mikä on parempaa kuin seksi?

787 posts, 40 pages, 292,684 views

Samu

#341 • • Samu Bodhisattva
Mun käsityskyvyn mukaan sellaiset vastaukset, kuten "hyvä seksi", "loistava seksi", "erinomainen seksi", "ryhmäseksi", "lisää seksiä".....jne.jne eivät vastaa kysymykseen "mikä on parempaa kuin seksi?".

Ei mulla muuta, soitellaan!

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

kap-pu

#342 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Essi:
Toi nelonen ei läheskään aina tunnu olevan kaikille niin helppoa.

ei kyl.

no communication kills relationships!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Tatu*

#343 • • Edited Tatu* Da ChARMER cHARMELEON

Armin:
Vaikka siis, hyvä kirja (hyvä leffa), hyvä ruoka, hyvä uni ja hyvä seksi ovat kaikki samalla lähtöviivalla

Eli tällänen päivä olisi täydellinen:
1. Alkuillasta luetaan mukavaa kirjaa pehmeässä sängyssä (tai muussa mukavassa paikassa, pehmoisessa ja lämpimässä) yksin
2. Treffeille(?) syödään hyvää ruokaa joko ravintolassa tai kokataan itse ja ylistetään toisiamme kokkeina.
3. Juomme hyvää viiniä
4. Keskustelemme asioista
5. Rakastelu
6. Toisen kainaloon tyytyväisenä nukahtaminen

Tämä setti on paljon parempi kuin pelkkä seksi.

Mutta valitettavasti liian harvinaista *nyyh*

*huoh*

--
'FeelTheBassComeDownOnMeBaby'

Samu

#344 • • Samu Bodhisattva

kirsch:
---
Armin:
1. Alkuillasta luetaan mukavaa kirjaa pehmeässä sängyssä (tai muussa mukavassa paikassa, pehmoisessa ja lämpimässä) yksin
2. Treffeille(?) syödään hyvää ruokaa joko ravintolassa tai kokataan itse ja ylistetään toisiamme kokkeina.
3. Juomme hyvää viiniä
5. Rakastelu

---

Mulla oli eilen just tommonen päivä miinus nro 1..!*plur*

Mies oli ollut 3 tuntia keittiössä kun tulin kotiin.. "hyvää 2kk -päivää kulta!"*sydän**sydän*

Mäkin olin kerran 8 tuntia keittiössä! Olin nukahtanu pöydän alle.

No mut tosiaan, toi Armin lista on aikas hyvä.. Mutta kyllä mä mieluummin vietän aamunkin kumppanin kanssa, eli 1. kohta ei päde.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Metsäpiru

#345 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Tällä hetkellä on tosiaan keksi mitään muuta, koska viime kerrasta on aikaa 3 kuukautta *nauru*.. huhhuh, tää ei tee hyvää mun pervolle mielenterveydelle *igor*
Cloud

#346 • • Edited Cloud Game Freak
Mikä on parempaa kuin seksi? Niin no huono seksi nyt on aina täyttä skeidaa ja sitä nyt ei jaksa hetkeäkään ellei nyt halua miellyttää kumppania.

Tällä hetkellä on sellanen fiilis että mikä tahansa on parempaa kuin toisen sukupuolen naamojen katselu tai mielistely jonkun seksin takia.. niin turhaa toimintaa ja itseään siinä vaan satuttaa..

Siis yhteenveto.. Minä mtv-pullamössö sukupolven jäsen julistan että tietokone on ainoa rakas ja ainoa jota tarvitsen kaikki muu on turhaa vouhotusta.

I luv <3 computer.. se ei ainakaan kinua suhteeseen, jätä, valita liiallisesta pelaamisesta tms.. ei tollasten jälkeen se seksikään maistu enää samalta..

Eli kunnon sessiot tietokoneen kanssa voittaa million vain seksin.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Armin

#348 • • Armin surffitukka

Samu:
---
kirsch:
---
Armin:
3. Juomme hyvää viiniä
5. Rakastelu

---

Mulla oli eilen just tommonen päivä miinus nro 1..!*plur*

Mies oli ollut 3 tuntia keittiössä kun tulin kotiin.. "hyvää 2kk -päivää kulta!"*sydän**sydän*

---

Mäkin olin kerran 8 tuntia keittiössä! Olin nukahtanu pöydän alle.

