239 posts, 12 pages, 44,413 views
NeonCat:
Suurin vitutuksen aihe tällä hetkellä on se naisten ahdistelija, joka käytökselläään sai karkotettua ihmisen josta itse olisin ollut kiinnostunut...grrrr Life is not a fair play...
Vinkki miehille: Suoraan kainaloon koppaaminen ja suuteleminen ei välttämäti ole se tehokkain...
alien:
---
NeonCat:
Suurin vitutuksen aihe tällä hetkellä on se naisten ahdistelija, joka käytökselläään sai karkotettua ihmisen josta itse olisin ollut kiinnostunut...grrrr Life is not a fair play...
Vinkki miehille: Suoraan kainaloon koppaaminen ja suuteleminen ei välttämäti ole se tehokkain...
---
Onkohan sama henkilö kyseessä nimittäin yksi älykkö oli ahdistellut munkin naista ja yllättänyt väkisin suutelemalla melkeinpä heti, kun oli nähnyt minun lähtevän paikan päältä. Ehkä hiukan kannattaisin varovaisuutta, vaikka ollaankin PLURistelemassa ...ellei tietenkään halua herätä sairaalasta.
pinkki:
o_O ..kai joku typyistä ees opetti sille käytöstapoja pienellä nivuspotkulla
alien:
---
NeonCat:
---
Onkohan sama henkilö kyseessä nimittäin yksi älykkö oli ahdistellut munkin naista ja yllättänyt väkisin suutelemalla melkeinpä heti, kun oli nähnyt minun lähtevän paikan päältä. Ehkä hiukan kannattaisin varovaisuutta, vaikka ollaankin PLURistelemassa ...ellei tietenkään halua herätä sairaalasta.
[muokattu 7.6.2004 16:59]
fibbe:
jos sä olit siinä valotaulun edessä jammailemassa niin kyseessä on sama ahdistelija
Individual:
Niinpä...Vaikka bileporukan voisi olettaa olevankin keskimäärin avoimempaa ja leppoisampaa sakkia, niin ihan kaikkea mahdollista paskaa ei varmaan tartte sietää tuon pluristelun varjolla.
Despe:
Alien miksi et pyytäny mua paikalle kun tällästä ahdistelua oli ..
alien:
---
pinkki:
o_O ..kai joku typyistä ees opetti sille käytöstapoja pienellä nivuspotkulla
---
Toivottavasti, sillä pelkkä EI ei kuulemma mennyt perille. No jatkossa, jos ei järjen puhuminen mene kundille perille niin niskapers -otteella ulos.
tost junajutussta viel kans...aivan persiist olis lähtee kesken pileiden. miten te kestätte sen? kerätään adressi et saatais klubbarijuna riihimäellepäin neljänaikoihin?!? ite aina järkkään jonku hakemaan tai luuhaan sitte vaa.
alien:
---
fibbe:
jos sä olit siinä valotaulun edessä jammailemassa niin kyseessä on sama ahdistelija
---
siis NeonCatia varmaan tarkoitit, joka olis ollut jammailee? tää mun naisen ahdistelija oli kuulemma lahdesta...
[muokattu 7.6.2004 17:14]
NeonCat:
Etsintäkuulutus: Tietääkö kukaan kuka oli se hemmo jolla oli tavalliset farkut ja tumma kauluspaita (jossa jonkilaisia vaaleita pystyraitoja), lyhyet tummat hiukset ja tanssi useimmiten tanssilattiasta seuraavalla eli keskitasanteella...??? Tai jos tunnistat itsesi niin ota yhteyttä!!
akir0:
---
NeonCat:
Etsintäkuulutus: Tietääkö kukaan kuka oli se hemmo jolla oli tavalliset farkut ja tumma kauluspaita (jossa jonkilaisia vaaleita pystyraitoja), lyhyet tummat hiukset ja tanssi useimmiten tanssilattiasta seuraavalla eli keskitasanteella...??? Tai jos tunnistat itsesi niin ota yhteyttä!!
---
SUOSIKKI! beez&honey!