<< Säde 5 Years >> 30.4-1.5.2004 30.4.2004 @ Helsinki

372 posts, 19 pages, 72,693 views

Orfeus

#281 • • Orfeus

jz:

Fire and Ice - Souvenir de Chine

Kiitoksia kuitenkin!

*sydän**sydän**sydän**sydän*
_-rotta-_

#282 • • _-rotta-_
huikean maktavat bileet.! ekakertalaisena Säteessä, ja oli muuten semmoiset mätöt etten unohda koskaan.. Blender oli saastaisen kova.. *aplodit* ylälehtereiltä en poistunut kun tossut tuntui niin kevyiltä ja musiikki vei miestä mukanaan.. lisää tälläistä.. Kumarran kaikille paikalla olleille uskomattomista bileistä ja kiitän elämäni parhaasta vapusta *hali* *aplodit*.. jatkossakin tulen varmasti..
illusion

#283 • • illusion team-sauna :D
Kiitokset SÄDE-TEAMILLE*sydän* tämä oli ehdottomasti parasvappu.
Kumpanakin iltana heti ovien avauduttua sisälle, ja siitä se iltalähtikin rullaaamaan, kaikki setit oli niin hyviä*hymy* ja kaikki ihmiset kohotti tunnelmaa*hymy*
se lauantain lopetus jäi mieleen ikiajoiksi, toivottavasti Jone saa sille videolle porukan fiilikset siitä kun kaikki dj;t tuli siihen mixerin taakse, ja lopetusbiis alkoi soimaan.

Onnittelut vielä SÄTEELLE 5vuotis synttäreistä*aplodit*

22.5 Säde kutsuu jälleen*jiihaa*
blender

#284 • • blender Arcade | KAIKU
kiva kuulla että ei oo kelläään keikasta huonoi fiiliksii viel mainittuna... jopa tykättykin..

hienoa *super*

[muokattu 3.5.2004 23:52]
Optik

#285 • • Optik Piikkisika/Outopallo
missasin koko säteen kun piti muuttaa just vappuna... prkl! *taputapu**igor**uuh**nyyh**hmph**eiei**poks**dissaa**kivatsulle*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

blender

#286 • • blender Arcade | KAIKU
niin joo ja vielä noista volista piti sanoa sen verran että ensikerralla ei oo sit liian kovalla ...ei tarvii pelätä...

tuli vaan pienoinen moka jo kuten mainitsin, olis pitäny luottaa soundchekkiin... mutta säde team kun komentaa niin on toteltava nostamaan volia... tai eihä se pakko oo mut en nyt viittiny vastaankaan sanoa, joten pyydän anteeksi mikäli joku sai tillitystä mun setteilystä.... pitää olla vaa tiukempi linja ensi kerralla ettei tarvii arpoo, ja yleensä niillä jotka soittaa viikoittain on huonompi kuulo...

mut toivottavasti monella oli korvatulpat että kesti pauketta... *piis*
(enkä tässä nyt syytä ketään muuta kuin itseäni... jos joku saa väärän käsityksen, sanon vaan mistä se äänen lujuus johtuu)
#287 • • CryOniC Guest

Orfeus:
---
Jone:
---
CryOniC:
Todella pettyny!Ei kyllä ollu mitkään kympin bileet!...ainakaan mun mielestä mut se voi johtua aamun illuistaki ettei oikein jaksanu*igor*

---

Jos toi ”ei ollu mitkään kympin bileet”-kommentti tarkoittaa sitä, että et kokenut saavasi vastinetta kymmenelle eurolle, niin siihen mulla ei oikeastaan ole kuin yksi kommentti ja se on ”*taputapu*”

---

Samoilla linjoilla Jonen kanssa!!

Se olikin henkilökohtanen mielipide mihin ei tarttee puuttua*hmph*
Ois kai pitäny sitte jättää kommentoimatta..*taputapu*
Kiva kuitenkin et muilla oli kivaa*sydän*
ps.en tarkottanu 10e

[muokattu 4.5.2004 00:46]

[muokattu 4.5.2004 01:06]
#288 • • astaroth Guest

Vesa:
Rank 1 - Airwave
---
Astaroth:
Tässä vaiheessa mä huusin leipää! :D
---
Dementation:
No saitko leipää jostain???
*hahjust*

