372 posts, 19 pages, 72,747 views
Orfeus:
---
Jone:
---
CryOniC:
Todella pettyny!Ei kyllä ollu mitkään kympin bileet!...ainakaan mun mielestä mut se voi johtua aamun illuistaki ettei oikein jaksanu*igor*
---
Jos toi ei ollu mitkään kympin bileet-kommentti tarkoittaa sitä, että et kokenut saavasi vastinetta kymmenelle eurolle, niin siihen mulla ei oikeastaan ole kuin yksi kommentti ja se on *taputapu*
---
Samoilla linjoilla Jonen kanssa!!
Vesa:
Rank 1 - Airwave
---
Astaroth:
Tässä vaiheessa mä huusin leipää! :D
---
Dementation:
No saitko leipää jostain???
*hahjust*
CryOniC:
---
Orfeus:
---
Jone:
---
CryOniC:
Todella pettyny!Ei kyllä ollu mitkään kympin bileet!...ainakaan mun mielestä mut se voi johtua aamun illuistaki ettei oikein jaksanu*igor*
---
Jos toi ei ollu mitkään kympin bileet-kommentti tarkoittaa sitä, että et kokenut saavasi vastinetta kymmenelle eurolle, niin siihen mulla ei oikeastaan ole kuin yksi kommentti ja se on *taputapu*
---
Samoilla linjoilla Jonen kanssa!!
---
Ois kai pitäny sitte jättää kommentoimatta..*taputapu*
CryOniC:
Se olikin henkilökohtanen mielipide mihin ei tarttee puuttua*hmph*
Kiva kuitenkin et muilla oli kivaa*sydän*
ps.en tarkottanu 10e
Jone:
---
CryOniC:
Se olikin henkilökohtanen mielipide mihin ei tarttee puuttua*hmph*
Kiva kuitenkin et muilla oli kivaa*sydän*
ps.en tarkottanu 10e
---
Aivan kuten sinäkin olet oikeutettu kirjoittamaan mielipiteesi, olen minäkin oikeutettu ilmaisemaan vastakkaisen henkilökohtaisen mielipiteeni ja ilmoittamaan että sinun mielipiteesi on mielestäni täyttä sontaa. Sellaisia ne on nää keskustelupalstat.
Jos vielä jätät perustelematta sen minkä takia olet todella pettynyt ja ei ollu kympin bileet, niin mitä ihmettä odotat?
[muokattu 4.5.2004 11:44]
CryOniC:
Pettynyt olin siksi koska oletin että lauantain bileet ois ollut todellakin trancea(niin kun olin kuullut)..mut aika hc:tä mättöä sieltä sitte tulikin...neonin setti oli kyllä ihan hyvä!Ei ollu kympin bileet mun asteikolla 0-10...u know... Sellasiahan ne on ne arvostelut...
---
CryOniC:
Pettynyt olin siksi koska oletin että lauantain bileet ois ollut todellakin trancea(niin kun olin kuullut)..mut aika hc:tä mättöä sieltä sitte tulikin...neonin setti oli kyllä ihan hyvä!Ei ollu kympin bileet mun asteikolla 0-10...u know... Sellasiahan ne on ne arvostelut...
---
blender:
tuo sun trance on sit varmaan aika outoa jumitusta, mikäs mielestäsi hc:ta on? jos yhdestä encoresta jaksat kinata tai ionin rave setistä (mikä oli aivan ihana, ja luki kyllä flaikussa) niin en oikein ymmärrä sun perusteluita tälleen sivusta lukian kannalta...