LOVEPARADE 2004 @ Berlin

70 posts, 4 pages, 20,207 views

pupuankka

Posts: 869

#41 • • pupuankka poly-wtf?!
Meitsi varasi just lentoliput *plur*

Tulen siis olemaan Berliinissä 6.7.-19.7. *hih*

Nähdään Zoolla! *jiihaa* *vink*
sts

Posts: 7,969

#42 • • sts Sama pyynti aitta!
jos vaik entropy excuun pääsis :)
Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#43 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
*sydän* LOVEPARADE*sydän* mul oli viime vuonna tosi hyvä hotelli ihan berliinin keskustass.. hotel alsterhof, oltii rican kaa 3 yötä ja yhteensä 300 euroo.. lennot oli 200euroo/henkilö

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

-Kerttu-

Posts: 4,542

#44 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tänne olis kyl hirmusen kiva lähteä..Täytyy laittaa kai kesäloma tilaukseen tuolle ajankohdalle..Ja Pitää kai vähän yrittää säästääkin.. Nii tietty..jos saa vaan hyvän porukan kasaan..Ni olen niin mukana!! *sydän* *jiihaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Ozma

Posts: 867

#45 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
taas menee nämä ohi... Armeija kutsuu 12.7 ... *uuh*
Avatar
#47 • • yana Guest

La Petite:
No, ei välttämättä tarvitsekaan nukkua koko aikaa tylsänä hotellihuonees, mut kuuden kerran kokemuksella voin sanoa, että varsinaisen paraatipäivän jälkeen itse kukin kaipaa suihkua. Koko Tiergarten on suurta pölypilveä jos on kuiva keli ja mutaa jos sataa.



njaa samalla kokemuksella voin sanoo et sielta loytyy porukkaa joitten luokse paasee suihkuun :)
super-enkuli

Posts: 1,521

#48 • • super-enkuli

Individual:
Mitä bileitten hintoihin tulee, niin ainakin Love from Above ( PVD, Tiesto, Moguai etc..) ja Electric Kingdom ( Westbam, Chris Liebing, Moguai etc...) taisivat olla
molemmat 20 euroa tai alle kappale sisään.
Eikä mun mielestä liput muihinkaan isoihin bileisiin kauheasti olisi maksaneet.
Ja tuolla Love from Abovessa maksoi breezerit 4 euroo kappale, ellen ihan väärin muista.
Kaupoissa viina oli überhalpaa ( Halvin vodkapullo tais olla alle 5 egee...)
Mutta ehkäpä joku osaa kertoa paremmin yleisestä hintatasosta, mutta näin yhden
reissun kokemuksella ei siellä mikään ollut mitään överikallista. Sen kuuden päivän ajan mitä kavereitten kanssa Berliinissä oltiin syötiin ja juotiin ihan ok ja ei niin hirveesti rahaa menny...
Mutta saahan rahaa palamaan vaikka missä maailmankolkassa, jos niin haluaa.

[muokattu 18.2.2004 18:24]



Liput bileisiin 5 -20 Tresoriin tais olla 10 to ja su, kun tuli käytyä ja rakastuttua kyseiseen paikkaan. Love from above ja Love base n.20 pari euroo ehkä alle.

Paikallinen lidl-vodka 4,95 0,7 litran pullo.

Viime vuoden entropyn reissu oli 265 ja 295 riippuen huoneista.

Hauskaa oli ja tänä vuonna 100% varmasti taas berliiniin. *hymy*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Wintermute

Posts: 170

#49 • • Wintermute peacemaker

La Petite:
mutta pieni varoituksen sana: *sydän* paraatin jälkeen ei nää meidän bileet täällä enää tunnu ihan niin siisteiltä.



”After Love Parade, everything else in your life gets the volume turned down.” *hymy*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#50 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
PYH PYH JA PYH!! LOVEPARADE ON PERUUTTU...*nyyh**nyyh**nyyh*


mut siks mä meenki damiin Sensationiin..