Joku nakkasi niskaan homeisen kannikan...*hymy*

[muokattu 4.5.2004 02:25]
UnityF

#289 • • UnityF joo just se

Astaroth:
Joku nakkasi niskaan homeisen kannikan...*hymy*

se olin minä... *pahis*
Orfeus

#290 • • Orfeus

CryOniC:
---
Orfeus:
---
Jone:
---
CryOniC:
Todella pettyny!Ei kyllä ollu mitkään kympin bileet!...ainakaan mun mielestä mut se voi johtua aamun illuistaki ettei oikein jaksanu*igor*

---

Jos toi ”ei ollu mitkään kympin bileet”-kommentti tarkoittaa sitä, että et kokenut saavasi vastinetta kymmenelle eurolle, niin siihen mulla ei oikeastaan ole kuin yksi kommentti ja se on ”*taputapu*”

---

Samoilla linjoilla Jonen kanssa!!

---

Ei missään nimessä*eiei* Kyl mun mielestä silti negatiivistakin palautetta saa ja pitää antaa yhtä lailla jos ei oikeesti tykännyt!
or_neon

#291 • • or_neon mr2090
*sydän*LauantaI*sydän*

Ai että! Oli kyl niin hyvät pippalot et oikeen olis jääny vaiks asumaan sinne!*nukkuu*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Jone

#292 • • Jone Archibald Haddock

CryOniC:
ps.en tarkottanu 10e

Aivan kuten sinäkin olet oikeutettu kirjoittamaan mielipiteesi, olen minäkin oikeutettu ilmaisemaan vastakkaisen henkilökohtaisen mielipiteeni ja ilmoittamaan että sinun mielipiteesi on mielestäni täyttä sontaa. Sellaisia ne on nää keskustelupalstat.

Jos vielä jätät perustelematta sen minkä takia olet ”todella pettynyt” ja ”ei ollu kympin bileet”, niin mitä ihmettä odotat?

[muokattu 4.5.2004 11:44]
anthocyan

#293 • • anthocyan Kohti valoa...
*plur* SÄDE *plur*

Oli aivan taivaalliset pippalot molempin päivinä! *jiihaa* *aplodit*

Perjantaina hiki vaan lens ku tuli polkattuu niin paljon! Proteus vei taas voiton! *hih* Mutta kiitos muillekin! *iloinen*

Lauantaina leijuin kyl niin taivais etenki Neonin setissä! *plur* *sydän* Hitto et osas soittaa kyl lähes kaikki mun lempparibiisit ja oli vaan niin ihanaa! Oikeesti tuntu niin siltä, et ois ollu taivais ja kaikki biiseihin liittyvät ihanat muistot vaan tulvi päähän! Aah! Kiitos Neon! *hali*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

hansicon

#295 • • Edited hansicon
Kyllä oli mahtavat hipat!!

joista kiitos kuuluu kaikille tanssijoille,soittajille ja taustajoukoille*aplodit*

Perjantaina parasta oli illan päättänyt live setti, jolloinka tuo tanssilattia
tuntui olevan sen verran kuuma että polkkakin näytti lähtevän itse kultakin
ihan kivasti. Koska tuo perinteinen vappupullon kallistelu jäi vähemmälle, oli sitä hyvin rytmin vietävänä täälllä säteen ensimmäisessä illassa.
Muutamaat biisit eivät olleet todellakaan minun makuuni jotka sitten hillitsivät liikehdintääni aika lailla.Niitä kun oli siellä täällä. Mutta huomasin näissä hipoissa että on parempi ettei koko aikaa tule yhteen
putkeen niitä ”lemppari” biisejä, koska tällöin sitä tuli fiilisteltyä laajemmalla tunnetasolla. Olo oli tämän takia tasapainoisempi illusioneihin siirryttäessä*iloinen*

Lauantaina oli sitten pääosin sellainen ikimuostoinen ilta että. Biisivalinnat ja niiden JÄRJESTYS ja Arctic Mystry LIVENÄ piteli vahvasti minua liikkellä siellä lavan lähettyvillä hiukan pidempään kuin mihin olen tottunut. Tällainen neljän tunnin perseen heiluttelu kyllä kulutti aika lailla energiaa mutta eivätpä päivällä nautitut herkut päässeet jämähtämään mihinkään kehon osaan, ainakaan kaulasta alaspäin.

Ei Röökiä Tanssilattialla! Kiitos. Tämä hänelle joka heilui se kädessään melkein osuen
muita kanssatanssijoita käsivarsiin ja sauhuttaen sitä muiden hengitettäväksi. Ei sovi sinne missä me muut ”urheilemme” ja haalimme raikasta ilmaa.

