<< Säde 5 Years >> 30.4-1.5.2004 30.4.2004 @ Helsinki

372 posts, 19 pages, 72,577 views

blender

#321 • • blender Arcade | KAIKU

CryOniC:
Oli mitä oli!Ei sen tyyppistä trancea mitä mä yleensä kuuntelen,enkä oikein tiedä mitä ihmettä mä sitä sieltä odotin kuulevanikaan.Vähäsen sama homma Mariannen kanssa...keskiviikosta lauantai aamun illuihin jaksoi hyvin mut ilta oli jo liikaa ja siks se oli lähinnä ihan sama mitä sieltä ois soitettu...

tän mä jo rupeen käsittämään, kunpa olisit ekaan viestiin laittanut? *piis*
#322 • • CryOniC Guest
*blush* no juu...tää asia oli kai sitte harvinaisen monimutkasesti mun aivolohkossa*nauru*
Jone

#323 • • Jone Archibald Haddock
Otetaas nyt vielä kertaalleen alkuperäinen kommentti:

CryOniC:
Todella pettyny!Ei kyllä ollu mitkään kympin bileet!...ainakaan mun mielestä mut se voi johtua aamun illuistaki ettei oikein jaksanu*igor*

Lähdin siis vänkäämään tätä vastaan koska et antanut mitään perusteita, vaan mussusit mitä mussutit. Sen jälkeenhän ilmoititkin jo, että bileissä ei soitettu alkuunkaan trancea vaikka niin oli mainostettu ja kumosin väitteesi videoclipin kera.

CryOniC:
Tota ennen biisiä ennen se olikin pikkasen erillaista se musiikki!^toikin oli kai vika mitä sieltä tuli!Mut kun sä nyt olet ottanu tehtävkseks väittää asiasta ni mikäs siinä!

No tietenkin siellä tuli ”pikkasen erilaista” musiikkia, mitäs järkeä sitä olis samaa raitaa koko iltaa soittaa? Mitä taas tulee siihen soitettiinko bileissä trancea, niin siihen sulla on nyt jo aika monen ihmisen mielipide. Jos et trancea omasta mielestäsi kuullut, niin silloin sun kannattaa varmasti tarkastaa omaa käsitystäsi ko. genrestä alagenreineen.

...ja kyllä, otan vastaisuudessakin tehtäväksi korjata jos sinä tai joku muu päättää dissata arvostamani organisaation järjestämiä bileitä täysin ilman mitään pohjaa. Saat toki olla kaikessa rauhassa pitämättä bileistä, mutta siitä turha koittaa sälyttää syytä Säteelle väittäen ettet olisi saanut mitä flabassa etukäteen luvattiin.

CryOniC:
*blush* no juu...tää asia oli kai sitte harvinaisen monimutkasesti mun aivolohkossa*nauru*

Paremminkin harvinaisen yksioikoisesti. Jos sulla on känkkäränkkäpäivä ja bileet ei siksi maistu, niin se ei valitettavasti kuulu järjestävän organisaation vastuualueeseen.

[muokattu 5.5.2004 14:47]
Viltsu

#324 • • Viltsu noname

UnityF:
Proteus aloitti Orkidea- Unity kipaleella ja jatko samaa meloodista saundia, et kyllä se aika trancepohjasta oli koko la... *piis*
+tietenkin Ionin rave setti.. *plur*

stfu jo nyt noiden viisujen luetteloinnin kanssa

harmittaa jo tarpeeksi että jäi väliin toi lauantai
*hih*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

sasu

#325 • • sasu
Löytyiskö keltään lisää kuvia säteen bileistä? *jiihaa*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

#327 • • REivaaja Guest
Oli iha pyllystä. Ihme kiksu/gary d shaissee. Säteet pitää olla vitun kovaa tykitystä (ei vält. temmolt) mul meni koko vappu v******. Ois pitäny mennä kaivarii vaik onki vappusin pissaliisoi täynnä. Toivon et hard NRG Säteet ois paremmat, muuten menee katu uskottavuus! (mitä lie) Mut hyvä et muut on nauttinu. Voi sit olla teijän puolest onnellinen. Ja kaiken lisäks lompakko hävis. ei oo mun juhla toi vappu... (En ollu ltokan päivän mut salee oli paremmat. Pe ilta oli ku Screenist.)