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Viltsu

Posts: 2,010

#51 • • Viltsu noname

La Petite:
---
mutta pieni varoituksen sana: *sydän* paraatin jälkeen ei nää meidän bileet täällä enää tunnu ihan niin siisteiltä.



ei niin pieni sana:*poks* paraatin jälkeen mitkä tahansa Suomen bileet missä mahtuu tanssimaan tuntuu entistä siistimmältä.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

-P

Posts: 4,972

#52 • • -P
Ok. se on valitettavaa että paraati perutaan, mutta en ymmärrä minkä takia jengi jaksaa vuodatella että missaavat yms. tokihan berliiniin voi mennä muuten vaan exculle, koska uskoisin ainakin kuulemani perusteella, että siellä on monia muitakin bileitä.

Toisaalta siinä itse paraatissa on ehkä se fiilis tjsp. noh, Berliiniin anyways tona aikana

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

tiipi

Posts: 506

#53 • • tiipi

lilb:
*sydän* LOVEPARADE*sydän* mul oli viime vuonna tosi hyvä hotelli ihan berliinin keskustass.. hotel alsterhof, oltii rican kaa 3 yötä ja yhteensä 300 euroo.. lennot oli 200euroo/henkilö



mä meen tänä vuonna hotel alsterhofiin *jiihaa* hyvä jos kerran oli 'tosi hyvä hotelli' jee! muita tulossa samaan hotelliin?
*jiihaa*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

typ0

Posts: 1,892

#55 • • typ0 syntax error
hmm.. kerrassaan hammentavaa.. toises topikis hehkutetaan lp perumista toises et asiaa ma oon messis...

eeeeh aaaaaaaa
paattakaa *nyyh*
haluun et lp ois ja jos on nii mie sinne ainaki meen *plur* *sydän*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

tiipi

Posts: 506

#56 • • tiipi

typ0:
hmm.. kerrassaan hammentavaa.. toises topikis hehkutetaan lp perumista toises et asiaa ma oon messis...



Eiks se nyt ole jo varmaa että love paradea ei ole. mut onhan siellä sit kuitenkin nää sisä-bileet 'love from above' ja 'love base', jonne mä ainakin oon suunnistamassa *iloinen*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#57 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mulla on lentoliput jo takataskussa!!! *jiihaa* Berliini, täältä tullaan!!! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Herzie

Posts: 106

#58 • • Herzie
Vaikka love paradea ei järjestetäkään, niin päätettiin silti lähteä käymään Berliinissä... osaisko joku neuvoa, että miten sais parhaiten liput tonne perjantain the love from above bileisiin? myydäänköhän bileet loppuun, vai uskaltaisko lipun hankinnan jättää paikan päälle?
*sydän*

--
Reichtum, Ansehen, alles kann man verlieren, aber das Glück im eigenen Herzen kann nur verschleiert werden und wird immer, so lange, wie du lebst, dich wieder glücklich machen.

florx

Posts: 532

#59 • • florx

Herzie:
osaisko joku neuvoa, että miten sais parhaiten liput tonne perjantain the love from above bileisiin? myydäänköhän bileet loppuun, vai uskaltaisko lipun hankinnan jättää paikan päälle?


Ainakin edellisvuonna tuolla oli riittävästii tilaa... Eikä ollut edes jonoa, kun saavuimme paikalle about 23.00. Lähtekää siis ajoissa liikkeelle.
Holle

Posts: 793

#60 • • Holle Beach X Member

Herzie:
Vaikka love paradea ei järjestetäkään, niin päätettiin silti lähteä käymään Berliinissä... osaisko joku neuvoa, että miten sais parhaiten liput tonne perjantain the love from above bileisiin? myydäänköhän bileet loppuun, vai uskaltaisko lipun hankinnan jättää paikan päälle?
*sydän*

Mulla on 7 paraatia takana ja lähdetään Berliiniiin tänäkin kesänä. Liput kandee hakea valmiiksi, niin ei tarvi stressata sitten niiden kanssa. Yks paikka, mistä itse on aina haettu, on Zoologischer gartenin (siis aseman)vastapäätä olevassa talossa(siinä, missä on mäkkäri). Paikka on joku saksalaisten lippupalvelu ja sieltä saa lippuja vaikka oopperaan ja teattereihin.

[muokattu 1.6.2004 09:18]