Hallmark 19.5.2004 @ Helsinki

160 posts, 8 pages, 13,094 views

itis

Posts: 2,518

#81 • • itis Morning Star

bubbelgum:
...Eikä saa unohtaa itistä, kiitos siitä että oot olemassa ihana ystäväiseni *sydän*


Bubbel *plur* NP! Sitähän varten kaverit on *vink*

Loistavien etkomeininkien jälkeen suoraan loistaviin bileisiin. Ihan täpinöissä koko illan vaikka en paljon edes ehtinyt tanssia kun koko ajan oli joku tuttu halaamassa tai juttelemassa. Te olette kyllä kaikki niiiin siistejä!!! *plur* Mut jos mä häröilyn ja juomisen ja teidän ohella vielä ehtisin tanssimaankin (ainakin hiukan enemmän).

Olihan taas tupaten täynnä, mut se taitaa olla vaan hyvä asia. Parempi täynnä kuin tyhjillään. Muutamien ihmisten ruuhkakäyttäytymisessä oli kyllä parantamisen varaa. Ensin tönitään ja sitten avaudutaan pikkutytöille *eiei* ei noin saa tehdä vaikka kuinka olisi ehtinyt miehen ikään.

*sydän*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

S-T

Posts: 1,195

#83 • • S-T Pieni
Ihan ihanaa ^__^

Oma fiilis ei väsymyksestä johtuen ollut tanssimiseen paras mahdollinen vaikka hyviä viisuja siellä soiteltiin.. Kiitos kaikille niille uusille ja vanhoille tutuille jotka silti hymyili ja piti seuraa tanssilattiallakin rautakankimaisuudestani huolimatta *justjoo*

Niinja: Ennen olen ollut aika pitkälti sitä mieltä, että monivärilaserit on ihan turhaan sekametelisoppaa, mutta eilen ajoittain näin, mihin sellaisesta laitteesta hyvin ohjelmoituna on *pihkassa*

--
Pieni on kaunista.

La Petite

Posts: 1,160

#84 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
*hih*
tulipas vipellettyä...

ihanat bileet, sorry kaikille joita olen halinut liikaa *plur*

*iihhih*

--
Rem tene, verba seqventur

mniittymaki

Posts: 1,641

#85 • • mniittymaki
Olipas taas nannaa. Paljon uusia & vanhoja tuttuja paikalla. Koko illan oli fiilis muutenki
kohallaaan. Orkidean setti maistu taas kerran parhaimmalta, joskin Mellinin klasarisettiki lämmitti kivasti eikä Tabinkään setissa ollu mitää valittamista.

Hallmark posselle kiitos mainiosta keväästä, syksyä odotellessa :)

BlueWind:

Niinja: Ennen olen ollut aika pitkälti sitä mieltä, että monivärilaserit on ihan turhaan sekametelisoppaa, mutta eilen ajoittain näin, mihin sellaisesta laitteesta hyvin ohjelmoituna on *pihkassa*



Tottis, eilen sitä laseria käytettiin ajoittain tosi nätisti. Usein ku niistä väreistä tulee mieleen lähinnä sirkus, tivoli tms :)

.m
anthocyan

Posts: 1,511

#86 • • anthocyan Kohti valoa...
Oli kyl aika siistii! *plur* Olin NIIIN tanssifiilingeis, ettei malttanu olla tanssimatta baaritiskinkään eessä *nauru* Jotenki tunnelma oli hieman liian valoisa ajoittain ja musiikki ei oikein täysin lähtenyt kuin muutaman biisin kohdalla... Mutta ei se todellakaan menoa estänyt! *jiihaa* Mellinin setistä pidin eniten! Mutta kiitos mahtavasta illasta! *iloinen* Ai niin, tanssilattialla oli kyllä aivan liikaa väkeä, mutta onneks siel baaritiskinki luona pysty tanssiin! *nauru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

~caro~

Posts: 184

#87 • • ~caro~
oli toooosi kivaa!!!! *jiihaa**sydän* aika vaan meni iha liian nopeesti....
hemuz