[muokattu 6.5.2004 19:15]

[muokattu 6.5.2004 19:16]
#328 • • ikj Guest

acidheadz:
. Säteet pitää olla vitun kovaa tykitystä

ai pitää?
NextAce

#329 • • NextAce Alienated

acidheadz:
Oli iha pyllystä. Ihme kiksu/gary d shaissee. Säteet pitää olla vitun kovaa tykitystä (ei vält. temmolt) mul meni koko vappu v******. Ois pitäny mennä kaivarii vaik onki vappusin pissaliisoi täynnä. Toivon et hard NRG Säteet ois paremmat, muuten menee katu uskottavuus! (mitä lie) Mut hyvä et muut on nauttinu. Voi sit olla teijän puolest onnellinen. Ja kaiken lisäks lompakko hävis. ei oo mun juhla toi vappu... (En ollu ltokan päivän mut salee oli paremmat. Pe ilta oli ku Screenist.)

No olihan Proteuksen ja kumppaneiden setti aika tykitystä*pahis*

--
-Alienation-

-----

#330 • • REivaaja Guest
Ei pidä mutta olen pitänyt Sädettä Hardin mekkana ja jatkossa se kait niin onkin. Pidän löysästä menosta mutta radalla haluan kunnon jyskettä kuten aleksii, carbonii... tyylii.
Orfeus

#331 • • Orfeus

acidheadz:

[muokattu 6.5.2004 19:16]

Ai että ihan Protskun & kumppaneiden viemäri soundi settikin oli paskaa kixua*ding*
#332 • • REivaaja Guest
Joo Protskulle ja Kylvenille pisteet!!!
Jone

#333 • • Jone Archibald Haddock

acidheadz:

Pe ilta oli kuin Screenistä? *justjoo**ding**hahjust**eiei* ...ja niin edelleen.

Sun varmaan kannattaa katsoa flabasta mikä on kulloisenkin illan teema. Kyllä Säteissä tulee ihan sitä mitä luvataan. Siitä mitä luvataan saa toki olla pitämättä, mutta on turha olla pettynyt tarjontaa jos on kuvitellut saavansa jotain ihan muuta kuin mitä on luvattu tarjota.

-

Väliuutisena muuten: Säteen video pääsi työn alle tänään kun sain Nemesin matskut omiani täydentämään. Videosta on nyt 3 tunnin työstön jälkeen 2 min 41 sek valmiina, joten varmaan äitienpäivän hujakoilla on valmista.

[muokattu 6.5.2004 19:23]
NextAce

#334 • • NextAce Alienated

Jone:
---

Väliuutisena muuten: Säteen video pääsi työn alle tänään kun sain Nemesin matskut omiani täydentämään. Videosta on nyt 3 tunnin työstön jälkeen 2 min 41 sek valmiina, joten varmaan äitienpäivän hujakoilla on valmista.

[muokattu 6.5.2004 19:23]

Loistavaa*piis* Kiva että joku jaksaa nähdä vaivaa ja panostaa videoiden editointiin.

--
-Alienation-

-----

#335 • • REivaaja Guest
Älä nyt herran jestas suutu!!!! Varmasti monelle uppos mut mulle ei maistunut. Teemaa en mistää lukenu mut Säteen porukka soitti ja luulin että sillon tulee sitä mihin olen tottunut. Tuleepa pienelle miehelle paljon palautetta... Näin suosittu olin viimeks kuudennel*piis* Ja kiitos filmist Jone!

[muokattu 6.5.2004 19:29]
Jone

#336 • • Jone Archibald Haddock

acidheadz:
Älä nyt herran jestas suutu!!!! Varmasti monelle uppos mut mulle ei maistunut. Teemaa en mistää lukenu mut Säteen porukka soitti ja luulin että sillon tulee sitä mihin olen tottunut. Tuleepa pienelle miehelle paljon palautetta... Näin suosittu olin viimeks kuudennel*piis* Ja kiitos filmist Jone!

Ei mun vastauksiani oikeasti kannata tulkita niin, että olisin suuttumassa mistään. Harvoin olen ja toi Klubbarin kissantappotaidethreadi on kyllä vienyt mustakin suurimmat höyryt jo pihalle.

Mitä tulee videoon, niin kenenkään ei nyt kuitenkaan kannata jäädä odottamaan mela kädessä mitään mestariteosta vaikka mulla tohon aikaa tuhrautuukin hävyttömästi. Toivottavasti joku kuitenkin saa siitä kiksejä irti. Cheers! *piis*
NextAce

#337 • • NextAce Alienated
No esim. se Rushin video oli omasta mielestä aika PRO*piis*

--
-Alienation-

-----

Jone

#338 • • Jone Archibald Haddock

NextAce:

No kyllä tästä parempi pitäis tulla kuin siitä. *vink*
NextAce

#339 • • NextAce Alienated

Jone:
---
NextAce:

---

No kyllä tästä parempi pitäis tulla kuin siitä. *vink*

*aplodit*

--
-Alienation-

-----

#340 • • REivaaja Guest
Ei midist. Se oliki lähinnä kielikuva ja tsillee... En kelannukkaa et sä punasta näät. Ei palstoil skitsoomisel mitää voita...