Hallmark 19.5.2004 @ Helsinki

160 posts, 8 pages, 15,881 views

Steven Hoaks

#101 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Oli kyllä onnistuneet bileet *jiihaa* ja tanssilattialla tuli viettettyä aika reilusti aikaa...

Jay Mellin soitti kyllä aivan loistavan setin *sydän*

Voi apua kun näki bileiden kuvat *eiei* mielettömät irvistykset tanssilattialla ja kiksu sormi tietysti kohti taivasta *nauru*

Kiitos kaikille...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Leppäkerttu

#102 • • Leppäkerttu
Mä meinasin joutua lyömään yhtä känniääliötä, joka tanssilattialla alko töniä mua ihan tahalleen. Onneksi olin bileissä(=selvinpäin), enkä baarissa rähinäkänni päällä. Tilanne alkoi riistäytyä tosi pahasti kun tämä känniääliö alkoi käymään päälle. Onneksi a knight in a shining armor*plur* pelasti mut..
Musa ei oikein iskeny tällä kertaa, mutta oli silti kivoimmat kolmista halluista*plur*
Kaikki ihmiset*plur* ilmapiiri*plur* meidän aamujen jatkot*sydän* Oli kivaa..
Steven Hoaks

#103 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Leppäkerttu:
Mä meinasin joutua lyömään yhtä känniääliötä, joka tanssilattialla alko töniä mua ihan tahalleen. Onneksi olin bileissä(=selvinpäin), enkä baarissa rähinäkänni päällä. Tilanne alkoi riistäytyä tosi pahasti kun tämä känniääliö alkoi käymään päälle.

Sama vika... Eräs bodari tönäisi mua niin että puolet vasta haetusta tuopista lens mun päälle ja hieman roiski hänenkin päälle ja tämän jälkeen tyyppi pyyhki viileesti kätensä mun paitaan ja jatkoi matkaansa... Röyhkeyden huippu...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

alphamagic

#105 • • alphamagic
ekaa kertaa halluissa ja oli kyllä niin *plur* *plur* *plur* että hui... *iloinen*
palaan taatusti uudestaan. *joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

bonfire

#106 • • bonfire
Semmoista vielä lisäisin tähän tappelujupakkaan!

Bilefiilikset menetettyäni ovimiehen kanssa jutellessani juuri kotiinpäin suunnistaessa tuli sellainen asia ovimiehen suusta kuin:

\”Tuossa tuo toinen osapuoli tappelusta on\” (näytti erästä henkilöä joka seisoi myös vielä lähituntumassa).

Kaverini (syyttömänä ulos heitetty henkilö) nappasi tätä kaveria hihasta ja he totesivat etteivät ole edes nähneet toisiaan koko illan aikana. Että semmosta!

On se mukavaa maksaa 8 plus narikat siitä, että pääsee bilettämään.
Siis tarkoituksella kuuntelemaan hyvää musiikkia ja tanssimaan, ei mitään muuta ja sitten heitetään pihalle sellaisesta asiasta mistä ei ole mitään tietoa edes itsellä.

Siitä seuraa vaistomaisesti vain ISO KYSYMYSMERKKI ITSELLE ?

harmittaa vain kun on tullut nauttimaan musiikista ja bileilmapiiristä ja sitten kuin tyhjältä taivaalta KABOOM... Sä lähdet nyt pihalle koska olet lyönyt jotain! huh huh

Ei tästä kyllä mitään synny halmarkkeja vastaan!

Eli meikäläisen ruman naaman voi edelleenkin bongata hallu-kemuista isosta liikkeestä!
Kate

#107 • • Kate
Joop, oli muksaa päästä pilettämään, varsinkaan kun ei 4v synttäreiden jälkeen ole käyny missään:)
Orkidea ja Mellin oli loistavaa, Tabin setin aikana tuli väsymys ja oli lähdettävä kotiin nukkumaan pariksi tunniksi.Meininki ja ihmiset->*aplodit*

Lisäys: Sattuiko kukaan huomaamaan seuruetta, jossa oli muutama hortsubodari ja tytsy, jonka lanteiden hetkutusta riitti moneksi tunniksi?*justjoo* Meillä riitti ainakin hupia koko illaksi toisten kustannuksella...
#108 • • kelasin Guest

alphamagic:
ekaa kertaa halluissa ja oli kyllä niin *plur* *plur* *plur* että hui... *iloinen*
palaan taatusti uudestaan. *joo*

senkin kikxueläin *vink*
Blues

#109 • • Blues Koning van Afrika
Tuntuivat jotenkin vähän tylsiltä..vai johtuikohan se vain minusta. Edelliset olivat paremmat ja 4v erityisesti.
Piti lähteä jo aikaisin pois mutta uskoisin että tuli parhaat kuultua jo silloin. Kiitokset kaikille ja kesän jälkeen uudestaan Hallmarkiin *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Toykio

#110 • • Toykio
Mahtavat juhlat *plur* kerta kaikkiaaan!!!

Tuli tanssittua taas niin älyttömästi, että aamulla ei paljoo kärsinyt tassutella!

