serotonot:
---
signify:
oikeasti, VITUN IDIOOTTI!
---
Kiitos kultaseni. Minä sitten rakastan kielenkäyttöäsi. Taidanpa jo tietää lempisanasikin.
anteeksi turhaituneisuuteni, krapulan piikkiin, vaikka.. toisaalta jos joku tulee syyttämään sinua varkaudesta eikä usko sinua ja pysyy kannassaan niin kauan ennen kuin tunnustat.. ei tarvitse varmaankaan sanoa enempää..
---
signify:
mä kirjotin sulle privaviestin ja selitin asian niinku se on ja tässä yleisesti myös kerroin sen ihan samaan sävyyn kuin sinullekin. jos sä oot oikeasti noin idiootti ettet osaa lukea rivien välistä etkä niiden ympäriltä saatikka edestä painu VITTUUN.
---
Privaviestin jonka poistit etten kävisi enää lukemassa siitä toisenlaista faktaa, kuin mitä tänne kirjoitat :D Jäbä on niin parasta viihdettä ettei tosikaan
..poisto sen järjettömyyden takia miksikä tämä on kasvanut. sama se mulle mitä sä oot mieltä mun motiiveista, onneksi et ole pääni sisällä vaikka varmaan haluaisitkin tietää kaikkien ihmisten ajatukset jotta voisit moralisoida heitä samalla polkien omia syntejäsi mutaan. emme tietenkään voi olla kaikki täydellisiä.
---
signify:
sillä toi alkaa kuulostaa jo ihan turhanpäiväseltä vittuilulta ja alkaa menee aika helvetin henk.kohtaseks. Point1: kirjotin sulle et sain sen biisin kaverilta netin kautta. Eikö se helvetti vieköön tarkoita sitä että sain sen netin kautta vai pitääkö teille saatana sentään sana tarkasti alkaa suomentamaan suomen kieltä?!
---
Sä et kyllä ihan noin kirjoittanut. Onneksi talletin sen postin niin voimme tarpeen tullen kultaseni tutustua siihen uudemman kerran.
---
signify:
Point made clear vai pitääkö viel alkaa vääntämään?!
---
Jos faktat muuttuu joka vääntämisellä, ni väännä ihmeessä. Huomenna Astrix jo varmaan soittaa Porissa.
[muokattu 14.4.2004 10:42]
huoh toivottavasti nyt vois loppuu tää paskanjauhanta. edelleen täytyy vastata. allekirjoitan juuri tämän mitä olen yleisesti sanonut ja saman sanoin myös sinullekin privaviestissä. nähtävästi olet tavallista dillempi persoona joka ei tajua hevonvittua vaan asiat pitää olla oikeassa järjestyksessä juuri sinun mielentilan mukaan. jos olen saanut netin kautta (huomaa netin kautta tarkoittaa myös sitä että se on joko p2p tai suoraan joltain hemmolta ex. dcc send, niinkuin tässä tapauksessa) eikö se silloin tarkoita juuri sitä. koitas nyt vähän pysähtyä joskus ja miettiä. alkaa tympimään tää tappelu kun jotkut ei tajua lopettaa ja vääntelee toisten sanoja. kyllä otan vittuilut vastaan, mutta toivon että tulet suoraan pasilaan etkä näyki sillä piikillä täällä. ja kyllä juu ihan hyvä että otit talteen viestin niin voit tutkailla sitä myöhemminkin ja varmistaa että osaat lukea ja ymmärtää ensimmäisellä kerralla mitä sinulle on kirjoitettu. se että edes vaivauduin kirjoittamaan sinulle yksityisesti pitäisi jo jotain kertoa. no ei kai sitä kaikkea voi saada. äläkä nyt ala vääntämään taas jotain \mutta kun mutta kun\, eikö tämä viesti nyt osoita miten asiat ovat.
plz rukoilen puolestasi ymmärtämystä että tajuat mistä puhun ja olet edes hieman sisäistänyt mitä tarkoitan etkä vain paina QUOTE heti viestin jälkeen ja ala kirjoittamaan, MUTTA KUN SÄ KIRJOITIT.. MITEN SE NYT MENEE.
Kiitos jos ymmärsit, jos et niin et tule saamaan minkäänlaista vastausta asiaan enää, eli voit lueskella vanhoja viestejä sillä olen selittänyt asian jo monta kertaa. voit vaikka vertailla sanasta sanaan privaviestiä sekä täällä kirjoitettua.
case closed, right?! thx!! ;)