787 posts, 40 pages, 292,648 views
*huoh*Armin:
Vaikka siis, hyvä kirja (hyvä leffa), hyvä ruoka, hyvä uni ja hyvä seksi ovat kaikki samalla lähtöviivalla
Eli tällänen päivä olisi täydellinen:
1. Alkuillasta luetaan mukavaa kirjaa pehmeässä sängyssä (tai muussa mukavassa paikassa, pehmoisessa ja lämpimässä) yksin
2. Treffeille(?) syödään hyvää ruokaa joko ravintolassa tai kokataan itse ja ylistetään toisiamme kokkeina.
3. Juomme hyvää viiniä
4. Keskustelemme asioista
5. Rakastelu
6. Toisen kainaloon tyytyväisenä nukahtaminen
Tämä setti on paljon parempi kuin pelkkä seksi.
Mutta valitettavasti liian harvinaista
kirsch:
---
Armin:
1. Alkuillasta luetaan mukavaa kirjaa pehmeässä sängyssä (tai muussa mukavassa paikassa, pehmoisessa ja lämpimässä) yksin
2. Treffeille(?) syödään hyvää ruokaa joko ravintolassa tai kokataan itse ja ylistetään toisiamme kokkeina.
3. Juomme hyvää viiniä
5. Rakastelu
---
Mulla oli eilen just tommonen päivä miinus nro 1..!
Mies oli ollut 3 tuntia keittiössä kun tulin kotiin.. "hyvää 2kk -päivää kulta!"
Cloud:
Eli kunnon sessiot tietokoneen kanssa voittaa million vain seksin.
Samu:
---
kirsch:
---
Armin:
3. Juomme hyvää viiniä
5. Rakastelu
---
Mulla oli eilen just tommonen päivä miinus nro 1..!
Mies oli ollut 3 tuntia keittiössä kun tulin kotiin.. "hyvää 2kk -päivää kulta!"
---
Mäkin olin kerran 8 tuntia keittiössä! Olin nukahtanu pöydän alle.
No mut tosiaan, toi Armin lista on aikas hyvä.. Mutta kyllä mä mieluummin vietän aamunkin kumppanin kanssa, eli 1. kohta ei päde.
Cloud:
I luv <3 computer.. se ei ainakaan kinua suhteeseen, jätä, valita liiallisesta pelaamisesta tms.. ei tollasten jälkeen se seksikään maistu enää samalta..