Miten haluaisit kuolla

396 posts, 20 pages, 132,382 views

#22 • • hyperventilaatio Guest
Jotenki muuten ku sairaalassa liikuntakyvyttömänä, aivokuolleena ja koneiden hengissäpitämänä.
Jos joskus alkaa olla sellainen lähtö varma, ni nyppään ite letkut irti tai vedän jotain muuta et saa sen loppuun.
Individual

#23 • • Individual HYPNO!
Overdose!

*juonittel**hahjust*

No, seriously speaking...Sorry about my comments. Little tense right now...
If I die, I wish I would die knowing that I´d lived a full life. What ever that means...

[muokattu 23.3.2004 13:21]
Saara

#24 • • Saara #2970
Mä en haluu kuolla *lohduttel*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

UnityF

#25 • • UnityF joo just se
päätelkää itte....

Suljen silmäni ja katson
kuolleiden maailmaan.
Kaikki on niin kaunista
niin koskettavaa.

Kuulen kuin kevyt tuuli
laulaa upealle kukalle
sen suruaan.
Ison vanhan puun vieressä
on lampi joka oottaa
tyynenä seuravaa
matkustajaa.

Ja minä kävelen
kohti lampea.
Tuuli huutaa
-en kuule.
Sipaisen puuta,
astun lammelle,
olen poissa.

Tuuli jatkaa lauluaan
ja lampi oottaa
taas uutta
matkustajaa.
#26 • • Cera Guest
Kattelin just Tomb Raiderii ja kelasin et ois ihan siistiä hypätä alas jostain korkeelta.
Voiskohan siinä jossain vaiheessa sit alkaa kuitenki kaduttaan. En tiiä.
Juhgu

#27 • • Juhgu Virnistelijä

Individual:
Overdose!

Sepä se! Tai jos haluaisi tehdä vaikutuksen niin voisi vaikkapa keskellä ruuhkaista päivää kiivetä korkean talon katolle, sitoa räjähteitä vyölle ja tehdä benjihypyn. Bonusta jos onnistuu jättämään jalat heilumaan sinne köyden päähän.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

#28 • • yana Guest

Individual:
Overdose!

*juonittel**hahjust*

No, seriously speaking...Sorry about my comments. Little tense right now...
If I die, I wish I would die knowing that I´d lived a full life. What ever that means...

ilmeisesti heroiniöverit on aika helvetin miellyttävä tapa poistua tämänpuoleisesta.
koca

#29 • • koca team red army
i heard that in holland they put ppl to sleep....now i never was interested enough to see if this rumour was true or not....but i think that if it was possible and they actually did put you to sleep,thats the way i would want to go....because they first would inject you with a medicine like morphine or some tranquilizer to make you go to sleep...and then give you another medicine which practically makes your heart stop with out you ever knowing what pain is......i mean....seriously....what am i going to do when i am 70???? i dont want to be put in a old folks home and be forgotten about....
nibes

#30 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
Haluisin kuOlla...hmm..tOta pitääkin miettiä tarkkaan. *ding*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

Displacer

#31 • • Displacer

Cera:
Kattelin just Tomb Raiderii ja kelasin et ois ihan siistiä hypätä alas jostain korkeelta.
Voiskohan siinä jossain vaiheessa sit alkaa kuitenki kaduttaan. En tiiä.

Mä olen aina ajatellu kans noin, jostain helvetin korkeelta vaan alas. Lähinnä tossahan olisi kyl kyse itsemurhasta eikä se muuten taas ole ihan to do-listan kärkipäässä.

Onneks tota korkeelta hyppäämistä voi harjoitella ihan kuolemattakin, ois vaan varaa mennä hyppykurssille *piis*
Fyrisch

#32 • • Fyrisch
tällaset topicit on aika kauheit/turhii mun mielest, ei nuoren ihmisen pitäis tällast pohtii.

mut vastataanpa nyt kummiski, pois nukkuminen olis kaikist paras vaihtoehto mulle, sitku
ruumis päättää et nyt on se aika lähteä. *piis*
Karski

#33 • • Karski Pomon kätyri

Fyraett:
tällaset topicit on aika kauheit/turhii mun mielest, ei nuoren ihmisen pitäis tällast pohtii.

Mut kuitenki niitä mietitään. Mun mielestä
on parempi et näitä sit kuitenki puidaan
tälleen, kuin se että pyöritellään vaan
oman pään sisällä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jone

#35 • • Jone Archibald Haddock
Jotenkin muuten kuin tylsyyteen ”Digitaalinen kuvankäsittely”-kurssilla.
Aidrian

#36 • • Aidrian Furian Master

koca:
i heard that in holland they put ppl to sleep....now i never was interested enough to see if this rumour was true or not....but i think that if it was possible and they actually did put you to sleep,thats the way i would want to go....because they first would inject you with a medicine like morphine or some tranquilizer to make you go to sleep...and then give you another medicine which practically makes your heart stop with out you ever knowing what pain is......i mean....seriously....what am i going to do when i am 70???? i dont want to be put in a old folks home and be forgotten about....

jos valita täytyy niin joko tuo em. tai sitten se luonnollinen poisnuq.
alizania

#37 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
mä haluaisin kuolla niinettä joku ampus mua mahaan koska se tuntuu kuulma ihan siltä kun joku heittäis keilapallon kerrostalon katolta mahan päälle..kiinnostas tietää milt se tuntuu*iloinen*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Saara

#38 • • Saara #2970

alizania:
mä haluaisin kuolla niinettä joku ampus mua mahaan koska se tuntuu kuulma ihan siltä kun joku heittäis keilapallon kerrostalon katolta mahan päälle..kiinnostas tietää milt se tuntuu*iloinen*

Anna mulle ase siinä tapauksessa *justjoo*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Karski

#39 • • Karski Pomon kätyri

alizania:

*ding*

Mitäs sit jos et kuolekaan tohon - uus pudotus?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

silencio

#40 • • silencio el
Niin että hyväksyy sen edes jossain määrin..... turha toivo mun kohdalla varmaankin.
On sellainen kauhukuva että sitä mielessään riuhtoo ja repii viimeiseen asti, eikä voi laskea irti...
En siis halua kuolla mitenkään. *hymy*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -