Miten haluaisit kuolla

396 posts, 20 pages, 132,034 views

Howdy

#61 • • Howdy Oldie
Kuka näin fiksuja topikkeja oikein keksii *ding* joku ketä hautoo itsemurhaa ja tarvii vinkkejä vai ...?

--
Käpy vailla vertaa

Blues

#62 • • Blues Koning van Afrika
I will die when the time is right and with honor *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

anthocyan

#63 • • anthocyan Kohti valoa...
haluun kuolla huumeiden yliannostukseen, sitten kun olen liian vanha elämään.... Ei tartte kärsii!!!
*sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Lucky-13th

#64 • • Lucky-13th
entäs jos ne överit jatkuis viel kuoleman jälkeen*poks*

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Saara

#65 • • Saara #2970
nii-in, miettikää sitä issessänne *hahjust*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

koca

#66 • • koca team red army
now...im pleased to see that some ppl are taking this subject just for what it is and not for what it represents....im honestly tired of hiding behind death as if it would never touch me...its possible any day at any hour...thats the main reason i opened this forum...i wanted to see how ppl would react to a question of this magnitude....its serious but at the same time it shouldnt be ignored and forgot about...thank you every one once again.....Koca
Claquesous

#68 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Minun mielestäni on hyvä, että jengi keskustelee kuolemasta ja käsittelee sitä eikä vain yritä unohtaa asiaa, joka meitä kaikkia odottaa. Mutta tämä kuoleminen muutenkin varmaan tuli kaikille mieleen viimeaikaisten tapahumien vuoksi, bussiturmassahan menehtyi nuorta porukkaa.

Ei tämä minun mielestäni ole kuitenkaan mitenkään synkkä threadi, jos kohta ehkä mustan huumorin sävyttämä. Positiivista sinänsä on, että ihmiset näkevät huumoria synkässäkin asiassa. Mielestäni mitä sitä murehtimaan asiaa, joka voi kuitenkin tapahtua minä hetkenä hyvänsä. Ja minä en usko kuoleman jälkeiseen elämään, on vain tämä todellisuus, jonka koemme.

Älä ota sitä vakavasti

--
32. of December

Claquesous

#69 • • Claquesous viidettä kolonnaa

koca:

now...im pleased to see that some ppl are taking this subject just for what it is and not for what it represents....im honestly tired of hiding behind death as if it would never touch me...its possible any day at any hour...thats the main reason i opened this forum...i wanted to see how ppl would react to a question of this magnitude....its serious but at the same time it shouldnt be ignored and forgot about...thank you every one once again.....Koca

My point exactly

--
32. of December

Emulator

#70 • • Emulator The Lost Soul
Haluan kuolla vanhana ja onnellisena ja EHDOTTOMASTI ennen lapsiani JA rakkaani jälkeen, jottei hänen tartte jäädä minua suremaan.

Edit: nii ja tietty olis kiva kuolla tietäen että joku välittää ja omaa poissaolo huomataan :)

[muokattu 23.3.2004 18:30]

--
<3

stimbeh

#71 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Howdy:
Kuka näin fiksuja topikkeja oikein keksii *ding* joku ketä hautoo itsemurhaa ja tarvii vinkkejä vai ...?

Muistaakseni Infernon saitilla oli vähän saman sunntainen topic mutta siellä ne jutut oli lähteny vähän jo käsistä. ”muistakaa lapset. ei tien yli vaan sitä pitkin”

Edit: kihrotus vihreet

[muokattu 23.3.2004 19:43]

--
Flow with the go.

#72 • • Cera Guest

blaine:
Edit: nii ja tietty olis kiva kuolla tietäen että joku välittää ja omaa poissaolo huomataan :)

Mä joskus pienenä sängyssä iltaisin makoillessa ja odottaessa unen tulos mietin että mitä sitten tapahtuu kun mä kuolen. Jatkaako maapallo pyörimistään ja ikävöikö mua sitten kukaan ja niin edelleen...

Öö.

Tuntuu jotenkin hölmöltä ajatella että on joskus ajatellut että maapallo mahdollisesti lakkaa olemasta just silloin kun säkin.. eh.
stimbeh

#73 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Cera:
---

Mä joskus pienenä sängyssä iltaisin makoillessa ja odottaessa unen tulos mietin että mitä sitten tapahtuu kun mä kuolen. Jatkaako maapallo pyörimistään ja ikävöikö mua sitten kukaan ja niin edelleen...

Öö.

Tuntuu jotenkin hölmöltä ajatella että on joskus ajatellut että maapallo mahdollisesti lakkaa olemasta just silloin kun säkin.. eh.

Meidän oma filosofi. Noinhan se yksi ajatus menee.
\”maailmaa ei ole ilman minua\”
Eli tottakai maailmakin loppuu sillä hetkellä kun lakkaan olemasta. Onhan se ainoastaan minua varten. Mikään muu ei ole todellista. Eli kun minua ei ole, maailma menettää merkityksensä ja syynsä olemassaoloonsa. *hymy*

--
Flow with the go.

-P

#74 • • -P
Toivoisin kyllä jollain rauhallisella tavalla, mutta toisaalta en kyllä missään esim. vanhainkodissa haluaisi kitua kuolemaan vaan lähinnä ”Die with your boots on” -menetelmää käyttäen. Toisaalta on hyvin vaikea ennakoida milloin kuolee, se voi olla jo tunnin päästä tai huomenna.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

stimbeh

#75 • • stimbeh Moriheimoreilee.

kuilu:
---
Mut vastataan: ihan samalla tavalla kuin elän.

\”my lifestyle determines my deathstyle\” Onko kukaan Metallicaa kuunnellu... *hih*

--
Flow with the go.

meow

#76 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
miks mä ylipäätänsä haluisin kuolla?

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Bio

#77 • • Bio The Bullies / Pinky
jossain vaiheessa se kolmas maailmasota kuitenkin syttyy, niin voisin kuolla isänmaan puolesta
äm

#78 • • äm
En tahtoisi missään nimessä ehtiä tajuta, että nyt.
Ihanteellisinta olisi vaan mennä illalla onnellisena nukkumaan ja aamulla olla poissa.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

#79 • • GoA Guest
Quick and painless. Niskalaukaus.
Karski

#80 • • Karski Pomon kätyri

climate:
hirveimpiä unia ovat ne, joissa tiedät kuolevasi unen lopussa ... TJEU: unet, joissa putoat kalliolta/vuorelta/sillalta/katolta, unet joissa olet tippuvassa lentokoneessa, törmäävässä pikajunassa, uppoavassa laivassa ... yh, en tykkää noista unista

Kannattaa päästää itsensä putoamaan
loppuun asti *joo* Ei siihen kuole.

Harva tajuaa, et unissa voi olla varsin
Matrix meininki, jos vaan antaa itselleen
mahdollisuuden ja uskaltaa kohdata asioita.
Totutteluahan se vaatii mutta on
myös hyvin palkitsevaa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.