ja tanssilattialla tuli viettettyä aika reilusti aikaa...Jay Mellin soitti kyllä aivan loistavan setin

Voi apua kun näki bileiden kuvat
mielettömät irvistykset tanssilattialla ja kiksu sormi tietysti kohti taivasta 
Kiitos kaikille...
160 posts, 8 pages, 22,847 views
ja tanssilattialla tuli viettettyä aika reilusti aikaa...
mielettömät irvistykset tanssilattialla ja kiksu sormi tietysti kohti taivasta 
Leppäkerttu:
Mä meinasin joutua lyömään yhtä känniääliötä, joka tanssilattialla alko töniä mua ihan tahalleen. Onneksi olin bileissä(=selvinpäin), enkä baarissa rähinäkänni päällä. Tilanne alkoi riistäytyä tosi pahasti kun tämä känniääliö alkoi käymään päälle.
että hui... 

Meillä riitti ainakin hupia koko illaksi toisten kustannuksella...
alphamagic:
ekaa kertaa halluissa ja oli kyllä niin![]()
![]()
että hui...
palaan taatusti uudestaan.
Kate:
Sattuiko kukaan huomaamaan seuruetta, jossa oli muutama hortsubodari ja tytsy, jonka lanteiden hetkutusta riitti moneksi tunniksi?Meillä riitti ainakin hupia koko illaksi toisten kustannuksella...
ezzy:
planet perfecto - bullet in the gun

ezzy:
Kiksubongailijat vois yrittää kasata jay mellinin setin tracklistin tänne, jos ei Juha itse ehdi postailla sitä :) jäi muutama biisi tunnistamatta...
binary finary - 1998 (pvd remix?)
push - universal nation (ferry corsten remix?)
BT- dreaming
planet perfecto - bullet in the gun
bedrock - heaven scent
delerium - silence (tiesto remix)
grace - not ovet yer '99
Se oli paras biisi koko bileis!!!
BT:n biisit on muutenki niin ihanii!!! Ja saa mut transsiin...
Mut oli se Tieston Silence:kin ihan kiva. Tosin sitä tullu kuultua liikaa...
ezzy:
Kiksubongailijat vois yrittää kasata jay mellinin setin tracklistin tänne, jos ei Juha itse ehdi postailla sitä :) jäi muutama biisi tunnistamatta...
Halluihin saavuin klo1, ja loppuun asti. Eikä se riittänyt. Jatkoin parin kaverin kanssa elämäni ekoihin aamubileisiin, jotka venähtivät puolillepäivin asti. Ja sielt kun tuli ulos, niin meinas sokaistua 

, jonka tahdittamana jaksoi vielä tanssii puolillepäivin asti... Aamuis oli aika kivasti sakkii. Lisääntyen valuivat paikalle auringon noustessa. Milla Lehto & Jay Mellin osasivat hommasa

patis:
offtopiccia mutta pakko todeta tähän väliin että toi biisi on niin kauheeta kuraa ettei mitään rajaa.