396 posts, 20 pages, 131,871 views
koca:
now...im pleased to see that some ppl are taking this subject just for what it is and not for what it represents....im honestly tired of hiding behind death as if it would never touch me...its possible any day at any hour...thats the main reason i opened this forum...i wanted to see how ppl would react to a question of this magnitude....its serious but at the same time it shouldnt be ignored and forgot about...thank you every one once again.....Koca
Howdy:
Kuka näin fiksuja topikkeja oikein keksii joku ketä hautoo itsemurhaa ja tarvii vinkkejä vai ...?
blaine:
Edit: nii ja tietty olis kiva kuolla tietäen että joku välittää ja omaa poissaolo huomataan :)
Cera:
---
Mä joskus pienenä sängyssä iltaisin makoillessa ja odottaessa unen tulos mietin että mitä sitten tapahtuu kun mä kuolen. Jatkaako maapallo pyörimistään ja ikävöikö mua sitten kukaan ja niin edelleen...
Öö.
Tuntuu jotenkin hölmöltä ajatella että on joskus ajatellut että maapallo mahdollisesti lakkaa olemasta just silloin kun säkin.. eh.
climate:
hirveimpiä unia ovat ne, joissa tiedät kuolevasi unen lopussa ... TJEU: unet, joissa putoat kalliolta/vuorelta/sillalta/katolta, unet joissa olet tippuvassa lentokoneessa, törmäävässä pikajunassa, uppoavassa laivassa ... yh, en tykkää noista unista