mikä on parempaa kuin seksi?

787 posts, 40 pages, 289,363 views

typ0

Posts: 1,892

#1 • • typ0 syntax error
tulee usein pohdittua sanontaa ”parasta mitä voi tehdä housut jalassa” tosin sitte ku tota rupee pohtiin sä voit ajaa porchea alasti, voit lautailla kirkkaassa auringonpaisteessa täydellisessä säässä puuteri lumella alasti.. tai ainaki pipo päässä *nauru*

kerro/totea/lausu oma ajatus aiheesta

itse olen miettinyt eri tilanteita.. ja todella olen havainnut että on olemassa siistimpiä asioita kuin hyvä seksi *nauru* *iloinen*
esim. tuo lautailu huippu säässä puuterilla on sellainen asia mikä on parempaa *iloinen*

edit:
niin sillee viel selvennykses että tuo lumilautailu kuvaus kirjoitettaessa aiheutti mulle kylmiä väreitä... *nauru* ...tahtooo sveitsiiiin....

[muokattu 4.4.2004 14:19]

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#3 • • Edited hyperventilaatio Guest
Allekirjotan ton puuterilla laskemisen kyllä täysin.
Tosin suksil, mut kuitenki.*sydän**sydän**sydän*

Aurinkoo, pohjatonta pyydaa ja pitkä, jyrkkä rinne. Voiko enempää toivoo?
Kyl seksi jää siitä fiiliksestä kauas. *piis*

edit: lisätään kiipeilyssä liidiputoamiset.
Jessus sitä adrenaliinirushia mikä siitä seuraa kun tajuaa putoavansa. *iloinen*
Avatar
#4 • • Hexe Guest
-Migreenikrapulan jälkeinen nälkätila. Se kun heräät ja huomaat päänsäryn lähteneen ja tulee nälkimus maximus...*blush*
-Hirveet nousut rantakiksubileissä...
-1. RMJ päivän aamu, kun heräät.
anthocyan

Posts: 1,511

#5 • • anthocyan Kohti valoa...
Riippuu fiiliksestä paljon, mikä on milloinkin parasta...

Joskus seksi on paras vaihtoehto päivälle, mutta joskus taas ei....

Usein esim. tenniksen pelaaminen, tai esteiden hyppääminen heppani kaa on siistimpää. Ja usein hyvät nousut bileissä hyvän musan tahdis tuntuu silloin parhaalta asialta maailmassa. *plur*

Mun mielest ei voi oikeen erotella tiettyä parasta asiaa toisista, koska se on vaan niin paljon fiiliksestä kiinni. Ja vaihtelu virkistää aina! *iloinen*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#6 • • Cyrez Guest
parempaa ku seksi... moniki asia. Esim. romanttiset kävelyt rannalla ja vieno tuulen puuska. Auringonlaskun ihailu vuoren huipulla, ja omenapuun kukat.*plur*
Avatar
#7 • • astaroth Guest
- *sydän*Koripallo*sydän*
- Urheilu yleensäkin (vaikka seksikin varmaan menee siihen kategoriaan).*hih*
- TV-ilta kotona, nainen kainalossa. Ei ole sen läheisyyden autuuden voittanutta.*hymy*

Jotenkin tuntuu, että aika moni nainen vastaa: \”Suklaa\”.*vink*
W

Posts: 1,049

#8 • • W
Riippuu nyt tietysti seksistä, perus lätinän voittaa esim kunnon bodypumppi....mutta jos seksi on sitä parasta, sitten aika paha sanoa...tupla seksi? (vitsi vitsi)
*aplodit*
Avatar
#9 • • yana Guest

typ0:

itse olen miettinyt eri tilanteita.. ja todella olen havainnut että on olemassa siistimpiä asioita kuin hyvä seksi *nauru* *iloinen*



jep. kaksi hyvää seksiä!
Avatar
#10 • • seagt Guest
PIANO!!
Unik

Posts: 4,117

#11 • • Unik
Parempi seksi :)
Madda

Posts: 650

#12 • • Madda ice-angel
Mikään ei voi olla parempaa ku todella hyvä sexi.
Mä oon saanu sitä viime aikoina..
Ei oo kyl mitää parempaa,ei *eiei*

paitsi ehkä PORSCHELLA ajaminen..?

