239 posts, 12 pages, 52,151 views
Pablo:
---
Yim:
Juuh loistavat bileet oli. Eipä löydy hirveästi miinuksia. Ja kiitos proteukselle kun soitteli Pain On Creation - Lushin niin loistava biisi!!
---
itse tuli missattua koko biisi pirun lahjakkaasti
Pablo:
---
Yim:
Juuh loistavat bileet oli. Eipä löydy hirveästi miinuksia. Ja kiitos proteukselle kun soitteli Pain On Creation - Lushin niin loistava biisi!!
---
itse tuli missattua koko biisi pirun lahjakkaasti
1ncarnation:
ps.siideri 5.5e ? *kivatsulle*
pss..ei ollu mullakaan lippuja mut senpä takia tulinkin jo 10 jonottamaan
Pablo:
---
yusu:
Salee tuli just sillon, ku juteltii ulkona ja kehuin tota biisiä sulle
---
Todennäköisesti tuli just joskus silloin. Sitä tuli jäätyä tuntikausiksi jumittamaan sinne terangille!

Galrav:
---
Pablo:
---
yusu:
Salee tuli just sillon, ku juteltii ulkona ja kehuin tota biisiä sulle
---
Todennäköisesti tuli just joskus silloin. Sitä tuli jäätyä tuntikausiksi jumittamaan sinne terangille!
---
terassin avautumiset oli kyl illan parasta antia.
koko illan känni oli roxbox!
[muokattu 6.6.2004 19:15]
fallen:
ps. Mites se chix on dix show:n kävi?? Oliks se peruuttu vai missasinko vaa sen?
T-mu:
Jepjep. oli hauskat bileet. Oma veto meni hyvin ja muutenkin tuli heiluttua koko ilta.
Täs biisilista eilisestä keikasta mikäli ketään kiinnostaa.
Intro
Painkiller
Fair Play
Xeroxis
Illumination 2004
Savage Man 2004
-
Anger Ball
Cyclone
Outro

UnityF:
mä en saapunu edes koko paikkaan..
aina ei voi voittaa...
ens kerralla sitten.
kiitos! ihan älytönt settii. hiki vaan virrtas mut jossai vaihees oli pakko pitää taukoo ku hiki kirveli silmii :/
jäi useempi kaveri tulematta, mutta oli kuitenkin hauskaa ja tulipa sitä tavattuu muutama vanha tuttukin ja samalla tuli tutustuttuu moneen uuteen tyyppiin
Tuli hyvää settii
tosin välillä oli pakko mennä terassille ottaa happee ja jäähdyttelee. Juomiakin joutui välillä jonottamaan tuskaisen pitkään. Kokonaisuus oli kuitenkin onnistunut
hemuz:
tost junajutussta viel kans...aivan persiist olis lähtee kesken pileiden. miten te kestätte sen? kerätään adressi et saatais klubbarijuna riihimäellepäin neljänaikoihin?!? ite aina järkkään jonku hakemaan tai luuhaan sitte vaa.