Halluissa on ollut aina mahtava meno...Lisää!*jiihaa*
Jusuplussa

#111 • • Jusuplussa UG-///

Kate:
Sattuiko kukaan huomaamaan seuruetta, jossa oli muutama hortsubodari ja tytsy, jonka lanteiden hetkutusta riitti moneksi tunniksi?*justjoo* Meillä riitti ainakin hupia koko illaksi toisten kustannuksella...

”ihihhi..kattokaa miten toi tanssii, siiiis toi ei osaa tanssii sit yhtää..pitäiskö käydä sanoo sille et se on turisti, ku sillei oo kiksukarvaa ja tikkaria suussa”

Mut oikeesti, kelaa nyt ittees
ezzy

#112 • • ezzy Droid-pappa
Kiksubongailijat vois yrittää kasata jay mellinin setin tracklistin tänne, jos ei Juha itse ehdi postailla sitä :) jäi muutama biisi tunnistamatta...

binary finary - 1998 (pvd remix?)
push - universal nation (ferry corsten remix?)
BT- dreaming
planet perfecto - bullet in the gun
bedrock - heaven scent
delerium - silence (tiesto remix)
grace - not ovet yer '99
#113 • • niomic Guest

ezzy:

*plur**sydän**iloinen*
anthocyan

#114 • • anthocyan Kohti valoa...

ezzy:
Kiksubongailijat vois yrittää kasata jay mellinin setin tracklistin tänne, jos ei Juha itse ehdi postailla sitä :) jäi muutama biisi tunnistamatta...

binary finary - 1998 (pvd remix?)
push - universal nation (ferry corsten remix?)
BT- dreaming
bedrock - heaven scent
delerium - silence (tiesto remix)
grace - not ovet yer '99

Oikeesti olin NIIIIN ihqonnellinen, ku soitti sen Dreaming:in!!! *jiihaa* *pihkassa* Se oli paras biisi koko bileis!!! *plur* BT:n biisit on muutenki niin ihanii!!! Ja saa mut transsiin... *plur* Mut oli se Tieston Silence:kin ihan kiva. Tosin sitä tullu kuultua liikaa... *hmph*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

des

#115 • • des

ezzy:

oli ainakin yksi kiva kappale jota en muistaakseni oo koskaan kuullut, en enää edes muista kovinkaan hyvin sitä, paitsi, että se oli loistava :)
joskus silencen jälkeen kai se oli.

pitää hommata joku pieni kirjoittava sanelin/mp3-soitin tunnistusta varten *iihhih*
patis

#116 • • patis 10

ezzy:

offtopiccia mutta pakko todeta tähän väliin että toi biisi on niin kauheeta kuraa ettei mitään rajaa.
ElNiño

#117 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Jiihaa! Kivaaaa oli *klubitus* Halluihin saavuin klo1, ja loppuun asti. Eikä se riittänyt. Jatkoin parin kaverin kanssa elämäni ekoihin aamubileisiin, jotka venähtivät puolillepäivin asti. Ja sielt kun tuli ulos, niin meinas sokaistua *pihkassa**poks*
Toi Planet Perfecto - Bullet in the gun on todellakin makee biisi. Ja kiksunystävänä täytyy mainita myös aamubileiden nostatuskiksut, esim Oceanlab - Satellite (naminam) *plur**pihkassa**yingyang*, jonka tahdittamana jaksoi vielä tanssii puolillepäivin asti... Aamuis oli aika kivasti sakkii. Lisääntyen valuivat paikalle auringon noustessa. Milla Lehto & Jay Mellin osasivat hommasa
*pupu*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

ElNiño

#118 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Parasta Satellite-biisis on siihen loistavasti sopiva, hemaisevan seksikäs Justine Suissan ääni *iloinen**sydän* Samainen sulosointu löytyy muuten ainakin Armin van Buurenin - Burned wih desire sekä Oceanlabin -Clear blue water -biisien taustalt... *nuotti**kuolaa*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

Karvinen

#119 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Ekat hallut oli... JA ai lavit *plur**plur**plur*

Mahtavaa musiikkia, tanssin itseni hengiltä yrittäessä toista maton alle (dr.sykerö, vielä joku päivä mä onnistun)
ennenkaikkea siäl oli Ihanan näkösiä ihmisiä... grr..

Yks asia rupes ärsyttää, ihan sama mihin suuntaa katto tanssilavalla, ni siäl näky joku pari Toistensa kimpussa, ollaanko bileissä kuhertelemassa vai bilettämäs?

Ihmiset oli erittäin ystävällistä, välil rupes oikeen pelottaa ku porukka tarttu yhtäkkii naamasta tai olasta kii ”hei sul on mageet piilarit” kiitti kiitti...*blush*

Jäi hyvä mieli...

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

#120 • • yana Guest

patis:

offtopiccia mutta pakko todeta tähän väliin että toi biisi on niin kauheeta kuraa ettei mitään rajaa.

varsinkin ne vokaalit. voi gsus. jossei paremmin tietais voisi ihan helposti kuvitella sen olevan jotain dj bobo tuotantoa.