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

typ0

Posts: 1,892

#13 • • typ0 syntax error
no kai mä sit oon erilainen ihminen kun saan kovemmat kiksit kunnon mättö hc:sta ja puuterissa snoukkaamisesta *nauru* *plur* *ding*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#14 • • astaroth Guest

typ0:
no kai mä sit oon erilainen ihminen kun saan kovemmat kiksit kunnon mättö hc:sta ja puuterissa snoukkaamisesta *nauru* *plur* *ding*


Tuskin olet.*hih* Noi asiat on niin tilannekohtaisia. Yleensä saa vain olla sen verran puutteessa, että seksi menee kaiken edelle.*blush* Mutta jos miettii täysin vakavissaan, niin alkaa kummasti arvostamaan kavereiden kanssa hengaamista (jota arvostan varmaan turhankin paljon) ja harrastuksia yms. asioita.
Avatar
#15 • • *Mirri* Guest
Hmm.. Kyllä se hyvä seksi on aika ykkösasia maailmassa. *joo* Mut onhan niitä muitaki upeita fiiliksiä. Esim. se kun pileissä soi joku mieletön biisi ja ihokarvat nousee pystyyn ja joraat sitä hymy huulilla silmät kiinni. Ja sitten kun maltat katsella ympärilles ni kaikki muutkin hymyilee. Se fiilis on ihan ehdoton ja sillä hetkellä sitä ei vaihtais mihinkään...*sydän*
Niih..ja ois kai se joku kiva autoki nice. *juonittel* *nauru*
typ0

Posts: 1,892

#16 • • typ0 syntax error

tulppaani:
---
typ0:
no kai mä sit oon erilainen ihminen kun saan kovemmat kiksit kunnon mättö hc:sta ja puuterissa snoukkaamisesta *nauru* *plur* *ding*

---

Tuskin olet.*hih* Noi asiat on niin tilannekohtaisia. Yleensä saa vain olla sen verran puutteessa, että seksi menee kaiken edelle.*blush* Mutta jos miettii täysin vakavissaan, niin alkaa kummasti arvostamaan kavereiden kanssa hengaamista (jota arvostan varmaan turhankin paljon) ja harrastuksia yms. asioita.



nosiis joo mut oon kyl iha tosissaan myös himosemipanetuksessa pohtinut jos nyt tulis mahikset saada hyvää seksiä siis oikeasti hyvää tai sitten suora kuljetus alpeille rinteeseen koskemattomaan puuteriin ja hoidettu lauta vielä päälle.. niin kyl siin tytölle joutuu sanoon et sori... mä lähen nyt alpeille *nauru*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#17 • • pipa Guest
*täh*
Madda

Posts: 650

#18 • • Madda ice-angel

typ0:
no kai mä sit oon erilainen ihminen kun saan kovemmat kiksit kunnon mättö hc:sta ja puuterissa snoukkaamisesta *nauru* *plur* *ding*



mättö HC,tai Marilyn Manson ja raju sexi.*joo*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Avatar
#19 • • seagt Guest

typ0:
---
tulppaani:
---
typ0:
no kai mä sit oon erilainen ihminen kun saan kovemmat kiksit kunnon mättö hc:sta ja puuterissa snoukkaamisesta *nauru* *plur* *ding*

---

Tuskin olet.*hih* Noi asiat on niin tilannekohtaisia. Yleensä saa vain olla sen verran puutteessa, että seksi menee kaiken edelle.*blush* Mutta jos miettii täysin vakavissaan, niin alkaa kummasti arvostamaan kavereiden kanssa hengaamista (jota arvostan varmaan turhankin paljon) ja harrastuksia yms. asioita.

---


nosiis joo mut oon kyl iha tosissaan myös himosemipanetuksessa pohtinut jos nyt tulis mahikset saada hyvää seksiä siis oikeasti hyvää tai sitten suora kuljetus alpeille rinteeseen koskemattomaan puuteriin ja hoidettu lauta vielä päälle.. niin kyl siin tytölle joutuu sanoon et sori... mä lähen nyt alpeille *nauru*



ex tyypit o ollu just tollassii siis just noi snoukkaajat. tosin ehka ite oisin jos oisin pro-snoukkaaja. kyl se kai jonkinmoisii orgasmej aiheuttaa toi alppipuuteri, ainaki frendien puheista paatellen :D
Howdy

Posts: 7,955

#20 • • Howdy Oldie
Eipä kyllä taida todella olla mitään kunnon seksiä parempaa .. se onkin sitten ihan eriasia kuinka usein sitä hyvää seksiä saa .. .

--
Käpy vailla vertaa