Rush - Future Is Now 5.6.2004 @ Helsinki

239 posts, 12 pages, 44,025 views

Avatar
#201 • • Juzba Guest
Todella mahtavat bileet!! *jiihaa* Pidin niistä todella paljon.. Scot Project oli todella hyvä ja muutenkin oli mukava ilta..
Avatar
#202 • • ALIEN Guest

NeonCat:
Suurin vitutuksen aihe tällä hetkellä on se naisten ahdistelija, joka käytökselläään sai karkotettua ihmisen josta itse olisin ollut kiinnostunut...grrrr *grr* Life is not a fair play...
Vinkki miehille: Suoraan kainaloon koppaaminen ja suuteleminen ei välttämäti ole se tehokkain...



Onkohan sama henkilö kyseessä nimittäin yksi ”älykkö” oli ahdistellut munkin naista ja yllättänyt väkisin suutelemalla melkeinpä heti, kun oli nähnyt minun lähtevän paikan päältä. Ehkä hiukan kannattaisin varovaisuutta, vaikka ollaankin PLURistelemassa *vink* ...ellei tietenkään halua herätä sairaalasta.

[muokattu 7.6.2004 16:59]
Rankaisija

Posts: 11

#203 • • Rankaisija
*plur* Tosi hienot bileet taaskin!*plur* Musiikki soi kovalla, savu peitti näkyvyyden ja strobot heitti kaiken utopistiseks, aivan mahtavaa *jiihaa*
Jonottaminen baaritiskil kyl vähä latisti tunnelmaa mut se sitte korvattii tanssilattial, kaikki soitti tosi hyvän setin nii et pysty hilluu siel lattial taas olan takaa. vaik pieni pettymyksen aihe olikin se että beatis pysy hyvin mukana, koska viimeks ku olin Rushis nii sai tampata oikee kunnol et pysy mukana*nauru**hihu* heh, ja oonpa näemmä taas onnistunu saamaa itteni kuvii*blush*
pinkki

Posts: 308

#204 • • pinkki säätö et co.
o_O *ding* ..kai joku typyistä ees opetti sille käytöstapoja pienellä nivuspotkulla
Individual

Posts: 10,942

#205 • • Individual HYPNO!

alien:
---
NeonCat:
Suurin vitutuksen aihe tällä hetkellä on se naisten ahdistelija, joka käytökselläään sai karkotettua ihmisen josta itse olisin ollut kiinnostunut...grrrr *grr* Life is not a fair play...
Vinkki miehille: Suoraan kainaloon koppaaminen ja suuteleminen ei välttämäti ole se tehokkain...

---


Onkohan sama henkilö kyseessä nimittäin yksi ”älykkö” oli ahdistellut munkin naista ja yllättänyt väkisin suutelemalla melkeinpä heti, kun oli nähnyt minun lähtevän paikan päältä. Ehkä hiukan kannattaisin varovaisuutta, vaikka ollaankin PLURistelemassa *vink* ...ellei tietenkään halua herätä sairaalasta.




Niinpä...Vaikka bileporukan voisi olettaa olevankin keskimäärin avoimempaa ja leppoisampaa sakkia, niin ihan kaikkea mahdollista paskaa ei varmaan tartte sietää tuon pluristelun varjolla.
Avatar
#206 • • ALIEN Guest

pinkki:
o_O *ding* ..kai joku typyistä ees opetti sille käytöstapoja pienellä nivuspotkulla



Toivottavasti, sillä pelkkä ”EI” ei kuulemma mennyt perille. No jatkossa, jos ei järjen puhuminen mene kundille perille niin niskapers -otteella ulos.
fibbe

Posts: 49

#207 • • fibbe Speed King

alien:
---
NeonCat:
Suurin vitutuksen aihe tällä hetkellä on se naisten ahdistelija, joka käytökselläään sai karkotettua ihmisen josta itse olisin ollut kiinnostunut...grrrr *grr* Life is not a fair play...
Vinkki miehille: Suoraan kainaloon koppaaminen ja suuteleminen ei välttämäti ole se tehokkain...

---


Onkohan sama henkilö kyseessä nimittäin yksi ”älykkö” oli ahdistellut munkin naista ja yllättänyt väkisin suutelemalla melkeinpä heti, kun oli nähnyt minun lähtevän paikan päältä. Ehkä hiukan kannattaisin varovaisuutta, vaikka ollaankin PLURistelemassa *vink* ...ellei tietenkään halua herätä sairaalasta.

[muokattu 7.6.2004 16:59]




jos sä olit siinä valotaulun edessä jammailemassa niin kyseessä on sama ahdistelija

[muokattu 7.6.2004 17:11]
Avatar
#208 • • ALIEN Guest

fibbe:

jos sä olit siinä valotaulun edessä jammailemassa niin kyseessä on sama ahdistelija



siis NeonCatia varmaan tarkoitit, joka olis ollut jammailee? *ding* tää mun naisen ahdistelija oli kuulemma lahdesta...

[muokattu 7.6.2004 17:14]
Avatar
#209 • • ALIEN Guest

Individual:
Niinpä...Vaikka bileporukan voisi olettaa olevankin keskimäärin avoimempaa ja leppoisampaa sakkia, niin ihan kaikkea mahdollista paskaa ei varmaan tartte sietää tuon pluristelun varjolla.



Tän tapauksen mä kuitenkin katson suoranaisena vittuiluna, jos nähdään ja tiedetään että nainen on varattu ja odotellaan vain sopivaa hetkeä, että pääsee yrittää. Saa nähdä, miten käy tyypille jatkossa...

[muokattu 7.6.2004 19:24]
DESPE

Posts: 4,580

#210 • • DESPE
Alien miksi et pyytäny mua paikalle kun tällästä ahdistelua oli ..
W

Posts: 1,049

#211 • • W
Meikää pokaili vähän yks ukkeli........ei mennyt niiltä osin ilta ihan purkkiin.....*iloinen*
Avatar
#212 • • ALIEN Guest

Despe:
Alien miksi et pyytäny mua paikalle kun tällästä ahdistelua oli ..



kuulin vasta aamulla.
Avatar
#213 • • polve Guest
ilta oli varsin viihtyisä.
humala-aste taisi kyllä olla hieman
liian korkealla, vähemmälläkin olisi
toki selvitty.

suuret odotukset tuotti scot
projectin suhteen lievän pettymyksen (*ding*),
mutta lopetus oli mieheltä mitä mainioin (Ding-A-Ling)
ja se oli juuri sitä tavaraa jota tavallaan odottelinkin
miehen soittelevan (*hymy*) mutta ei miehen setti
lainkaan huono ollut.

Orkidean setistä meni liian iso viipale ohi kun
sitä piti mennä rahaa nostelemaan ja jonossa
kului omat hetkensä, mutta sen mitä kuulin oli
varsin menevää rouhetta. odotuksia miehen
settiä kohtaan ei juurikaan ollut, flaikussakin luvatun,
spesiaali setin takia.

Sebastian b2b Proteus ja Carbon Based pitivät
mielen virkeänä (kovasta humalasta välittämättä)
ja hymyn korvilla kaiken aikaa mitä lavalla ehtivät
soittelemaan.

Ravintola Kaisaniemi paikkana oli varsin viihtyisä.
Jonot, kuten aikasemmikinn todettiin, olivat lievästi
haitaksi. Kuumuutta osasinkin odottaa vaikken ko.
paikkassa koskaan ollut käynyt, mutta terassi toimi
loistavana vastapainona kuumuudelle.

Mukavaa oli! kiitos.

*iloinen*
Howdy

Posts: 7,955

#214 • • Howdy Oldie

alien:
---
pinkki:
o_O *ding* ..kai joku typyistä ees opetti sille käytöstapoja pienellä nivuspotkulla

---


Toivottavasti, sillä pelkkä ”EI” ei kuulemma mennyt perille. No jatkossa, jos ei järjen puhuminen mene kundille perille niin niskapers -otteella ulos.



Joo .. samaa mieltä .. oli noi plur tyypit tästä mun mielipiteestä mitä hyvänsä mieltä niin jos mä olisin sinun sijassasi niin saattais olla että kolahtais .. jos ei ole käytöstapoja niin ei tarvi kyllä sääliä sellasen tyypin hampaitakaan ..