Posts: 2,178

#88 • • hemuz kätevä emäntä

Lera:
ekat hallmarkit ikinä ja tykkäsin aivan sikana.. *sydän* pitäis varmaan käydä nyt useammin siellä.. musiikki mun makuun ja paikka just hyvä.. loppuillasta oli kyl vähän ahdasta.. mut tuuletukset ainakin toimii hyvin *hih*



joo ihan parhaat ekat hallut oli mullaki *jiihaa* *sydän*
-lera-

Posts: 394

#89 • • -lera-

hemuz:
---
Lera:
ekat hallmarkit ikinä ja tykkäsin aivan sikana.. *sydän* pitäis varmaan käydä nyt useammin siellä.. musiikki mun makuun ja paikka just hyvä.. loppuillasta oli kyl vähän ahdasta.. mut tuuletukset ainakin toimii hyvin *hih*

---


joo ihan parhaat ekat hallut oli mullaki *jiihaa* *sydän*



hyvä et meit on sit kaks *jiihaa*
UnityF

Posts: 15,721

#90 • • UnityF joo just se
Oli oikea päätös lähtee sittenkin paikan päälle. Kiitos siitä kuuluu trollille ja kaikille siellä olleille.. ilman teitä en tiiä mihin oisin joutunu.*sydän*
musiikki oli ihan hyvää ja känni oli kans aika jees joten poussailuksihan tämäkin ilta meni.. tosin kerkesin tanssii parhaat palat.. *hih*


Kiitos kaikille ystäville kun olitte miun tukena *hali*^*sydän*
pinkie_

Posts: 138

#91 • • pinkie_
Olipas kyllä mukavata. Tosin se että olin heränny aamulla viideltä töihin vaikutti jonku verran, samoin se että selkä ei oikein tykänny tanssimisesta ja loppuillasta ei kunnolla pystyny seisomaan suorassa..

Mut mitäs noista, musa oli loistavaa jälleen kerran ja tanssittua tuli ihan riittämiin. Ja ku oltiin viel sen ilmastointilaitteen vieres ni ei tullu ees kuuma *jiihaa* *sydän*
caitrin

Posts: 159

#92 • • caitrin ö_____ö
Loistohallut jälleen kerran, tosin ei ole niitten ihan ekojen Mestro-hallujen voittanutta.. *hymy* Mellinin setti sai kyllä jalan vipattamaan.. *jiihaa*

Fiilistä latisti vaan se että olin herännyt aamulla töihin klo 6:00 ja olin aika tööt.. Lisäks toinen polvi on leikattu kuukausi sitte ja se alko Orkidean setin alussa vihotteleen mulle *uuh* Eipä sit enää tullu tanssimisesta oikeen mitään.. *nyyh*

[muokattu 21.5.2004 08:19]
wabos

Posts: 63

#93 • • wabos

bonfire:
Mahtava ilta! Tunnelma todella odottavainen ja fiilis loistava kun ilta alkoi.
Tuli nautittua ihmisistä ympärillä sekä ennen kaikkea musiikista joka ei petä ikinä näissä kemuissa.

SITTEN TOTAALINEN MUSERRUS ILLALLE!

Kello näyttää kahta, Mahtavan ja monipuolisen Mellinin fiilistelysetin jälkeen odotellen tabin vuoroa asettua puikkoihin.
Kaveri soittaa ulkoolta, että on heitetty pihalle juuri.
Näyttää kuulemman joltain tyypiltä joka oli aiemmin lyönyt jotain tyyppiä rappusissa.
Järkkäri tuli tanssilattialta hakemaan pois. Sanoi, että tuleppas tuonne narikoille käymään. Kaveri yritti udella mitä asia koskee mutta tämä risupartainen pitkätakkutukkainen ja mörssimahainen järkkäri sanoi kertovansa asiansa alhaalla. Hämmentyneenä kaverini pääsi alas ja ensimmäiset ja viimeiset sanat järkkäriltä oli ”Ota takkisi ja painu vittuun täältä” (Töykeää hieman, EIKÖ?)

Ihmettelen suuresti asiaa koska kaverini oli seurassani noin KOKO illan.
Menin alas tiedustelemaan ovelta tilannetta mutta ovella sanottiin, että ei voi auttaa tilanteessa ja neuvoi menemään kyseisen järkkärin puheille ja näinhän minä tein.
Vedin hihasta ensimmäistä järkkäriä joka näyttävästi kuulokezydeemillänsä kutsui asianomaisen henkilön paikalle. Tätä järkkäriä ei kiinnostanut asia pätkääkään kun tiedustelin asiaa ja selitin että kaverini ei vaan ole millään kyennyt tällaiseen urotekoon missään vaiheessa iltaa koska on ollut valvonnassani koko ajan. (olin itse vielä selvinpäin koko illan). Tähän asiaan kun kerroin, että olen ollut kaverini seurassa koko illan järkkäri vain totesi töykeästi: ”sittenhän voin olettaa, että sä oot ollut kanssa siinä tappelussa mukana ja voin heittää sutkin pihalle”. Sen jälkeen se käski munkin lähteä menemään vielä kun on hyvällä päällä.... IDIOOTTI RUNKKU!

Pienesti lähti bile fiilikset mitkä oli ollut katossa.

Suuri kiitos siitä tälle upealle ”Järjestyksenvalvojalle” *kivatsulle*

Anteeksi tämä tilitys mutta pakko saada myötätuntoa ja avautua!



no joo... tiedän itse varsin hyvin kanssa tuon tapauksen...
nimittäin samat järkkäri peelot tulivat 5.n hengen voimin mun luo kanssa kesken illan ja sanoivat että nyt narikoille päin, noh... mun onneksi ei päässyt kuin muutaman metrin, niin pahoittelivat että oletkin väärä henkilö... =O eivätkä kertoneet mitään että mistä oli kyse.. ja itsekkin olin puhtaalla batteri linjalla liikenteessä =O että silleen...

--
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*party time *jiihaa**jiihaa*

Individual

Posts: 10,942

#94 • • Individual HYPNO!
Pahoin pelkään, että Lisa Lashes on viimeiset bileet, mitä Maestrossa järjestetään.
Ainakin jos näistä tapauksista on luettavissa ravintolan suhtautuminen bilettäjiin.

Ihme homma kyllä sikäli, kun itselläni ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ravintolahenkilökunnan kanssa, aina tulee hyvin juttuun jne...( koputtaa puuta..), että mikä piru sitten henkilökunnan provosoi tällaiseen käytökseen...

[muokattu 21.5.2004 09:41]
Avatar
#95 • • yana Guest

Individual:
Pahoin pelkään, että Lisa Lashes on viimeiset bileet, mitä Maestrossa järjestetään.
Ainakin jos näistä tapauksista on luettavissa ravintolan suhtautuminen bilettäjiin.

Ihme homma kyllä sikäli, kun itselläni ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ravintolahenkilökunnan kanssa, aina tulee hyvin juttuun jne...( koputtaa puuta..), että mikä piru sitten henkilökunnan provosoi tällaiseen käytökseen...

[muokattu 21.5.2004 09:41]



miten ihmeessa sa paattelet tosta tuollaista?
afaik mestassa on kuitenkin ollut tappeluita ja vastaavia tapauksia normaalia huomattavasti vahemman ennen tuota kait ei yhtaan(?)
eikohan ne poket mikkoalatalon keikkailtanakin heita pihalle tyypit joitten luulevat tapelleen tai muuten sekoilleen..
Individual

Posts: 10,942

#96 • • Individual HYPNO!

yana:
---
Individual:
Pahoin pelkään, että Lisa Lashes on viimeiset bileet, mitä Maestrossa järjestetään.
Ainakin jos näistä tapauksista on luettavissa ravintolan suhtautuminen bilettäjiin.

Ihme homma kyllä sikäli, kun itselläni ei ole koskaan ollut mitään ongelmia ravintolahenkilökunnan kanssa, aina tulee hyvin juttuun jne...( koputtaa puuta..), että mikä piru sitten henkilökunnan provosoi tällaiseen käytökseen...

[muokattu 21.5.2004 09:41]

---


miten ihmeessa sa paattelet tosta tuollaista?
afaik mestassa on kuitenkin ollut tappeluita ja vastaavia tapauksia normaalia huomattavasti vahemman ennen tuota kait ei yhtaan(?)
eikohan ne poket mikkoalatalon keikkailtanakin heita pihalle tyypit joitten luulevat tapelleen tai muuten sekoilleen..



Mutta jos bileporukasta poket heittää samana iltana ihmisiä pihalle ihan randomilla, niin kyllä se vähän pistää ihmetyttämään. Tiedä sitten onko siellä sitten ollut jotain hässäkkää..Noh, Shit happens...

[muokattu 21.5.2004 10:06]
anthocyan

Posts: 1,511

#97 • • anthocyan Kohti valoa...
Täytyy pistää tähä väliin positiivinen palaute baarimikoista:Sain ilmaisen cociksen! *jiihaa* *iloinen*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

ezzy

Posts: 8,060

#98 • • ezzy Droid-pappa

Individual:
Mutta jos bileporukasta poket heittää samana iltana ihmisiä pihalle ihan randomilla, niin kyllä se vähän pistää ihmetyttämään. Tiedä sitten onko siellä sitten ollut jotain hässäkkää..Noh, Shit happens...



Lukutaidossa häikkää? Olihan siellä jotakuta lyöty ja hän oli antanut kuvauksen henkilöstä (tosin henkilökunta ois voinu tunnistuttaa henkilön toisella osapuolella ennen ulosheittämistä), mutta näemmä näkivät parhaaksi tuupata samantien tylysti pihalle.

Ihan samalla tyylillä varmaan normi-iltana porukkaa lapataan pihalle, tosin vaan kymmenittäin varmaankin vrt. hallut ;)
Herzie

Posts: 106

#99 • • Herzie
Loistavaa!!*aplodit* Nää bileet ylitti kyllä mun odotukset täysin!
Maestro oli paikkana hieno ja toimi mielestäni hyvin.
Musiikki iski ja tanssittuakin tuli kiitettävästi *jiihaa**jiihaa*
Kiitos vielä mun mussuille matkaseurasta ja Kaaprolle, ku pidit meistä koko ajan niin hyvää huolta *hali*

*sydän*

--
Reichtum, Ansehen, alles kann man verlieren, aber das Glück im eigenen Herzen kann nur verschleiert werden und wird immer, so lange, wie du lebst, dich wieder glücklich machen.

Individual

Posts: 10,942

#100 • • Individual HYPNO!

ezzy:
---
Individual:
Mutta jos bileporukasta poket heittää samana iltana ihmisiä pihalle ihan randomilla, niin kyllä se vähän pistää ihmetyttämään. Tiedä sitten onko siellä sitten ollut jotain hässäkkää..Noh, Shit happens...

---


Lukutaidossa häikkää? Olihan siellä jotakuta lyöty ja hän oli antanut kuvauksen henkilöstä (tosin henkilökunta ois voinu tunnistuttaa henkilön toisella osapuolella ennen ulosheittämistä), mutta näemmä näkivät parhaaksi tuupata samantien tylysti pihalle.

Ihan samalla tyylillä varmaan normi-iltana porukkaa lapataan pihalle, tosin vaan kymmenittäin varmaankin vrt. hallut ;)



Ja samaan syssyyn vielä jonkun muunkin, jos nimimerkki ”Isin” kertomukseen on uskominen, se tekee jo kolme henkilöä, jolla ei ole käsittääkseni tappelun kanssa mitään tekemistä, tai sitten luku-ja laskutaidossani on vikaa... *nauru*