No mut tosiaan, toi Armin lista on aikas hyvä.. Mutta kyllä mä mieluummin vietän aamunkin kumppanin kanssa, eli 1. kohta ei päde.

Joo, se on ihan totta.
Artikuloin hiukan huonosti...
Aamu ois jees mutta täytyy ottaa huomioon että on työt ja koulut tai muuta menot niin sinne pitää lähteä ja sitten niiden jälkeen on kiva rentoutua kirjan parissa (tai siis tapansa kullakin) ja sitten taas viilettää oman kullan kainalossa.

Yhdessäolo on kivaa, mutta on se kiva joskus olla yksinkin jotte yhdessäolo olisi taas vielä kivampaa *vink*
Progress

#349 • • Progress
oman kullan viekussa lähekkäin...*sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

armed_ahmed

#350 • • armed_ahmed armed_ahmed
kaikki siisti.

--
korvat soi vieläkin.

Sella

#351 • • Sella sellanen

Progress:

Eiku KAIKKI jutut oman kullan kaa...*iloinen*
*sydän*
Mumuli

#352 • • Mumuli UG-///
Bravo jäätelö

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Maikhi

#353 • • Maikhi teo-nancatl
Nomicin piripolkka setit *grr*

--
My imagination friend says that you have a big problems

Arocle

#354 • • Arocle Lucid Milk
Fazerin Sininen *jiihaa*
leonli

#355 • • leonli
RAKKAUS + SEKSI = PARAS SEKSI.....*joo*
Epailija

#357 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Cloud:
I luv <3 computer.. se ei ainakaan kinua suhteeseen, jätä, valita liiallisesta pelaamisesta tms.. ei tollasten jälkeen se seksikään maistu enää samalta..

Kone saattaa tiltata vaikka kesken tallennuksen, se saattaa vaatia huoltoa ja ajureiden päivitystä, jotka taas saattavat saada vanhat ohjelmat sekaisin. Kovalevyt saattavat kossahtaa ja viedä elämäntyösi mennessään, Windows saattaa heittää levynkäsittelyn peliin juuri silloin kun sujuva ruudunpäivitys on elinehto, eikä Linux tarjoa samanlaisia viihdykemahdollisuuksia kuin epävakaa kilpailijansa. Lisäksi kaikkia irrationaalisia pikkuvikoja todennäköisesti löytyy pitkin koneen elinkaarta. Uusi kannettavani esimerkiksi onnistuu virransäästötilaan mennessään hukkaamaan dvd-aseman niin, että kone pitää käynnistää uudestaan, jos haluaa sitä käyttää. (Ajuripäivitystä en ole kokeillut, koska koen sen tällä hetkellä suuremmaksi pahaksi.) Vakaaksi kehuttu Windows XP:kin on onnistunut muutamaan otteeseen sammutuksen yhteydessä jumahtamaan, jolloin akku pitää repiä irti koneesta, että saa sen sammumaan.

Ei se elämä tietokoneenkaan kanssa ihan auvoistakaan siis ole. Toki silloin kun homma toimii, niin *sydän**plur*.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

tweety

#358 • • tweety tsirptsirp
parempaa kuin seksi ois varmaan minttu jäde, mut viel parempaa olis saada jädee ja seksii samaan aikaan*kuolaa*aaah...täytyykin ehdottaa...*vink*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

wetware

#359 • • wetware wenator

Sella:
---
Progress:

---

Eiku KAIKKI jutut oman kullan kaa...*iloinen*
*sydän*

eli kaikki jutut on parempaa kuin seksi (sen kullan kanssa)

ton vois ottaa jo aika disautuksena
kap-pu

#360 • • kap-pu the amazing suction cup boy

tweety:
mut viel parempaa olis saada jädee ja seksii samaan aikaan*kuolaa*aaah...täytyykin ehdottaa...*vink*

se jäde kandee ehkä kuitenkin nauttia jostain muualta kuin SEN päältä, saattaisi tulla kylmästä aiheutuvia, hm, ongelmia, sen seksipuolen suhteen...

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.