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#215 • • Edited polve Guest


tost junajutussta viel kans...aivan persiist olis lähtee kesken pileiden. miten te kestätte sen? kerätään adressi et saatais ”klubbarijuna” riihimäellepäin neljänaikoihin?!? ite aina järkkään jonku hakemaan tai luuhaan sitte vaa.



tuo on kanssa kyllä yksi ratkaisu mutta ehkä helpoin tapa selvitä
neljän aikoihin on kun aktiivisesti pommittaa Riihimäki-Helsinki
bileautoilijoita viesteillä.

me lähdettiin Riihimäen suuntaan aamukuuden junalla, eli
kaksi tuntia Emeryn kanssa kulutettiin aikaa Helsingin
aamuyössä.

..ja tuosta junamatkasta ja sitä edeltävistä hetkistä
mainittakoon sen verran että, juna-asemalla ja raitella vietetyn
viimeisen puoltuntisen aikana.
Ja nämä tietyt tapaukset onnistuivat hieman sortamaan bileissä aikaansaatua harmoniaa *piru*

Edit: Typot

[muokattu 7.6.2004 22:21]
fibbe

Posts: 49

#216 • • fibbe Speed King

alien:
---
fibbe:

jos sä olit siinä valotaulun edessä jammailemassa niin kyseessä on sama ahdistelija


---


siis NeonCatia varmaan tarkoitit, joka olis ollut jammailee? *ding* tää mun naisen ahdistelija oli kuulemma lahdesta...

[muokattu 7.6.2004 17:14]



meinasin että olitko siellä valotaulun luona naises kans jammailee ?? koska siellä tämä kyseessä ollut ahdistelija ahdisteli ainakin kolmea naista ... *piru* pistää niin vihaks sellaset ihmiset... mutta enpä viitsinyt mennä väliin turpaanhan siinä ois tullu ku oon tälläne rimaranne *justjoo*
noemi

Posts: 535

#217 • • noemi

NeonCat: Vinkki miehille: Suoraan kainaloon koppaaminen ja suuteleminen ei välttämäti ole se tehokkain...



Toinen vinkki miehille*:
Mulle toij toimii aina *vink*

*HUOM! Koskee vain pinkeitä tekkno-& hooceemiähiä, pahoittelen valikoivaa linjaa.

--
Oikeutta koneille!

akir0

Posts: 2,554

#218 • • akir0 idleRPG champion 2009

NeonCat:
Etsintäkuulutus: Tietääkö kukaan kuka oli se hemmo jolla oli tavalliset farkut ja tumma kauluspaita (jossa jonkilaisia vaaleita pystyraitoja), lyhyet tummat hiukset ja tanssi useimmiten tanssilattiasta seuraavalla eli keskitasanteella...??? Tai jos tunnistat itsesi niin ota yhteyttä!! *jiihaa*



SUOSIKKI! beez&honey!
KaveriTavara

Posts: 440

#219 • • KaveriTavara pyryharakka
vihdoin ja viimein pääsen sanomaan sanottavani.
kaikin puolin oli aivan loistavaaaaa *aplodit*
oli kyllä välillä hieman ärsyttää kun ei voinut sisätiloissa olla kovin kauaa että happikin kulkisi mutta tuli siten ulkona riehuttua *jiihaa*
jeah mie kyllä tykkäsin musiikista ja bileistä hyyvin paljon *plur*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Viltsu

Posts: 2,010

#220 • • Viltsu noname

akir0:
---
NeonCat:
Etsintäkuulutus: Tietääkö kukaan kuka oli se hemmo jolla oli tavalliset farkut ja tumma kauluspaita (jossa jonkilaisia vaaleita pystyraitoja), lyhyet tummat hiukset ja tanssi useimmiten tanssilattiasta seuraavalla eli keskitasanteella...??? Tai jos tunnistat itsesi niin ota yhteyttä!! *jiihaa*

---


SUOSIKKI! beez&honey!



ei ollut toi palsta missä oli niitä missing! ilmoituksia.. :D

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen