572 • • Tarsu

Timce, Samanlaiset fiilikset kustessa, kuin Nha Trangista saadussa kotiintuliaisessa.

-> *neuloja kuseskel*



kerro lisää!
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

kokosbollar

Posts: 334

#575 • • Edited kokosbollar franks and beans!
Hmhp, kaikilla on nykyään posliinit, mutta toista se oli ennen vanhaan..! *nauru* tekis oikeen mieli kasvattaa joku ihan älytön viidakko down there (ks. eka american pie*vink*) ja sit naureskella kundin ilmeelle ku päästäis sänkypuuhiin.. mwahhahaa.

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

*Stardust*

Posts: 202

#576 • • *Stardust*

zeuzz, 4.8.2007 18:18:
---
T-mu, 10.2.2007 11:34:
ajoin nyytit

---


taitolaji



2nd that *lmao* pari kertaa yrittänyt, vuotanut verta ja itkua, ja lopulta hyväksynyt karvaisen habitukseni sellaisenaan. Pieni tuunaus on ajoittain paikallaan tosin, eikä edes "kovin" kivuliasta.

--
My pain is constant and sharp and i do not hope for a better world for anyone. In fact i want my pain to be inflicted on others. I want no-one to escape. - Patrick Bateman (American Psycho)

miGGi

Posts: 236

#577 • • miGGi ...same shit, different asshole...
semi ! !

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Progress

Posts: 955

#578 • • Progress
trimmattu - posliini

riippuu miten usein muistan/ jaksan ajella.
Mut mihinkää pensaikko-malliin mulla ei kyl koskaan pääse kasvamaan.... *nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Jusuplussa

Posts: 1,292

#579 • • Jusuplussa UG-///
Parasta näissä mun 13,4cm karvoissa on se, ku käy kusella, nii sieltä karvojen seasta vaa valuu pissaa, eikä salin pukkarissa tai uimahallin suihkussa kukaan edes pysty näkemään, että onko mulla 2,4cm ja 4,5cm murhamela. Näin se vaan on.
soturi

Posts: 194

#580 • • soturi hypnotoad

*Stardust*, 18.8.2007 14:47:
---
zeuzz, 4.8.2007 18:18:
---
T-mu, 10.2.2007 11:34:
ajoin nyytit

---


taitolaji

---


2nd that *lmao* pari kertaa yrittänyt, vuotanut verta ja itkua, ja lopulta hyväksynyt karvaisen habitukseni sellaisenaan. Pieni tuunaus on ajoittain paikallaan tosin, eikä edes "kovin" kivuliasta.



Emmä vaa koskaan oo verta saanu itteeni vuotamaan *nauru*
Ja joo ite kans trimmattu. Kaikki muu pois paitti ihan vähän siihen päälle. Ja sekin pitää leikata lyhyemmäks...

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!