ice-angel:
aattelin nyt sit alottaa virallisen topikin tän vuoden loveparadesta.
Selailin LP-sivuja ja mitää infoa ei oo vielä tulevasta annettu...
mut jos tiedätte jotain mitä muut ei tiiä ni tänne vaan siis..
Mä oon ainakin niin lähössä!
Eli siis tapahtumasta, yleistä, hotelleista, matkasta ylipäätsänsä, ajatuksia ja muuta häröilyy tänne.
Satavarmasti ite meinaan taas olla täällä. Muutaman kerran tullu piipahdettua ja julmetun hauskoja reissuja ollu molemmat.
Viimevuonna vetästiin Finskillä suoraan Tegelille. Koneessa reittilennon suomat ilmaset pohjat naamaan, kamat juna-asemalle ja Tresoriin kemuttamaan. Suosittelen mestaa lämpimästi jokaiselle, joka ei oo kyseisessä lafkassa koskaan ollu. Puisto ja alakerran rähinätekno sai jopa munki jalat vipattamaan, vaikka perustekno yleensä ei uppoo kirveelläkään.
Columbiehallenin perjantaikemuja ei missään nimessä tuu skipattuu. Viimevuonna oli kyllä niin kotonen olo ku olla ja voi. Joka kulmasta kimpoili joku tuttu kiitos entropyn järjestämän kuljetuksen. Enemmän kavereita ku monessa suomipileessä ja Dykkisetä Tieston kanssa soitteli ihan maistuvaa.
Toissavuonna Dykkisetä pamautti Columbiehallenissa parhaan setin mitä allekirjottanu on missään koskaan millonkaan kuullu. Ennakkolippuja ei sillon ees ollu, tosin oltiin reilusti etuajassa jonottamassa.
Itse paraatin aikana huomaa, kuinka yks kappale Berliiniä saadaan sekasin. Joka hiton kulmassa soi tekno ja välillä tulee pahemman kerran fiilis, et tekis mili survoo ne saatanan pillit niiden väärinkäyttäjien kurkusta alas. Rekkojen lomassa o kiva kimpoilla eestaas ja kemuttaa populan mukana. Yhessä rekassa tuli viimevuonna bongattua mielenkiintosta .. hmms .. tyttörakkauden osoitusta ja populalla kamerat kävi.
Parina vuonna oon valitettavasti kans bongannu yhenlaista lieveilmiöö, eli popula on ottanu pataansa vieressä. Harmillista tilanteen luonne huomioon ottaen. Yks kaveri sai täysin yllättäen nyrkistä joltai iha tuntemattomalta paikalliselta Gyntteriltä.
Paraatinjälkeiset kemut meni viimevuonna jo aika pahasti ohi. Love Basessa tuli oltua. Kolme päivää kemuttamista veti jo virran niin vähiin ja oikosulun vaara oli senverran lähellä, et meni aika lailla vaan ihmettelyks koko touhu. Iso kompleksi, jossa oli monta pientä areenaa ja kait jotain musiikkia niissä soi...
Jos Entropyn matkassa ei satu liikkumaan, ni suosittelen Zoologister gartenilla sijaitsevaa kybän-yö hostellia. Vieressä o juna-asema, jonne voi jättää huoletta kamansa euron päivätaksalla. Paljon hyviä liikkeitä lähettyvillä ja itse paraati kävelymatkan päässä. Huoneitaki sai vielä perjantaina. Kauppa, josta saa pussikaljaa kans vieressä ja puistoon on hyvä lähtee chillaileen. Hintataso Berliinissä on Suomea halvempi, mut korkeempi ku muualla Saksassa. Berliinin metron käyttö on paras tapa kimpoilla paikasta toiseen. Kätevä ja halpa. Kannattaa tutustua huolella viikonlopun biletarjontaan ennen lähtöä, sillä eiköhä tuolta löydy kaikkea kaikille.
Fyrkkaa Finskin lentoliput included palo about vajaa viissatanen. Tarpeeks sissinä hoidettiin muutaman kaverin kanssa asuminen vähän siellä sun täällä, (Teltassa Intercontientalin pihalla, juna-asemalla, hostellissa kavereiden sänkyjen alla...) joten siitä ei kuluja kertyny. Ruokaa pikaruokalamättölöissä ja pari vaateriepua kotiin sai vietyä.
[muokattu 18.2.2004 20:17]