*piis**sydän**jiihaa*
#296 • • Nancy Guest
Mun ensimmäinen Säde kokemukseni oli aika fiasko...bileis ei mitään vikaa, päinvastoin, mutta itse osasin pilata iltani slllä että join viunaa aivan liian paljon...*känni* vaiks kyl jotain hyvääkin jäi mieleen, eli oli ihkuu tustuu uusiin ihmisiin...kiitos teille, teidän ansiosta kaikki ei menny ihan perseelleen sen illan suhteen...*plur* .musiikki on viinani ensi kerralla...*nauru*
Cype

#297 • • Cype
Paras vappu miesmuistiin.

Lauantaina oli ainakin mulla mukavampaa tai musiikki oli enemmän mun makuun.
Perjantaina triton oli parasta, blenderin setin loppu alko olla jo liian raskasta, mutta muuten oli pirun kivaa.

Kavereille kiitokset seurasta, kyydistä ja siitä että jaksoitte kuunnella mitä käsittämättömimpiä juttuja taas kerran.

Ensi kertaan *pihkassa*
#298 • • CryOniC Guest

Jone:
---
CryOniC:
ps.en tarkottanu 10e

---

Aivan kuten sinäkin olet oikeutettu kirjoittamaan mielipiteesi, olen minäkin oikeutettu ilmaisemaan vastakkaisen henkilökohtaisen mielipiteeni ja ilmoittamaan että sinun mielipiteesi on mielestäni täyttä sontaa. Sellaisia ne on nää keskustelupalstat.

Jos vielä jätät perustelematta sen minkä takia olet ”todella pettynyt” ja ”ei ollu kympin bileet”, niin mitä ihmettä odotat?

[muokattu 4.5.2004 11:44]

Miten sä voit sanoa et mun mielipide oli täyttä sontaa kun se kuitenkin oli mun mielipide eikä sun.Ei siinä mitään sontaa ole kun en tykänny niin tykänny.piste.
Sä tietenkin jaksasit kinastella asiasta vaikka foorumin lopuun asti tai ties minkä mut ite olen aika kyllästynyt moiseen väittelyyn missä ei oo mitään järkeä!

Pettynyt olin siksi koska oletin että lauantain bileet ois ollut todellakin trancea(niin kun olin kuullut)..mut aika hc:tä mättöä sieltä sitte tulikin...neonin setti oli kyllä ihan hyvä!Ei ollu kympin bileet mun asteikolla 0-10...u know... Sellasiahan ne on ne arvostelut...

[muokattu 4.5.2004 20:29]

[muokattu 4.5.2004 20:31]
blender

#299 • • blender Arcade | KAIKU

CryOniC:

Pettynyt olin siksi koska oletin että lauantain bileet ois ollut todellakin trancea(niin kun olin kuullut)..mut aika hc:tä mättöä sieltä sitte tulikin...neonin setti oli kyllä ihan hyvä!Ei ollu kympin bileet mun asteikolla 0-10...u know... Sellasiahan ne on ne arvostelut...

tuo sun ”trance” on sit varmaan aika outoa jumitusta, mikäs mielestäsi hc:ta on? jos yhdestä encoresta jaksat kinata tai ionin rave setistä (mikä oli aivan ihana, ja luki kyllä flaikussa) niin en oikein ymmärrä sun perusteluita tälleen sivusta lukian kannalta...
anthocyan

#300 • • anthocyan Kohti valoa...

---
CryOniC:

---
blender:

tuo sun ”trance” on sit varmaan aika outoa jumitusta, mikäs mielestäsi hc:ta on? jos yhdestä encoresta jaksat kinata tai ionin rave setistä (mikä oli aivan ihana, ja luki kyllä flaikussa) niin en oikein ymmärrä sun perusteluita tälleen sivusta lukian kannalta...

Täytyy sano että oon Blenderin kaa samaa mieltä. Mun mielestä arctic mysteryn setti meni vähän liiankin letkeeks... Mut joo, trancesta kyllä oli kysymys. *hymy* Viimenen setti oli tosin hieman nopeempaa sellaista, mutta mä tykkäsin! *plur* Aah!!! Ja se Neon!!!! *plur* *sydän* *plur* Ei voi vaan olla hehkuttamatta sen settiä!!! *pihkassa*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-